Regionale Verkeerspolitie voertuigen

Auteur Topic: Regionale Verkeerspolitie voertuigen  (gelezen 467918 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #210 Gepost op: 14 maart 2010, 23:29:51


Dienst: Verkeerspolitie Zeeland
Roepnummer: -
Soort voertuig: -
Merk en type: Volvo V50
Overige bijzonderheden:


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #211 Gepost op: 15 maart 2010, 20:32:51


Dienst: Verkeerspolitie Zeeland
Roepnummer: -
Soort voertuig: -
Merk en type: Volvo V50
Overige bijzonderheden:

Blijf die achterzijde toch minder zichtbaar vinden zonder striping op de bumper..... Heeft iemand de Haaglanden V50 al eens gezien/op de plaat? Ik zie hem hier niet rijden terwijl hij er moet zijn.


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #212 Gepost op: 15 maart 2010, 22:12:45
Blijf die achterzijde toch minder zichtbaar vinden zonder striping op de bumper..... Heeft iemand de Haaglanden V50 al eens gezien/op de plaat? Ik zie hem hier niet rijden terwijl hij er moet zijn.

Helaas nog niet gezien.... :-\

Maar ik wist ook niet dat Haaglanden een V50 zou hebben; hoort deze bij de VP?

Grtz,
Marcel


GMX

  • Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #213 Gepost op: 16 maart 2010, 19:51:18
Helaas nog niet gezien.... :-\

Maar ik wist ook niet dat Haaglanden een V50 zou hebben; hoort deze bij de VP?

Grtz,
Marcel

Voorzover ik weet is de V50 nog niet operationeel....ik heb m nog niet gezien of de gasten van de VP erover gehoord.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #214 Gepost op: 16 maart 2010, 20:08:52
Voorzover ik weet is de V50 nog niet operationeel....ik heb m nog niet gezien of de gasten van de VP erover gehoord.

Zou ook 1 van de 4 of 5 voertuigen van Haaglanden worden die is voorzien van ANPR/Catchken. Kan het zo niet vinden maar dacht ergens gelezen te hebben dat iemand hem had zien rijden!


GMX

  • Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #215 Gepost op: 16 maart 2010, 21:10:00
Zou ook 1 van de 4 of 5 voertuigen van Haaglanden worden die is voorzien van ANPR/Catchken. Kan het zo niet vinden maar dacht ergens gelezen te hebben dat iemand hem had zien rijden!

De VP krijgt een voertuig welke uitgerust is met ANPR..... welke voertuigen nog meer weet ik niet, maar het is wel de bedoeling dat alle noodhulpvoertuigen van Haaglanden worden uitgerust met ANPR.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #216 Gepost op: 16 maart 2010, 22:08:45


Dienst: Verkeerspolitie Zeeland
Roepnummer: -
Soort voertuig: -
Merk en type: Volvo V50
Overige bijzonderheden:
Muah, eerlijk gezegt vind ik hem wel goed, maar die van A-a, beter en mooier. Weet iemand trouwens waarom A-a, heeft gekozen voor deze andere en afwijkende striping? (Lijnen lopen anders dan BIZA striping)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #217 Gepost op: 16 maart 2010, 22:16:01
Muah, eerlijk gezegt vind ik hem wel goed, maar die van A-a, beter en mooier. Weet iemand trouwens waarom A-a, heeft gekozen voor deze andere en afwijkende striping? (Lijnen lopen anders dan BIZA striping)


Omdat deze voertuigen van DCIV worden ingezet voor het snelwegwerk, en dan een langere striping eerder en beter opvalt en dus veiliger is om te werken langs/op de snelweg.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #218 Gepost op: 16 maart 2010, 22:21:39
Omdat deze voertuigen van DCIV worden ingezet voor het snelwegwerk, en dan een langere striping eerder en beter opvalt en dus veiliger is om te werken langs/op de snelweg.

Uh, waar word de verkeerspolitie van Zeeland dan ingezet ?

Feit is dat de striping zoals het KLPD & Amsterdam gebruikt niet volgens BiZa regelementen (en dus in principe niet toegestaan) is.
Wél is het onderwerp van het onderzoek wat momenteel loopt/liep naar de BiZa striping.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #219 Gepost op: 16 maart 2010, 22:31:26
Uh, waar word de verkeerspolitie van Zeeland dan ingezet ?

Feit is dat de striping zoals het KLPD & Amsterdam gebruikt niet volgens BiZa regelementen (en dus in principe niet toegestaan) is.
Wél is het onderwerp van het onderzoek wat momenteel loopt/liep naar de BiZa striping.

Voor de fiets en wandelpaden toch?  ::)

Maar het verbaasd mij ook dat Zeeland geen doorlopende striping heeft...