Regionale Verkeerspolitie voertuigen

Auteur Topic: Regionale Verkeerspolitie voertuigen  (gelezen 467901 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #990 Gepost op: 6 september 2014, 08:22:40
Citaat van: moppersmurf link=msg=1292102 date=1409271065

Tijd om eens een andere baan te zoeken? Anders krijg ik teveel werk door jouw op te moeten halen met sociale indicatie tgv te hoog moppergehalte en ontevredenheid.. >:D


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #991 Gepost op: 26 november 2014, 10:17:44
En ze zijn binnen! De eerste 2 van de in totaal 6 nieuwe auto's van de voormalig verkeerspolitie Zeeland, het gaat om Volvo's V70 met dezelfde setup als de VP Rotterdam. Ze zijn al in gebruik maar nog niet helemaal 'af', ze worden de komende weken nog gechiptuned, voorzien van ANPR en nog wat kleine aanpassingen.
Overigens gaan er van de 6 Volvo's waarschijnlijk 2 naar het Brabantse deel van de eenheid. De huidige Volvo's die van het KLPD afkomstig waren zullen nu ook in Brabant te zien zijn.

Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #992 Gepost op: 27 november 2014, 00:06:35
Citaat van: silque link=msg=1310606 date=1416993464
En ze zijn binnen! De eerste 2 van de in totaal 6 nieuwe auto's van de voormalig verkeerspolitie Zeeland, het gaat om Volvo's V70 met dezelfde setup als de VP Rotterdam. Ze zijn al in gebruik maar nog niet helemaal 'af', ze worden de komende weken nog gechiptuned, voorzien van ANPR en nog wat kleine aanpassingen.
Overigens gaan er van de 6 Volvo's waarschijnlijk 2 naar het Brabantse deel van de eenheid. De huidige Volvo's die van het KLPD afkomstig waren zullen nu ook in Brabant te zien zijn.



Heb je meer info over de chip en het ANPR systeem?
En de RR setup is dus met dash flitser?
Mag ook via PB.  O0


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #993 Gepost op: 27 november 2014, 15:32:00
Nee, ze komen zonder dash flitser. Ik gok dat de ANPR op die plaats komt (zoals in Den Haag).
Verder heb ik geen info, maar ik zal is kijken of ik wat kan achterhalen.. komt dan via PB.  ;)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Reactie #994 Gepost op: 28 november 2014, 11:17:43
Dus we hebben/krijgen weer een volwaardige verkeersdienst in ZWB  098uo 098uo al iets bekend over de standplaatsen van die vtgn?


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #995 Gepost op: 1 december 2014, 23:03:12
In Zeeland is die altijd al geweest, standplaats is Nieuwdorp waar de VP Zeeland zit. Voor Brabant zal dat Breda zijn denk ik?
Er verandert helemaal niets, ze hebben alleen nieuwe voertuigen  :P
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #996 Gepost op: 1 december 2014, 23:45:39
Citaat van: silque link=msg=1310606 date=1416993464
en nog wat kleine aanpassingen.
Demonteren ze bijvoorbaat vast de Fulva=pruttel en monteren ze nu al een Mondeo-diesel? Motortje eruit en motortje erin kost maar een paar uur, relatief gezien een kleine investering vergeleken met het aantal uren dat de gemiddelde Fulva V70 in de garage staat  ;)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #997 Gepost op: 24 december 2014, 19:56:41

Ik hoor in het WIS dat BMW al bezig is met voertuigen opbouwen tbv de aanbesteding Verkeerspolitie voertuigen.

Broodje aap of weet iemand meer?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #998 Gepost op: 24 december 2014, 20:43:45
Aangezien het pakket van eisen en de aanbesteding nog niet ooenbaar zijn lijkt dat mij stug. Je weet nml niet wat voor auto je moet gaan opbouwen om mee te dingen.

Het is natuurlijk wel bekend dat BMW met een 5-serie heeft meegedaan bij de vorige aanbesteding en daarmee de enige concurent voor Volvo was.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #999 Gepost op: 24 december 2014, 20:58:47
Mercedes heeft toen ook met een E-Klasse mee gedaan: www.flickr.com/photos/nikondirk/7705436608/in/photolist-cJUnRj-cJUmty

Van een nieuwe aanbesteding of perikelen daaromtrent heb ik nog niets gehoord.