Oefencentrum BOTC Boxmeer

Auteur Topic: Oefencentrum BOTC Boxmeer  (gelezen 3311 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Gepost op: 12 juni 2006, 18:20:52
vraagje aan iedreen. heeft er al iemand cursus of examen gehad op het botc boxmeer. ben benieuwd naar jullie ervaringen.

laat horen laat horen.


bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


email

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2006, 16:49:09
Ben ook erg benieuwd?


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2006, 17:17:24
ja email dat had ik wel verwacht ::).

ik heb het op dit moment prima naar mijn zin alles tot in de puntjes geregeld. goed eten, alles goed geregeld maar ja dat kun je wel aan marc overlaten he.en de rest natuurlijk ook he laten wij die nie vergeten!! tot de volgende keer he email.
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #3 Gepost op: 27 juni 2006, 17:23:12
nou ik heb dus mijn cursus brandwacht 1ste klasse gehad op het botc. en vond het erg geslaagd was allemaal wel erg intensief omdat je in 8 dagen een hele hoop informatie tussen je oren moet stampen maar het was erg leerzaam en ook erg leuk. dus was helemaal super
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt