Plaats hier foto's van Mitsubishi voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mitsubishi voertuigen  (gelezen 102525 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

SARwacht

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
  • Hulpverlening is MIJN ding!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #60 Gepost op: 9 april 2007, 19:40:29
Dan zit jij vast al in de opleiding........ ::) of al werkzaam hier...

Waar komt die tweede, op Voorne?
Centralist Politie Meldkamer eenheid Rotterdam Verbindings-coördinator Ouddorpse Reddingsbrigade. Strandwacht ORB Ouddorp


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #61 Gepost op: 9 april 2007, 19:43:56
nope werk aan de boezembocht waar het voertuig is opgebouwd, zodoende heb ik er al mee gereden


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #62 Gepost op: 9 april 2007, 19:44:40
Dan zit jij vast al in de opleiding........ ::) of al werkzaam hier...

Waar komt die tweede, op Voorne?

Het is te hopen dat de twee op Voorne komt te rijden, ben er wel klaar voor :P Elke dag platen die Mitsubishi 8) 8)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #63 Gepost op: 9 april 2007, 20:10:58
Vindt 'm niet mooi, zeker wel apart :|:




Ron-Almere

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 10 april 2007, 19:11:48

Dit is de 30.85 van de Milieupolitie Amsterdam Zuidoost (D3) welke binnen kort vervangen zal gaan worden waarschijnlijk door het nieuwe model.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #65 Gepost op: 10 april 2007, 20:32:20
Mitsubishi van Midden-West Brabant ^-^:




FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #66 Gepost op: 10 april 2007, 21:07:47
super wagen dirk en super plaat


Rene112

  • Gast
Reactie #67 Gepost op: 10 april 2007, 22:59:01
Zeker mooie foto's Dirk  ;)    (maar je maakt ook weinig "niet mooie" foto's!  O0)

En nu ik weer zo'n Outlander zie.... kan ik het toch niet laten om er een rode Outlander tegenaan te gooien.
Tijdens mijn laatste piketdienst kon ik weer even een paar plaatjes schieten (meestal komt dat er toch niet van...)

De perfecte foto van de nieuwe HOvD-voertuigen heb ik nog niet gemaakt... maar deze komen aardig in de richting  ;)
Nu nog de mooie achtergrond én de juiste stand t.o.v. het zonlicht (maar het lukte niet om het bloembollenveld te verplaatsen  :-X)

groeten,
René de Caluwé






BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #68 Gepost op: 10 april 2007, 23:04:19
Zeker mooie foto's Dirk  ;)    (maar je maakt ook weinig "niet mooie" foto's!  O0)

En nu ik weer zo'n Outlander zie.... kan ik het toch niet laten om er een rode Outlander tegenaan te gooien.
Tijdens mijn laatste piketdienst kon ik weer even een paar plaatjes schieten (meestal komt dat er toch niet van...)

De perfecte foto van de nieuwe HOvD-voertuigen heb ik nog niet gemaakt... maar deze komen aardig in de richting  ;)
Nu nog de mooie achtergrond én de juiste stand t.o.v. het zonlicht (maar het lukte niet om het bloembollenveld te verplaatsen  :-X)

groeten,
René de Caluwé


Zijn toch twee mooie plaatjes René. En wat dacht je van het plekje van de Renault Midlum van afgelopen zomer.  ;) :D TOPPIE
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #69 Gepost op: 11 april 2007, 17:21:29
nope werk aan de boezembocht waar het voertuig is opgebouwd, zodoende heb ik er al mee gereden

Lijkt mij een geweldige tocht, wanneer wordt 'ie gehouden?  ;) ;D
Geloof niet alles wat je denkt.