Voertuigen Registratie Systeem - Denk mee!

Auteur Topic: Voertuigen Registratie Systeem - Denk mee!  (gelezen 11000 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Uppie

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 12 augustus 2006, 18:52:36
Ik ben met een goede vriend in bespreking om dit alles online mogelijk te maken, zodat ieder zijn steentje kan bijragen en de gegevnes en foto's kan opvragen

Ah, ok. Prettig dat je dat even meldt ;) 

Dit topic is gestart om met zn allen inspraak te hebben in een programma / site, zodat we een zo compleet mogelijk eindresultaat kunnen maken. Als jij je eigen weg in wil slaan, prima, maar meldt dan in ieder geval waarin jij met je site onderscheidend wil zijn.

Groeten
Uppie


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #51 Gepost op: 12 augustus 2006, 23:11:15
Ah, ok. Prettig dat je dat even meldt ;) 

Dit topic is gestart om met zn allen inspraak te hebben in een programma / site, zodat we een zo compleet mogelijk eindresultaat kunnen maken. Als jij je eigen weg in wil slaan, prima, maar meldt dan in ieder geval waarin jij met je site onderscheidend wil zijn.

Groeten
Uppie

Volgensmij bedoeld hij dat hij aan het proberen is om dat programma als het klaar is online te zetten (voor een ieder dus :))


Bjorn_Leek

  • Gast
Reactie #52 Gepost op: 13 augustus 2006, 10:50:07
Ah, ok. Prettig dat je dat even meldt ;) 

Dit topic is gestart om met zn allen inspraak te hebben in een programma / site, zodat we een zo compleet mogelijk eindresultaat kunnen maken. Als jij je eigen weg in wil slaan, prima, maar meldt dan in ieder geval waarin jij met je site onderscheidend wil zijn.

Groeten
Uppie

Dit klinkt als lichte kritiek, maar mijn bedoeling is om een online database te maken waarin IEDEREEN foto's en informatie kan toevoegen en bekijken, maar hierover ben ik nog met een vriend in bespreeking of het allemaal haalbaar is


Deetrein

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #53 Gepost op: 13 augustus 2006, 19:33:24
Hallo Uppie.

Goed idee, ik maak al jaren (vanaf 1977) foto's en dia's van mijn eigen brandweerkorps en ook van voertuigen die hier komen voor onderhoud e.d. Ook van Ambulances.
Deze foto's hebben allemaal een uniek nummer. Dit item mis ik nog in de database: het fotonummer.
De foto's moeten nog ingescand worden en zullen dan ook voor de liefhebbers beschikbaar zijn.
Welk korps...  ::) ja dat komt wel als de database er is.

Erich


Uppie

  • Gast
Reactie #54 Gepost op: 14 augustus 2006, 10:00:46
Dit klinkt als lichte kritiek, maar mijn bedoeling is om een online database te maken waarin IEDEREEN foto's en informatie kan toevoegen en bekijken, maar hierover ben ik nog met een vriend in bespreeking of het allemaal haalbaar is

Ach, zie het niet als kritiek. We zijn hier een topic gestart om met zn allen na te denken en daaruit een goed programma+site uit voort te komen. Als jij dan opeens een melding tussendoor gooit dat je ergens mee bezig bent, en alleen meldt dat iedereen foto's kan insturen, dan vind ik dat weinig toevoegen aan de discussie. Maar dat is mijn mening.

Weer OnTopic:

Waar ik aan denk ik een stand-alone applicatie (evt. in Access omdat vrijwel iedereen dit heeft) én een site. We kunnen in deze site ook een inloggedeelte realiseren zodat een ieder die dat wil foto's en informatie kan plaatsen die hij alleen zelf maar kan zien, waarbij hij kan aangeven of het ook publiekelijk beschikbaar gemaakt mag worden, zodat iedereen het ziet.

Dan heb je op je eigen pc geen programma meer staan, en kan je vanaf iedere pc je eigen foto's raadplegen.

Ik ben zelf voorstander van een aantal moderators, zodat niet iedereen foto's en gegevens kan gaan zitten wijzigen.

O ja: binnenkort zal ik een aantal mensen die inhoudelijk hebben meegedacht een mailtje of pm sturen met een aantal concrete ideeen, die ik nog even niet hier wil neerzetten :)

Groeten
Uppie


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #55 Gepost op: 28 september 2006, 01:15:23
ik ben benieuwd of er al weer verdere ontwikkelingen zijn...................   :)


Henkie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
Reactie #56 Gepost op: 17 november 2006, 16:34:03
zijn er nieuwe ontwikkelingen?


pesje2

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 17 november 2006, 17:19:33
Dit klinkt als lichte kritiek, maar mijn bedoeling is om een online database te maken waarin IEDEREEN foto's en informatie kan toevoegen en bekijken, maar hierover ben ik nog met een vriend in bespreeking of het allemaal haalbaar is
Hoi,

Dit registratie systeem kan als een site werken op internet, met een MySQL Database.
Werkt net zo goed als zo'n forum als dit, moderators etc.

Zeker haalbaar ;)

Gr. Niels


DennieB

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 90
Reactie #58 Gepost op: 18 november 2006, 15:48:14
Dat wou ik net zeggen.

Gewoon webbased maken waarom zou je dingen lokaal gaan doen als je tegenwoordig over het world wide web kan.
MySql + Php ken je hele leuke dingen mee doen.

Groetjes,

Dennie


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #59 Gepost op: 9 december 2006, 19:57:42
Ondertussen al wat verder?  :)