Waar kan ik...................

Auteur Topic: Waar kan ik...................  (gelezen 4184 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2006, 21:45:56
[moderator mode]

Even ontopic weer?  ::)

[/moderator mode]


Mensen die dat soort software tegenwoordig nog in de winkel komen zijn heel zeldzaam denk ik.....   ::)

 ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 31 mei 2006, 23:33:07
Waarom zou je niet betalen voor een goed stukje software, waar de ontwikkelaar een hoop tijd en kennis in geinvesteerd heeft? Als je een auto op straat ziet staan waar de sleutels nog inzitten neem je hem dan ook zo mee omdat er geen agenten in de buurt zijn maar alleen stadswachters die toch niets te vertellen hebben?

Bart *koopt wel originele software in de winkel*


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2006, 23:52:51
Het lijkt me inderdaad raadzaam om af en toe eens een stukje software te kopen... anders is er nl niets meer om illegaal te vermenigvuldigen.....

Verdere verwijzingen naar illegale sites lijken me ongewenst op een forum dat niet eens over computers gaat, daar zijn andere fora voor.
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Karim

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 1 juni 2006, 00:12:25
Ik zeg niet dat niemand dat meer doet, ik zeg alleen dat 't steeds zeldzamer wordt....  ;)

Overigens werden wij tijdens onze opleiding Hogere Informatica bijna verplicht om op die manier aan software te komen, we waren gewoon verplicht bepaalde programma's te gebruiken en we moesten zelf maar zien hoe we daar aan komen. En als student heb je echt niet de mogelijkheid om honderden euro's aan software te kopen per semester.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #14 Gepost op: 1 juni 2006, 19:26:47
Ik betaal ook liever voor iets maar dat ik wel zeker weet dat het goed is..... :)

Maarja, helaas kan niemand mij helpen dus houd het op.


N9213Q

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 1 juni 2006, 19:34:08
Wat doet CompuPic dan precies?  ???

Lijkt mij sterk dat dit programma zó uniek is dat er geen vervangende programma's zijn. Ik doe 80% ook met een gratis legaal progje. En voor het uitgebreidere werk heb ik Digital Image Pro gekocht.  :)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #16 Gepost op: 1 juni 2006, 20:03:47
Er zullen misschien inderdaad genoeg vergelijkbare programma's zijn maar had van CompuPic een proef-versie en vond het gewoon een mooi, handig en simpel programma met veel functies.

Vooral de "Auto-Correct" functie werkte daar beter dan de door mij eerder geprobeerde programma's.

Maar iemand anders dan nog voorbeelden van mooie, makkelijke en goede foto-bewerkingsprogramma's?  :)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #17 Gepost op: 1 juni 2006, 21:06:27
http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm
gratis
http://www.picasa.com/
gratis van google, werkt ook goed om je bestanden terugvindbaar te houden ...
http://www.dl-c.com/Temp/
30-dagen trial, tussen 50/90 dollar om te kopen
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-