HAP-auto

Auteur Topic: HAP-auto  (gelezen 2597 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ambumuis

  • Gast
Gepost op: 26 juni 2006, 00:44:56
Bij de HAP rij ik een luxe audi A4 station, best fijne auto! Alleen niet altijd even makkelijk om in de kleine straatjes je auto makkelijk kwijt te kunnen. Nou is wel het voordeel dat ie geel is met striping!  ;D




Bart S

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2006, 01:24:10
Ik weet niet of het direct status is, maar vraag me wel eens af waarom er nu zo'n dikke bak met dito motor moet staan die alleen gebruikt wordt om binnen een stad te blijven en waar nooit met spoed mee zal worden gereden...


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2006, 02:48:24
Onze wagens (Zafira) zijn nou niet super luxe, maar wel voorzien van al het noodzakelijke. Dat is ook wel nodig voor alle kilometers die zo'n wagen maakt!

In Zeeland rijden ze met twee Volvo V70 CrossCountry's en die zoeven werkelijk over de weg bij een A1 erg prettig!   :)
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2006, 14:10:30
Ik weet niet of het direct status is, maar vraag me wel eens af waarom er nu zo'n dikke bak met dito motor moet staan die alleen gebruikt wordt om binnen een stad te blijven en waar nooit met spoed mee zal worden gereden...

Ik moet zeggen dat de A4 wel fijner rijdt dan een kleine A2, waar je over ieder hobbeltje heel langzaam overheen moet gaan, wil je niet met je hoofd tegen het plafond zitten.  :-X  Dan rijden wij niet alleen in de stad, maar onze regio is toch ook echt buiten de stad, dus het platteland. Gisteren nog een boerenland weggetje opgegaan waar de gaten in het zandpad zaten,  :-[ ik was op dat moment blij dat ik de A4 had en niet de A2.
En spoed ritjes, wel die komen ook bij ons voor.  ;)


smartie92

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 2 juli 2006, 20:58:57
Mijn vader is werkzaam als huisarts dus hij werkt ook bij de hap oude ijssel (bij slingeland ziekenhuis doetinchem). daar hebben ze op het moment een opel frontera (of hoe je het schrijft). Deze wagen is behoorlijk luxe maar dat is ook nodig omdat hier veel afgelegen huizen zijn (met zandpaden dus). Deze auto's moeten ook snel en wendbaar zijn omdat er ook spoedgevallen zijn ;)

groetjes martijn