Ford A-ambulances

Auteur Topic: Ford A-ambulances  (gelezen 72885 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

deank

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
  • Ambulance chauffeur
    • www.ambulancesbruxelloises.be
Reactie #100 Gepost op: 21 november 2009, 01:22:21
Deze ambulances komen van bij Vandenberg in Axel deze stonden al jaren bij De Graaff in Waalwijk onverkoopbaar

website Vandenberg in Axel
http://www.vandenbergusacars.com/
kijken in new arrivals


Medicalboy1990

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #101 Gepost op: 22 november 2009, 17:12:57
De reden dat de Ford's E350 eruit gaan heef temaken met de opbouw van het voertuig, het betreft hierom echte amerikaanse modellen die zyn grotensdeels gemaakt voor de highway lange stukken recht door ryden. In ons land is dat anders daar hebben we heel veel drempels en rotondes hierdoor scheurt de opbouwing tussen de cabine en container reparaties zyn veel teduur en er was nog een negatief minpunt van de E350, de remmen weigerde vaak waardoor sommige ter nauwenood nog konden remmen. Zo ver ik weet ryd er nog één rond en dat is de 08-118 van Kesteren de rest is allemaal vervangen door Delfis Sprinters.

Ps ik ben nieuw hier dus weet niet echt hoe dit allemaal werkt ;)

Hieronder ook een typisch voorbeeldje waar de opbouwing niet zo echt tegen kan (08-112 in A1 Kesteren):


Niels.

  • Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 732
Reactie #102 Gepost op: 22 november 2009, 17:18:46
Zo ver ik weet ryd er nog één rond en dat is de 08-118 van Kesteren de rest is allemaal vervangen door Delfis Sprinters.
Die rijdt ook al niet meer,de oude 27 (GMC) rijdt momenteel als 18 rond ;)


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #103 Gepost op: 22 november 2009, 17:24:06
Die rijdt ook al niet meer,de oude 27 (GMC) rijdt momenteel als 18 rond ;)

Klopt, kijk maar eens op www.112groesbeek.nl
Op de laatst geplaatste foto's (erg recent) kun je zien dat er met de GMC gereden werd.
Deze Chevrolet heeft overigens ook geen roep-nummer meer op de auto staan.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #104 Gepost op: 22 november 2009, 17:28:32
Hieronder ook een typisch voorbeeldje waar de opbouwing niet zo echt tegen kan (08-112 in A1 Kesteren):

Mwoa, dit hoef je op deze wijze met de gemiddelde personenauto ook niet te doen hoor  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #105 Gepost op: 22 november 2009, 19:56:20
Met die snelheid over de drempel, en dan onmiddelijk remmen.....  ::)
Dit moet je bij een Sprinter ook niet doen.

Mvg,


112WS18

  • Verpleegkundige/HAP-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
Reactie #106 Gepost op: 25 november 2009, 20:03:59
De reden dat de Ford's E350 eruit gaan heef temaken met de opbouw van het voertuig, het betreft hierom echte amerikaanse modellen die zyn grotensdeels gemaakt voor de highway lange stukken recht door ryden. In ons land is dat anders daar hebben we heel veel drempels en rotondes hierdoor scheurt de opbouwing tussen de cabine en container reparaties zyn veel teduur en er was nog een negatief minpunt van de E350, de remmen weigerde vaak waardoor sommige ter nauwenood nog konden remmen. Zo ver ik weet ryd er nog één rond en dat is de 08-118 van Kesteren de rest is allemaal vervangen door Delfis Sprinters.

Ps ik ben nieuw hier dus weet niet echt hoe dit allemaal werkt ;)

Hieronder ook een typisch voorbeeldje waar de opbouwing niet zo echt tegen kan (08-112 in A1 Kesteren):


ik vind de reactie nog wel het mooist, ooeehhh :P OT: Dit moet je bij geen een wagen doen!


Adriaan1988

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 913
Reactie #107 Gepost op: 26 november 2009, 17:45:52
De reden dat de Ford's E350 eruit gaan heef temaken met de opbouw van het voertuig, het betreft hierom echte amerikaanse modellen die zyn grotensdeels gemaakt voor de highway lange stukken recht door ryden. In ons land is dat anders daar hebben we heel veel drempels en rotondes hierdoor scheurt de opbouwing tussen de cabine en container reparaties zyn veel teduur en er was nog een negatief minpunt van de E350, de remmen weigerde vaak waardoor sommige ter nauwenood nog konden remmen. Zo ver ik weet ryd er nog één rond en dat is de 08-118 van Kesteren de rest is allemaal vervangen door Delfis Sprinters.

Ps ik ben nieuw hier dus weet niet echt hoe dit allemaal werkt ;)

Hieronder ook een typisch voorbeeldje waar de opbouwing niet zo echt tegen kan (08-112 in A1 Kesteren):
08-112 A1 in Kesteren

dit is mijn filmpje.


Neetje

  • ICTer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
  • Zwaailichten/balken en sirene verzamelaar
Reactie #108 Gepost op: 15 augustus 2010, 14:12:20
De Ford van Schiphol is terug naar De Graaff om afgebouwd te worden en komt niet meer terug op Schiphol ;)
Er staat nu weer een huurauto van De Graaff(Chevy) op Schiphol samen met hun eigen Chevy totdat er een nieuwe ambulance afgeleverd is 0098



Gast

  • Gast
Reactie #109 Gepost op: 15 augustus 2010, 16:16:44
Zwaailichtenverzamelaar staat met handje omhoog te zwaaien "JOEHOEE, mag ik dat groene lampje!! " 0021  0021