Regionale Verkeerspolitie voertuigen

Auteur Topic: Regionale Verkeerspolitie voertuigen  (gelezen 467753 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Sjonnie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #690 Gepost op: 2 november 2012, 09:44:38
Niet overal lopen de BOA's (Verkeersassistenten) met dezelfde bewapening als een suveillant, althans wij niet.
Wij hebben helemaal geen bewapening en zijn dus erg afhankelijk van de motoragenten helaas, maar wie weet gaat het een keer veranderen, want sosm is het namelijk wel gemakkelijk om eerlijk te zijn, als blijft het beste wapen je mond.
Wel een strakke auto vind ik, Wij rijden nog met een Opel Vivaro en een Opel Astra, ben benieuwd wanneer die vervangen gaan worden want die hebben ook hun beste tijd gehad vind ik hihihi.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #691 Gepost op: 2 november 2012, 10:58:16
Niks. Onze burgerauto's en de opvallende slowmotion polo's hebben geen stopborden aan de achterzijde. Het verbaasde mij dan ook positief dat onze VOA-golf het wel heeft.

 :) Ok. Nou, dat is nieuw voor mij. Eigenlijk is stop voor en achter bij mij vanzelfsprekend (tegenwoordig).

Dat zijn (als je t mij vraagt) van die bezuinigingen vermoedelijk bedacht door een bureaustoelridder.


Sjonnie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #692 Gepost op: 24 december 2012, 22:40:18
Nog meer regio's waar men momenteel nieuwe voertuigen hebben?


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #693 Gepost op: 26 december 2012, 11:02:02
Ben vooral happy dat dit voertuig een radio blijkt te hebben :) en dat er nog geen politie op de neus staat viel me ook op...


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Reactie #694 Gepost op: 26 december 2012, 11:11:27
Nog meer regio's waar men momenteel nieuwe voertuigen hebben?
Ik denk dat je even geduld moet hebben tot de nationale politie is gevormd. Elk district moet een verkeersdienst opzeteen, dus ik zie de toekomst voor dit topic zonnig in... 8)


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #695 Gepost op: 26 december 2012, 11:38:13
En allemaal naar voorbeeld van RR en AA.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #696 Gepost op: 26 december 2012, 11:41:59
Echt heel bijzonder zal het niet gaan worden. In principe zal men MOETEN gaan rijden in een Volvo V70 D5 automaat.

Vtgn zullen zijn opgebouwd zoals r1200gs al aangaf hiervoor zoals die er nu rondrijden. Hoogstens gaat er in de toekomst een ander zwaailicht opkomen, aangezien hier veel klachten over zijn vwb de lichtopbrengst.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #697 Gepost op: 26 december 2012, 12:56:21
Oh ja hoor. Bel maar even met de verantwoordelijken van het vtsPN.
Om hier even antwoord op te geven en daarna weer verder over de vtgn. vtsPN heeft HONAC de opdracht geven om een nieuwe, betere, meer lichtopbrengen lamp te ontwikkelen ism Whelen. Dus wordt vervolgd.


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #698 Gepost op: 26 december 2012, 13:02:34
Echt heel bijzonder zal het niet gaan worden. In principe zal men MOETEN gaan rijden in een Volvo V70 D5 automaat.

Vtgn zullen zijn opgebouwd zoals r1200gs al aangaf hiervoor zoals die er nu rondrijden. Hoogstens gaat er in de toekomst een ander zwaailicht opkomen, aangezien hier veel klachten over zijn vwb de lichtopbrengst.

Zijn dat niet dan gewoon de V70's die het KLPD nu heeft aangekocht of worden die daar niet voor ingezet?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #699 Gepost op: 26 december 2012, 13:13:46
Zijn dat niet dan gewoon de V70's die het KLPD nu heeft aangekocht of worden die daar niet voor ingezet?
Klopt gewoon de Volvo's van het KLPD DVP, VP RR, VP HGL en DCIV THW.