Beveiligingsvoertuigen met zwaailicht?

Auteur Topic: Beveiligingsvoertuigen met zwaailicht?  (gelezen 32996 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #30 Gepost op: 9 juli 2006, 21:58:04
Inderdaad. Uit het goede hout gesneden dus...  ;) ;D ;D

dat zal zich uitwijzen op mijn praktijkexamen ;)
en nu ga k slapen morgen lange dag voor de boeg reageer daarna wel weer ;)
Politie Aspirant niveau 4


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #31 Gepost op: 9 juli 2006, 21:58:24
Ultimato, hoe lang ben ji werkzaam in de beveiliging?


Target77

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 9 juli 2006, 21:59:29
dat zal zich uitwijzen op mijn praktijkexamen ;)
en nu ga k slapen morgen lange dag voor de boeg reageer daarna wel weer ;)

Succes morgen  ;)


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #33 Gepost op: 9 juli 2006, 21:59:38
Ultimato, hoe lang ben ji werkzaam in de beveiliging?

officieel? een maand
daarvoor: een jaar lang als hotelbeveiliger ehm alleen uhh dat was niet helemaal legaal met pas en onder de noemer van "nachtelijke dutymanager"

(das gelijk ook reden dat ik daar weg ben, ben het er niet mee eens dat men dit werk ongecertificeerd uitvoerd
Politie Aspirant niveau 4


Gast

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 9 juli 2006, 22:01:32
Stichting Fair rijdt met oranje balken inderdaad, een Optimax om precies te zijn.   :)


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #35 Gepost op: 10 juli 2006, 06:24:41
in de regelgeving staat nog steeds voertuig ten dienste van, is hier al heel veel aan de orde geweest.

sinds enige tijd worden burgers ingezet om een plaats incident af te zetten met hun eigen auto's, ze hebben alleen een officieel hesje aan en hebben een paar uur opleiding gehad bij de politie, hebben dus geen diploma's

als hun iets zou overkomen worden alle kosten door de gemeenten gedekt.

zij hebben op hun burgerauto een oranje of vaak op verzoek van de politie een blauw zwaailicht werkend op het voertuig.

m.a.w.voertuig ten dienste van.
Nemo me impune lacessit


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #36 Gepost op: 10 juli 2006, 13:09:48
Ik heb ook een keer een beveiligingsvoertuig zien rijden met een witte balk op het dak. Ik dacht toen dat dat voor op (particuliere) bedrijfsterreinen was met ahw de functie van blauw blauw op de openbare weg. Dat kan ook anders, zoals de bloemenveilig in aalsmeer waar ze daadwerklijk blauw blauw hebben en zelfs een stop-politie ledbord. In de haven van Rotterdam heeft de HBD (havenbeveiligingsdienst) ook een rode balk op het dak staan (is ook te zien in het filmpjes van de anti-terrorrismecampagne van de overheid) Op hun site (www.portsecurity.nl) staat echter een foto van een voertuig met oranje lichtbalk.

Deze kwam ik ook nog tegen op internet. Dit is de havenbeveiliging / parkeerbeheer van de moerdijkse haven (ebn veiligheidsdienst). De striping van dit voertuig lijkt wel heel veel op de politiestriping en het voertuig heeft een oranje balk.

Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #37 Gepost op: 10 juli 2006, 16:25:17
Ik heb ook een keer een beveiligingsvoertuig zien rijden met een witte balk op het dak. Ik dacht toen dat dat voor op (particuliere) bedrijfsterreinen was met ahw de functie van blauw blauw op de openbare weg. Dat kan ook anders, zoals de bloemenveilig in aalsmeer waar ze daadwerklijk blauw blauw hebben en zelfs een stop-politie ledbord. In de haven van Rotterdam heeft de HBD (havenbeveiligingsdienst) ook een rode balk op het dak staan (is ook te zien in het filmpjes van de anti-terrorrismecampagne van de overheid) Op hun site (www.portsecurity.nl) staat echter een foto van een voertuig met oranje lichtbalk.

Deze kwam ik ook nog tegen op internet. Dit is de havenbeveiliging / parkeerbeheer van de moerdijkse haven (ebn veiligheidsdienst). De striping van dit voertuig lijkt wel heel veel op de politiestriping en het voertuig heeft een oranje balk.

http://www.havenvanmoerdijk.nl/dynamisch/pagina/Moerdijk_Beveiliging_klein.jpg

mja klopt bij dsm en shell mogen ze (louter op eigen terrein) zelfs met blauw rijden en hebben ze ook politiebevoegdheden gekregen bij speciale ontheffing is mij op school verteld.
Politie Aspirant niveau 4


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #38 Gepost op: 10 juli 2006, 17:46:58
mja klopt bij dsm en shell mogen ze (louter op eigen terrein) zelfs met blauw rijden en hebben ze ook politiebevoegdheden gekregen bij speciale ontheffing is mij op school verteld.

bedrijfsbeveiliging vba idem dito, hebben zelfs een lasergun voor eigen terrein, en ze mogen ook bekeuringen uitschrijven!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Karim

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 10 juli 2006, 19:29:07
bedrijfsbeveiliging vba idem dito, hebben zelfs een lasergun voor eigen terrein, en ze mogen ook bekeuringen uitschrijven!

Zijn dat dan ook BOA's of hoe komen ze anders aan het "recht" om bekeuringen uit te schrijven ?