Regionale Verkeerspolitie voertuigen

Auteur Topic: Regionale Verkeerspolitie voertuigen  (gelezen 467902 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #600 Gepost op: 29 juni 2012, 23:01:34
Nee een touran 2.0 tdi voor AA  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


JBV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Reactie #601 Gepost op: 30 juni 2012, 01:59:38
Is er al bekend wat er voor in de plaats komt? De Skoda?

Zoals meerdere keren voorbij is gekomen voor een nieuwe GTI. Blijft Amsterdam he  ;)


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #602 Gepost op: 30 juni 2012, 06:00:53
Zoals meerdere keren voorbij is gekomen voor een nieuwe GTI. Blijft Amsterdam he  ;)

Okee niet de Superb 3.2 V6 dus!


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #603 Gepost op: 30 juni 2012, 07:45:43
Okee niet de Superb 3.2 V6 dus!
Nee helaas, velen hebben de mening dat het een veel beter voertuig zou zijn. Valt niet op en is bere snel! Naast het gegeven dat het 3.2 V6 blok sinds 2001 (het orginele blok sinds 1999) wezenlijk onveranderd op de markt is, en in VW en Audi auto's zelfs tot 300pk heeft. Dus ik denk dat een praatje met de Skoda dealer ook wel een kleine pk boost had opgeleverd. Maar ja..... we rijden GTi.

Waar blijven de foto's van de V70 uit RR??? Niemand ze nog zien rijden?
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #604 Gepost op: 30 juni 2012, 10:04:22
Wees maar blij dat het geen Skoda is geworden. Is niks in de stad. Wordt vanuit de vrossers van het LPTV veel over geklaagd. De draaicirkel is te groot waardoor niet makkelijk even snel kan worden gekeerd.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #605 Gepost op: 30 juni 2012, 10:50:07
Waarschijnlijk slaapt iedereen wat er rijden er drie rond. Echt klein zijn ze ook niet.
Misschien dat u elders moet kijken ze zijn alvast gelegd door iemand.


JBV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Reactie #606 Gepost op: 30 juni 2012, 11:54:45
Okee niet de Superb 3.2 V6 dus!

Nee, wat ik begreep werd er wel over van alles gesproken de Golf R, Audi Quattro, etc etc maar puntje bij paaltje werd het weer een GTI


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #607 Gepost op: 30 juni 2012, 13:40:31
Wees maar blij dat het geen Skoda is geworden. Is niks in de stad. Wordt vanuit de vrossers van het LPTV veel over geklaagd. De draaicirkel is te groot waardoor niet makkelijk even snel kan worden gekeerd.
Ja als je over de wallen moet rijden of door de oude centra van sommige steden kan ik dit zeker onderbouwen. Echter komen de auto's van de VP daar niet zo vaak als ik zo de verhalen hoor en zie. Voordeel is wel dat je gewoon een goede solide auto hebt die goed op de weg ligt, een leuke motor heeft en waarbij je ook nog eens achterin de ruimte hebt om de spullen mee te nemen die jij wilt hebben.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #608 Gepost op: 30 juni 2012, 14:05:34
Wees maar blij dat het geen Skoda is geworden. Is niks in de stad. Wordt vanuit de vrossers van het LPTV veel over geklaagd. De draaicirkel is te groot waardoor niet makkelijk even snel kan worden gekeerd.
wij komen niet in de stad   ;)

(alleen maar omdat de GTi zo schattig klein is)

Nee, wat ik begreep werd er wel over van alles gesproken de Golf R, Audi Quattro, etc etc maar puntje bij paaltje werd het weer een GTI
centjes he?! Er was een budget van 35 rooie jongens (ex bpm) en da's niet genoeg voor een grotere auto  :'(
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #609 Gepost op: 30 juni 2012, 15:04:24
wij komen niet in de stad   ;)

(alleen maar omdat de GTi zo schattig klein is)
centjes he?! Er was een budget van 35 rooie jongens (ex bpm) en da's niet genoeg voor een grotere auto  :'(

Yeah right, toevallig de collega's van een ander korps die ik regelmatig spot in de binnenstad dan;).

Ik zie trouwens dat het een 3.6 V6 motor is in die Superb en dat hij standaard 4wiel aangedreven is, maar voor die prijs van deze Superb heb je 2 GTI's rijden, dus een prijsverschil is er zeker ja.