Beveiligingsvoertuigen met zwaailicht?

Auteur Topic: Beveiligingsvoertuigen met zwaailicht?  (gelezen 33178 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #40 Gepost op: 10 juli 2006, 19:47:52
Dat weet ik allemaal niet, weet dat ze een lasergun hebben, bekeuring uitschrijven (ook voor roken in het gebouw en voor het vervoer op electrotrekkers van meerdere personen dan er zitplaatsen zijn).
Ze rijden dus met blauw en sirene, weet het verder ook niet!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #41 Gepost op: 10 juli 2006, 21:13:54
Zijn dat dan ook BOA's of hoe komen ze anders aan het "recht" om bekeuringen uit te schrijven ?

aantal zijn BOA maar staat in bedrijfsreglement dat men bij betreding van het terrein zich hier aan te houden heeft.. zijn dus in feite boetes waar men mee akkoord is gegaan bij het betreden van het terrein waartegen ook geen beroep openstaat
Politie Aspirant niveau 4


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 14 juli 2006, 21:25:41
Beveiligers met Boa? dat gaat niet lukken he.
Daarnaast kan Shell geen Boa's indienst hebben, er bestaat namelijk in de Boa-funktie lijst geen enkele funktie die erbij past.
Met heeft een bedrijfs/bezoekersregelement en vandaaruit kan men "schrijven", dit staat ook duidelijk in het bedrijfs/bezoekersregelement vermeld.


Richard W

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 14 juli 2006, 22:43:49
Deze kwam ik ook nog tegen op internet. Dit is de havenbeveiliging / parkeerbeheer van de moerdijkse haven (ebn veiligheidsdienst). De striping van dit voertuig lijkt wel heel veel op de politiestriping en het voertuig heeft een oranje balk.



Mijn vorige werkgever heeft deze striping ook eens gehad op zijn autootjes, maar dan reflecterend zwart/rood.
Mooi dat binnelandse zaken een kort geding aanspande en helaas won.
Nu is het veranderd in blokjes.

Groet,
Richard


Bart S

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 14 juli 2006, 23:00:23
Mijn vorige werkgever heeft deze striping ook eens gehad op zijn autootjes, maar dan reflecterend zwart/rood.
Mooi dat binnelandse zaken een kort geding aanspande en helaas won.
Nu is het veranderd in blokjes.

Groet,
Richard

Klinkt als een bedrijf in het mooie Badjedorp ;)


Richard W

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 14 juli 2006, 23:09:26
Klopt,

Ken je ze?????????? ;D ;D ;D


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #46 Gepost op: 14 juli 2006, 23:13:38
Beveiligers met Boa? dat gaat niet lukken he.
Daarnaast kan Shell geen Boa's indienst hebben, er bestaat namelijk in de Boa-funktie lijst geen enkele funktie die erbij past.
Met heeft een bedrijfs/bezoekersregelement en vandaaruit kan men "schrijven", dit staat ook duidelijk in het bedrijfs/bezoekersregelement vermeld.

kan wel, iemand kan buitengewoon opsporingsambtenaar zijn voor economische delicten evenals voor delicten mbt de wegenverkeerswet is mij eens verteld
Politie Aspirant niveau 4


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #47 Gepost op: 14 juli 2006, 23:23:26
kan wel, iemand kan buitengewoon opsporingsambtenaar zijn voor economische delicten evenals voor delicten mbt de wegenverkeerswet is mij eens verteld

Ja maar das geen beveiliger, dat laat het besluit Boa namelijk niet toe.


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #48 Gepost op: 14 juli 2006, 23:24:44
weird er zijn docenten op mn beveiligingsopleiding die een beveiligingsbedrijf hebben en daarnaast ook boa taken vervullen?
Politie Aspirant niveau 4


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #49 Gepost op: 15 juli 2006, 00:25:07
weird er zijn docenten op mn beveiligingsopleiding die een beveiligingsbedrijf hebben en daarnaast ook boa taken vervullen?

Waarschijnlijk in dienst van / ingehuurd door een 'overheid', niet een 'particulier' ;)