Telefoonnr's HAP voor zorgverleners.

Auteur Topic: Telefoonnr's HAP voor zorgverleners.  (gelezen 4369 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Uppie

  • Gast
Gepost op: 6 juli 2006, 21:09:22
Hi all,

Ik heb me laten vertellen dat er een speciaal telefoonnummer bestaat van de HAP dat bestemd is voor zorgverleners. Een nummer dat bijv. thuiszorgmedewerkers in de avond of weekend kunnen bellen als er iets mis is met een client.

Ik zoek de nummers van de HAP in Apeldoorn en de HAP in Harderwijk, als deze telefoonnummers tenminste bestaan.

groeten
Uppie




Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #1 Gepost op: 6 juli 2006, 23:39:50
Ik denk dat je die nrs. niet zult krijgen.
En thuiszorg medewerkers moeten gewoon het standaard telnr. bellen, die iedereen in die regio moet bellen.
De speciale nrs. zijn echter alleen voor b.v. cpa, en politie en eigen personeel.


Uppie

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 7 juli 2006, 22:36:53
Ok, helder.

Even voor de duidelijkheid: het is niet zo dat ik die nummers erg graag wil hebben, maar medewerkers van een thuiszorgorganisatie hadden ergens iets gehoord, en vroegen daarom hun leidinggevende om opheldering. Het leek ze wel makkelijk om als ze bij een client waren en de HAP moesten opbellen om dat directe nummer te gebruiken.

En die leidinggevende (toe-val-lig mijn vrouw) is dat nu aan het uitzoeken, en voor wie die nummers wél zijn.  Vandaar mijn vraag!

iig bedankt!

groeten
Uppie


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #3 Gepost op: 7 juli 2006, 23:25:19
Misschien makkelijker om zelf met de manager van de hap te praten ! Dan weet je het gelijk.


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2006, 17:13:30
De ambulance/CPA wordt ook op de aparte lijnen vrolijk in de wacht gezet door de meeste HAP's...weet ik uit ervaring. 'toets een 1 voor een spoedgeval..'''en dan toets ik dus meteen 1 in  :D
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


supermario

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #5 Gepost op: 10 juli 2006, 19:47:32
De ambulance/CPA wordt ook op de aparte lijnen vrolijk in de wacht gezet door de meeste HAP's...weet ik uit ervaring. 'toets een 1 voor een spoedgeval..'''en dan toets ik dus meteen 1 in  :D

En zelfs dan is het nog niet zeker dat je meteen te woord gestaan wordt :-[.
Hij die gaat groet u allen.


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #6 Gepost op: 11 juli 2006, 15:03:49
De ambulance/CPA wordt ook op de aparte lijnen vrolijk in de wacht gezet door de meeste HAP's...weet ik uit ervaring. 'toets een 1 voor een spoedgeval..'''en dan toets ik dus meteen 1 in  :D

Zozo, ervaring met de +60 HAP's die ons landje rijk is, uitgebreid werkgebied heb je dan. Er zijn er genoeg waar het wel goed geregeld is hoor...


Karim

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 11 juli 2006, 15:45:24
Zozo, ervaring met de +60 HAP's die ons landje rijk is, uitgebreid werkgebied heb je dan. Er zijn er genoeg waar het wel goed geregeld is hoor...

Ik moet Joffry wel gelijk geven hoor, dat gebeurd namelijk inderdaad bij nogal wat HAP's in 't hele land ja.

En je hoeft 't echt niet zelf allemaal mee te maken hoor, je kan als ahv'er ook gewoon eens met collega's uit andere regio's praten en dan hoor je wel eens wat  ;)


trevelyan006

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #8 Gepost op: 11 juli 2006, 16:52:48
Citaat
Zozo, ervaring met de +60 HAP's die ons landje rijk is, uitgebreid werkgebied heb je dan. Er zijn er genoeg waar het wel goed geregeld is hoor...

Helemaal mee eens, bij ons heeft de meldkamer een ander nummer dan wat de ''gewone'' mensen bellen. En als daar niet word opgenomen (wat ik nog nooit gezien heb dat dat niet gebeurde) dan kunnen ze de chauffeur ook nog bereiken op de porto of de mobiel van de chauffeur of op de mobiel van de visitearts. Als de hap nu nog niet genoeg bereikbaar is dan weet ik het ook niet meer...


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #9 Gepost op: 11 juli 2006, 23:05:23
En voor een gedeelte van zijn verzorgingsgegebied van Joffry heeft hij toch echt een intern nummer van de HAP.

Anders stuur ik je graag een pmtje met het directe nummervan de SMASH!  ;D
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur