Plaats hier foto's van Mitsubishi voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mitsubishi voertuigen  (gelezen 100812 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #40 Gepost op: 26 oktober 2006, 11:17:23
hier rijd de chef van dienst geloof k ook in n pipo auto... ( opel meriva, blauwe striping en kleine blauwe flitser :P )


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #41 Gepost op: 26 oktober 2006, 11:23:52
Voor zover ik weet is alleen blauw ondersteuning inderdaad.

Ik heb me ook laten vertellen dat alleen blauwe striping inhoud dat de agenten die in deze auto's rijden niet vuurwapendragend zijn, maar als het niet klopt; corrigeer me dan even!

Nee dat klopt niet, het is wel ondersteunend maar meestal zijn ze gewoon vuurwapendragend (hier in A-A tenminste)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Denker

  • Ploegleider BHV + EHBO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 348
Reactie #42 Gepost op: 26 oktober 2006, 14:00:37
hier rijd de chef van dienst geloof k ook in n pipo auto... ( opel meriva, blauwe striping en kleine blauwe flitser :P )
Ik dacht dat dat een gewone Zafira was, maar dan zonder striping (10.09), of is dit veranderd?


-:Rein:-

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 26 oktober 2006, 16:35:16
Ik denk dat dit voertuig tbv. milieupolitie is.

Milieupolitie mag niet met blauwblauw rijden ;) Bovendien geeft de blauwe striping aan dat het in principe een ondersteunende dienst is. Echter kunnen het ook gewoon agenten zijn, als het voertuig bijvoorbeeld is overgenomen van een andere dienst.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #44 Gepost op: 26 oktober 2006, 16:57:45
We hebben hier wel een afdeling v/d gemeente MilieuPolitie, maar die rijd met geel/geel (om het zo ff te noemen)

Maar dat zijn wel gewoon gemeenteautootjes :|
Als ik de auto nog is voorbij zie komen, dan zal ik het wel vragen ;)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #45 Gepost op: 26 oktober 2006, 17:46:13
In Utrecht heb je afdeling milieu. Werken gewone agenten die ook gewone voertuigen hebben met blauw. Daarnaast heb je in de stad Utrecht kleine wagens met daarop milieupolitie. Deze zijn voorzien van groen/ gele striping en oranje lampen.

Voorbeeld: http://img159.imageshack.us/img159/2590/milieu1oq0.jpg


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #46 Gepost op: 26 oktober 2006, 18:08:30
Milieupolitie mag niet met blauwblauw rijden ;) Bovendien geeft de blauwe striping aan dat het in principe een ondersteunende dienst is. Echter kunnen het ook gewoon agenten zijn, als het voertuig bijvoorbeeld is overgenomen van een andere dienst.

Kon je dat maar zo makkelijk stellen ;)

Er zijn regio's waar de gemeente de milieupolitie verzorgt (zoals in Rijnmond), maar er zijn ook regio's waar dit een taak van de politie is. De foto van Gerard is hier een voorbeeld van, hier nog een voorbeeld uit Hollands-Midden.


In Hollands-Midden is ook een particulier bedrijf (groenservice zuid holland) in dienst tbv. de milieupolitie


Voor wat betreft milieupolitie zijn er dus grote regionale verschillen. Maar dat allemaal even terzijde ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #47 Gepost op: 26 oktober 2006, 18:09:20
Ik dacht dat dat een gewone Zafira was, maar dan zonder striping (10.09), of is dit veranderd?

k heb geen idee... dat kan ook wel kloppe... laatst zag ik zo'n "bobo" rijde met de pipo auto...


Gast

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 7 november 2006, 15:03:23
Milieupolitie wagen van Amsterdam op het marktplein bij winkelcentrum Amsterdamse poort, de kwaliteit is inherent aan de gebruikte GSM ;) Nokia 6680 fotootje



timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #49 Gepost op: 7 november 2006, 16:33:01
Kon je dat maar zo makkelijk stellen ;)

Er zijn regio's waar de gemeente de milieupolitie verzorgt (zoals in Rijnmond), maar er zijn ook regio's waar dit een taak van de politie is. De foto van Gerard is hier een voorbeeld van, hier nog een voorbeeld uit Hollands-Midden.


In Hollands-Midden is ook een particulier bedrijf (groenservice zuid holland) in dienst tbv. de milieupolitie
http://www.112diensten.nl/Materieel/Politie/Diversen/images/gzh_suzuki__grand_vitara_(1).jpg

Voor wat betreft milieupolitie zijn er dus grote regionale verschillen. Maar dat allemaal even terzijde ;)

ik zal als ik tijd heb eens foto van plaatsen van een voertuig van de milieu politie die in leiden gestationeersd staa(deze komt dan bij de opel voertuigen want het is een opel)
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda