Beveiligingsvoertuigen met zwaailicht?

Auteur Topic: Beveiligingsvoertuigen met zwaailicht?  (gelezen 33173 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #20 Gepost op: 9 juli 2006, 21:49:21
Beveiligers mogen wel degelijk in burger werken mits men vakdiploma en toestemming van de korpsleiding heeft.


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #21 Gepost op: 9 juli 2006, 21:50:52
Beveiligers mogen wel degelijk in burger werken mits men vakdiploma en toestemming van de korpsleiding heeft.

vakdiploma persoonsbeveiliging idd.. ;) staat iig zo in mijn boeken
Politie Aspirant niveau 4


Target77

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 9 juli 2006, 21:51:08
geld dat ook voor hen in de privévoertuigen (ik neem aan dat dat het zijn aangezien beveiligers, uitgezonderd persoonsbeveiligers, niet in burger mogen werken)

Hebben ze bij jullie ook onopvallende dienstvoertuigen?? Ikzelf rij in zo'n auto. Is voorzien van signalisatie.  ;)


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #23 Gepost op: 9 juli 2006, 21:52:19
vakdiploma persoonsbeveiliging idd.. ;) staat iig zo in mijn boeken

Volgens mij wil jij altijd gelijk hebben en zijn wij dom.


Target77

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 9 juli 2006, 21:52:52
vakdiploma persoonsbeveiliging idd.. ;) staat iig zo in mijn boeken

Correctie: Het certificaat Persoonsbeveiliger en/of Vakdiploma beveiliging (Beveiliger Niveau 3) volgens circulair Particuliere Beveiligingsorganisaties en Recherchebureaus, uitgegeven door het Ministerie van Justitie.  ;)


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #25 Gepost op: 9 juli 2006, 21:53:06
Hebben ze bij jullie ook onopvallende dienstvoertuigen?? Ikzelf rij in zo'n auto. Is voorzien van signalisatie.  ;)

niet dat ik weet. maar zit bij vaste posten dus heb zelf geen dienstvoertuig tot mn beschikking ;) zou kunnen maar heb er iig geen weet van

Correctie: Het certificaat Persoonsbeveiliger en/of Vakdiploma beveiliging (Beveiliger Niveau 3) volgens circulair Particuliere Beveiligingsorganisaties en Recherchebureaus, uitgegeven door het Ministerie van Justitie.  ;)

hmm die laatste staat er in mijn theorieboek niet bij... toch ff vragen of ze die evt wel willen horen op svpb examen dan ;)
Politie Aspirant niveau 4


Target77

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 9 juli 2006, 21:54:00
Volgens mij wil jij altijd gelijk hebben en zijn wij dom.

Beetje rare opmerking Thijs!! Is een terechte opmerking van Ultimato... ???


Gast

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 9 juli 2006, 21:55:06
De rode zwaailichtbalken die je vaak ziet op beveiligingsauto's zijn niet voorzien van draaiers of flitsers, slechts van zij- en front verlichting. De rode kappen herberken slechts een klein lampje eronder zodat de tekst in de balk (BEVEILIGING of zelfs COLLECTIEVE BEVEILIGING) verlicht wordt.

FALCK rijdt onder andere met de VISTA met rode kappen erop en de tekst beveiliging erin/erop. Alleen zoeklichten dus in deze balken.


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #28 Gepost op: 9 juli 2006, 21:55:29
Beetje rare opmerking Thijs!! Is een terechte opmerking van Ultimato... ???

no offense taken.. kan soms zo overkomen, nu werkt t even negatief in op thijs maar als je mensen moet overtuigen te vertrekken of dat ze niets te zoeken hebben heeft t weer voordelen ;)

De rode zwaailichtbalken die je vaak ziet op beveiligingsauto's zijn niet voorzien van draaiers of flitsers, slechts van zij- en front verlichting. De rode kappen herberken slechts een klein lampje eronder zodat de tekst in de balk (BEVEILIGING of zelfs COLLECTIEVE BEVEILIGING) verlicht wordt.

FALCK rijdt onder andere met de VISTA met rode kappen erop en de tekst beveiliging erin/erop. Alleen zoeklichten dus in deze balken.

stichting fair heeft wel zwaai/flitslichten (iig 1 auto)
Politie Aspirant niveau 4


Target77

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 9 juli 2006, 21:56:10
no offense taken.. kan soms zo overkomen, nu werkt t even negatief in op thijs maar als je mensen moet overtuigen te vertrekken of dat ze niets te zoeken hebben heeft t weer voordelen ;)

Inderdaad. Uit het goede hout gesneden dus...  ;) ;D ;D