Waterwerpers Mobiele Eenheid

Auteur Topic: Waterwerpers Mobiele Eenheid  (gelezen 71890 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Reactie #40 Gepost op: 17 november 2006, 14:24:26
Zou mij benieuwen of hij na zijn eerste echte klus nog zo mooi wit is.  :D

Het is in ieder geval een fraaie en bovenal indrukwekkende machine! Dat hebben onze zuiderburen mooi voor elkaar gekregen.
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #41 Gepost op: 17 november 2006, 14:58:28
Het zijn wel mooie voertuigen maar er hangt ook wel een erg erg stevig prijskaartje aan....(1 miljoen euro) Of zou hij nog in Belgische Frances rekenen??? ;D


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #42 Gepost op: 17 november 2006, 15:01:04
Zeker indrukwekkend,
Alleen vraag ik mijn af, Hebben ze in België meer geld voor de politie over of is het daar zo onrustig dat men er meteen maar 15 aankoopt. Hier in Nederland moeten we het doen met slechts 5 van deze voertuigen, En dat terwijl we toch ietsje grotere zijn als België. Of zijn we weer de zuinige Hollander ;), omdat het er weer niet af kan, hier in dit kikkerlandje. ;D
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #43 Gepost op: 17 november 2006, 15:59:31
Nederland leent ze gewoon van België als er te weinig zijn  :) --> http://www.indymedia.nl/nl/2005/10/31177.shtml


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #44 Gepost op: 17 november 2006, 17:19:20
Nope we krijgen er vijf nu hebben er vier cq drie (na de klapband vna amsterdam) namelijk 2 in amsterdam 1 in rotterdam en 1 in den haag. De nieuwe verdeling wordt 2 in amsterdam 1 in den haag en 1 in rotterdam en in reserve bij het Ministerie van Binnenlandse Zaken


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #45 Gepost op: 17 november 2006, 17:21:00
Het had weinig geschild of we haddden in nederland dezelfde gehad als in belgie maar je we hebben gekozen voor een 2 asser ipv een drie en nog wat andere dingen waardoor die van belgie het niet zijn geworden.


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #46 Gepost op: 17 november 2006, 18:05:54
Zeker indrukwekkend,
Alleen vraag ik mijn af, Hebben ze in België meer geld voor de politie over of is het daar zo onrustig dat men er meteen maar 15 aankoopt. Hier in Nederland moeten we het doen met slechts 5 van deze voertuigen, En dat terwijl we toch ietsje grotere zijn als België. Of zijn we weer de zuinige Hollander ;), omdat het er weer niet af kan, hier in dit kikkerlandje. ;D

Het valt de laatste tijd wel op dat de Federale Politie massa's nieuwe voertuigen aankoopt (Audi's, Volvo's, VW's,...). Waar ze het geld vandaan halen weet ik niet, waarschijnlijk bij de belastingbetaler...  :-X

Ik denk niet dat het 'onrustiger' is in Belgie, maar vergeet niet dat Brussel als hoofdstad van Belgie, EU en NATO vele betogingen heeft met deelnemers vanuit heel Europa meestal. Da's waarschijnlijk één van de redenen waarom er 15 worden aangekocht.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #47 Gepost op: 17 november 2006, 18:11:33
http://up.autotitre.com/forum/up/c79c340b78.jpg
Bron: persdienst Fedpol
Is nou zelfs het kenteken ingebouwd in een apart, gepanserd bakje? :|


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #48 Gepost op: 17 november 2006, 18:20:37
Zijn dit officiele politiefoto's?  :-\


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #49 Gepost op: 17 november 2006, 18:22:45
Yep Dirk zijn officiele foto's van de persdienst van de federale politie te brussel