Wuppiebon

Auteur Topic: Wuppiebon  (gelezen 3348 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #10 Gepost op: 26 juni 2006, 00:54:44
Volgens mij kan je het nooit goed in deze situatie..... Als de bestuurder het er niet mee eens was had het beter voor de rechter kunnen komen.... ;)

Dus kun je het wel goed doen... gewoon de bon invoeren, en de rechter laten beslissen....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #11 Gepost op: 26 juni 2006, 09:28:20
Dus kun je het wel goed doen... gewoon de bon invoeren, en de rechter laten beslissen....

Ik bedoelde in de ogen van de betrokkenen / publiek  ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 26 juni 2006, 17:29:21
Ik bedoelde in de ogen van de betrokkenen / publiek  ;)
In de ogen van het gemiddelde publiek heb ik niet het idee dat ik het erg vaak "goed" doe..... dat is volgens mij ook niet de bedoeling van politiewerk, je zult af en toe een beslissing moeten nemen die een ander minder op prijs stelt.... ::) dus had men het in mijn ogen "goed" gedaan als ze die bon gewoon in tobias ingeklopt hadden.... maar goed... het oranje verdwijnt al aardig uit het straatbeeld geloof ik ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #13 Gepost op: 26 juni 2006, 19:30:26
In de ogen van het gemiddelde publiek heb ik niet het idee dat ik het erg vaak "goed" doe..... dat is volgens mij ook niet de bedoeling van politiewerk, je zult af en toe een beslissing moeten nemen die een ander minder op prijs stelt.... ::) dus had men het in mijn ogen "goed" gedaan als ze die bon gewoon in tobias ingeklopt hadden.... maar goed... het oranje verdwijnt al aardig uit het straatbeeld geloof ik ::)

ik heb vandaag m'n eerste wuppie in de auto gehad..... of loop ik nu achter... ;D ;D ;D ;D ;D


Leon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
  • EHV'er
Reactie #14 Gepost op: 26 juni 2006, 21:38:53
ik heb vandaag m'n eerste wuppie in de auto gehad..... of loop ik nu achter... ;D ;D ;D ;D ;D

Je loopt hopeloos achter...  ;)

Ze worden inmiddels massaal van de hand gedaan op marktplaats.  ;D
Virus checking completed: All viruses functioning normally.