"Met een bloedneus naar de mobiele EHBO-wagen"

Auteur Topic: "Met een bloedneus naar de mobiele EHBO-wagen"  (gelezen 15614 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marinus W

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
  • Hoofd Brandwacht, Ex SIGMA
Reactie #40 Gepost op: 18 juli 2006, 09:03:06
We hebben inmiddels bevestiging dat deze Mobiele EHBO-wagen te zien zal zijn tijdens de Static Show Ambulancevoertuigen op Rescue Vlissingen! We zijn nog in overleg of deze unit ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden voor inzetten die dag, maar hij komt in ieder geval!  8)
Als de combinatie daadwerkelijk wordt ingezet, betekent dit dat deze niet kan worden bezichtigd. Ik neem aan dat jullie hier wel rekening mee houden??


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #41 Gepost op: 24 juli 2006, 21:53:56
Als de combinatie daadwerkelijk wordt ingezet, betekent dit dat deze niet kan worden bezichtigd. Ik neem aan dat jullie hier wel rekening mee houden??
Niet helemaal waar, ik heb een rondleiding gekregen toen er geen hulp viel te verlenen. 8)


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #42 Gepost op: 6 augustus 2006, 09:59:52
Een SIGMA collega en ik hebben de eer om er mee te komen......
Hij komt pal naast de verbindingswagen (geneeskundig) te staan, dus da's smullen!  ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 6 augustus 2006, 10:37:31
Hij komt pal naast de verbindingswagen (geneeskundig) te staan, dus da's smullen!  ;)

En dat is hetzelfde rijtje waar de overige ambu's ook komen te staan? Hoef ik ook niet zo ver te lopen ;)


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #44 Gepost op: 6 augustus 2006, 10:51:28
En dat is hetzelfde rijtje waar de overige ambu's ook komen te staan? Hoef ik ook niet zo ver te lopen ;)
Nee helaas, rest toch even al lopende het gehele evenement te passeren  ;)


Marinus W

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
  • Hoofd Brandwacht, Ex SIGMA
Reactie #45 Gepost op: 6 augustus 2006, 22:17:20
Nee helaas, rest toch even al lopende het gehele evenement te passeren  ;)
Voor alle duidelijkheid: de combinatie (waar een collega en ik mee komen) komt dus niet in het rijtje ambu voertuigen te staan? Wordt de unit nog daadwerkelijk ingezet?


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #46 Gepost op: 6 augustus 2006, 22:28:28
Voor alle duidelijkheid: de combinatie (waar een collega en ik mee komen) komt dus niet in het rijtje ambu voertuigen te staan? Wordt de unit nog daadwerkelijk ingezet?
Denk dat Pieter hier namens de organisatie een goed antwoord op weet . . . . . .   ::)


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #47 Gepost op: 6 augustus 2006, 22:59:08
wat een politiek correct antwoord bleij  8)


hocje en chaufje

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 12 september 2006, 16:20:19
Als ik het goed heb staat hij in de pas verbouwde garage van de brandweer aan de wipakker in etten-leur, ik ben medegebruiker geweest (1 so) binnengebracht in roosendaal v/d zomer bij de marthon vr gr. chauf ;D ;D


bdneema

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #49 Gepost op: 14 september 2006, 15:41:49
Bijna goed :D, Hij staat wel in Etten-Leur. Maar niet bij de Brandweer. Hij heeft zijn eigen stallingsplaats ergens op het industrieterrein op Vosdonk.

Groetjes Martin
Rode Kruis de Baronie (Breda), EX-SIGMA Breda, Lid noodhulp team MWB, EHBO instructeur, Lid van reddingsbrigade Breda en BHV-er