HV-diensten op je vakantielocatie

Auteur Topic: HV-diensten op je vakantielocatie  (gelezen 6954 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

hv 771

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #20 Gepost op: 23 juni 2006, 00:36:03
Ik ga 10 dagen naar Kreta. Op het vliegveld van Ierakiejon zie ik wel de brandweer.
Maar de plaats waar ik heen ga genaamd Gasoniesos. Het is wel de 2de keer.
Dat ik daar heen ga maar toen zag ik veel politie en ambulance.
Maar geen brandweer.

ps. ik wet niet zeker of ik de namen goed typ


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #21 Gepost op: 23 juni 2006, 21:29:17
Ik ga 10 dagen naar Kreta. Op het vliegveld van Ierakiejon zie ik wel de brandweer.
Maar de plaats waar ik heen ga genaamd Gasoniesos. Het is wel de 2de keer.
Dat ik daar heen ga maar toen zag ik veel politie en ambulance.
Maar geen brandweer.

ps. ik wet niet zeker of ik de namen goed typ 


chersonisos ;)
Ben daar vorig jaar geweest zat toen in een app. naast het medische centrum/ambulancepost
Nurse powerrrrr


Michelle1983

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 26 juni 2006, 16:01:32
Ik ga me 9 dagen in Rome vermaken en daar komt het met de foto's van hulpverleningsvoertuigen (met name alle verschillende politiekorpsen en ambulance) wel goed, gezien eerdere ervaringen.


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #23 Gepost op: 26 juni 2006, 22:59:06
Ik heb in ieder geval al een afspraak bij de heliport in Glasgow, Schotland, waar ik een bezoekje mag brengen aan de politie- en traumahelikopter en als ik nog wat leuke brandweerkazernes tegenkom ga ik daar natuurlijk ook even langs


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #24 Gepost op: 4 juli 2006, 22:26:05
Ik ga romantisch doen in Venetie en chillen in Toscane waar ik cultureel ga doen, genietend van het landschap en van het eten en van de Italiaanse schoonheden. Iemand nog wat leuke adressen, heeft Venetie ook politie te gondel? :D
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Reactie #25 Gepost op: 12 juli 2006, 19:50:55
Ik vertrek morgen (Vrijdag) met de fam naar de Ardennen voor zeven dagen we hebben daar een bungalow gehuurd ,dus ik blijf in eigen land .Onze Bungalow ligt ten Zuiden van Dinant en ik zal er wel Nederlandse toeristen tegenkomen ,zijn er trouwens forumleden die daar in de buurt zijn.
Laat het weten.

Gr Siegie
Ambulancier ambulancedienst Turnhout


Michelle1983

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 14 juli 2006, 16:39:56
Tips voor diegenen die nog naar Rome gaan:
- Carabinieri: Palazzo Farnese (Franse ambassade) en de Senaat zijn uiterst geschikt voor foto's
- Bloedtransport: vooral rondom Piazza Venezia en Isola Tiberina
- Mobiele Eenheid: Campo dei Fiori in het weekend (i.v.m. de vrijwel wekelijkse rellen daar)
- Ambulances: groot aantal ziekenhuizen in de buurt van San Giovanni in Laterano
- Zwaailichten algemeen: de hele dag door in het centrum, alle transporten van politici, leden van het Corps Diplomatique en hoge officieren van krijgsonderdelen gaan namelijk met O(G)S


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #27 Gepost op: 14 juli 2006, 17:32:19
Ik ga in de vakantie nog een dag naar London, waar kan ik veel hulpverleningsvoertuigen vinden?
Kariiiimmmm? ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #28 Gepost op: 14 juli 2006, 18:01:21
Ik ben inmiddels weer terug uit Praag.

Wat een schitterende stad is dat!! erg heel erg genoten, en voor heel weinig geld  :D

Qua hulpdiensten niet heel veel bijzonders, 1 in week tijd slechts 1 brandweerauto gezien. (bij een automaatje bij de grote kathedraal bij de burcht) Buiten Praag in de stad Jicin nog wel de brandweerkazerne, die lijken daar alleen aardig op een fort en is niets van buitenaf te zien. Mijn Tjechisch is niet zo goed om zomaar aan te bellen... :-\

Verder een hoop politie waarvan een paar op de foto. Wel redelijk veel ambulance, we zaten op zo'n 500m van een ziekenhuis met ambupost waar toch zo'n 6 a 7 ambulances stonden en 2 snel inzetbare voertuigen waaronder een terreinwagen. Ik zal in de komende tijd wat foto's proberen te posten!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #29 Gepost op: 14 juli 2006, 18:08:14
Wel redelijk veel ambulance, we zaten op zo'n 500m van een ziekenhuis met ambupost waar toch zo'n 6 a 7 ambulances stonden en 2 snel inzetbare voertuigen waaronder een terreinwagen. Ik zal in de komende tijd wat foto's proberen te posten!

Ze rijden daar ook af en aan natuurlijk! Heel gaaf  8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !