Landelijke Eenheid (voorm. KLPD) Dienst Speciale Interventie (DSI)

Auteur Topic: Landelijke Eenheid (voorm. KLPD) Dienst Speciale Interventie (DSI)  (gelezen 146379 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #10 Gepost op: 25 juni 2006, 23:28:58
we hoeven toch niet te precies uit te leggen wat deze eenheden doen. Ik vind het een goede zaak dat men geen kentekens en personen laat zien op de foto's. ze zijn hier toch wel profesioneel bezig toch. Een ieder weet in wat voor een soort van tijd we inmiddels leven. Dat moeten deze diensten toch ook op profesioneel werken van onze kant moeten en zullen verwachten. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat als je deel uit maakt van zo eenheid, Plotseling je gezicht op het internet ziet staan. En dan ook nog er bij vermelding dat het hier om een bepaalde eenheid gaat. Denk niet dat men dat dan erg leuk vind. Stel je ben het zelf, Zou jij dat dan leuk vinden. Dat op zo manier je leven en je gezin in de problemen word gebracht. Nou.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #11 Gepost op: 26 juni 2006, 06:40:57
de politie in berlijn zit al in de problemen.hun sek,mek,psk en andere eenheden zitten ondergebracht in een complex waarvan het adres wijd bekend is.aangezien dit kazernecomplex maar een poort heeft is het vergaren van informatie voor de tegenpartij hier heel makkelijk.
hierdoor is men zo in verlegenheid gebracht dat men alle deze sonderdienste nu gaat verhuizen
om verdere problemen te voorkomen.


N9213Q

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 26 juni 2006, 11:32:41
Wat ik mij wel afvraag is of deze nieuwe dienst éigen voertuigen heeft, of dat het samengesteld wordt uit de diverse diciplines zoals politie, KMAR, BIZa e.a.  :)

Gr,

13Q.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #13 Gepost op: 26 juni 2006, 12:04:31
Doe dat laatste maar. ;)
greetz,  Enrique




FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #15 Gepost op: 26 juni 2006, 16:57:52
ongeveer het zelfde als AT


Du Booton

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 26 juni 2006, 17:06:49
Kijk wij begrijpen elkaar weer Louis, en keurig gedaan geen kentekens personen enz.

Groet


de modelbouwer

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #17 Gepost op: 26 juni 2006, 21:22:17
Enrique, Louis,

Blij dat er in een tijd van Internet tenminste nog mensen die begrijpen dat sommige zaken gewoon niet in de openbaarheid hoeven als het niet strikt noodzakelijk moet zijn. Ga vooral door met het onzichtbaar maken van kentekens en gezichten. Je mag dan wel een bepaald vak hebben gekozen, je gaat er dan toch ook vanuit dat je dit in alle veiligheid en anonimiteit mag verrichten.

Jeroen


N9213Q

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 26 juni 2006, 21:35:11
;D    ;)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #19 Gepost op: 26 juni 2006, 21:44:52
Enrique, Louis,

Blij dat er in een tijd van Internet tenminste nog mensen die begrijpen dat sommige zaken gewoon niet in de openbaarheid hoeven als het niet strikt noodzakelijk moet zijn. Ga vooral door met het onzichtbaar maken van kentekens en gezichten. Je mag dan wel een bepaald vak hebben gekozen, je gaat er dan toch ook vanuit dat je dit in alle veiligheid en anonimiteit mag verrichten.

Jeroen
Precies, niet meer dan logisch lijkt me. Ik zie het "hogere belang" van het laten zien van gezichten en kentekens ook niet echt..... ;) Ook zonder de kentekens hebben voertuighobbyisten een foto van redelijk unieke voertuigen. En voor de kenteken-fetisjisten....tja, die hadden zelf maar aanwezig moeten zijn  :D
greetz,  Enrique