Beveiligers met diploma???

Auteur Topic: Beveiligers met diploma???  (gelezen 5633 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Gepost op: 10 juli 2006, 01:29:03




jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2006, 02:10:19
Je kunt beter vragen of ze het nog hebben :-X
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


paul_hartog

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 10 juli 2006, 02:23:24
ik vind dat ze best zo mogen optreden tegen mensen die andere mensen kwaad willen aandoen.
zeker op zo'n feest waar iedereen maar drugs gebruikt en bier zuipt


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #3 Gepost op: 10 juli 2006, 02:32:37
ik vind dat ze best zo mogen optreden tegen mensen die andere mensen kwaad willen aandoen.
zeker op zo'n feest waar iedereen maar drugs gebruikt en bier zuipt
:-X ik hoop niet dat je dit typt terwijl je nuchter bent....  ??? ??? :-\ :-X

Het schoppen tegen iemands hoofd met kisten of iets dergelijks aan je voeten komt wat mij betreft neer op poging tot zware mishandeling/openlijke geweldpleging, en daar wordt niet kinderachtig tegen iemands hoofd geschopt.... als jij vindt dat ze dat best mogen hoop ik dat ik je nooit ergens tegenkom.... Als iemand probeert het podium op te komen mag je hem volgens mij vastpakken en uit het gebouw zetten....  niets meer en niets minder, en zeker niet in elkaar schoppen.

Het maximale dat je als beveiliger kan doen is de persoon aanhouden en overdragen aan de politie, als je verder gaat ben je bezig buiten je boekje, en zul je dat zelf aan de rechter mogen uitleggen.... Als je dan "zeker op zo'n feest waar iedereen maar drugs gebruikt en bier zuipt"  in je uitleg mee gaat nemen denk ik dat de rechter je niet helemaal gaat begrijpen....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Karim

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2006, 02:45:14
:-X ik hoop niet dat je dit typt terwijl je nuchter bent....  ??? ??? :-\ :-X

Het schoppen tegen iemands hoofd met kisten of iets dergelijks aan je voeten komt wat mij betreft neer op poging tot zware mishandeling/openlijke geweldpleging, en daar wordt niet kinderachtig tegen iemands hoofd geschopt.... als jij vindt dat ze dat best mogen hoop ik dat ik je nooit ergens tegenkom.... Als iemand probeert het podium op te komen mag je hem volgens mij vastpakken en uit het gebouw zetten....  niets meer en niets minder, en zeker niet in elkaar schoppen.

Het maximale dat je als beveiliger kan doen is de persoon aanhouden en overdragen aan de politie, als je verder gaat ben je bezig buiten je boekje, en zul je dat zelf aan de rechter mogen uitleggen.... Als je dan "zeker op zo'n feest waar iedereen maar drugs gebruikt en bier zuipt"  in je uitleg mee gaat nemen denk ik dat de rechter je niet helemaal gaat begrijpen....

Ik ga met JVO mee ja, echt belachelijke wat die "security" gasten (of moet ik gewoon aso's in "uniform" zeggen)!

Met de kisten aan vol tegen het hoofd trappen ?!?! Ze hadden die jongen wel dood kunnen trappen, stelletje idioten!!

Is dat nog niet genoeg in de media geweest de laatste tijd ?  Jongen doodschopt omdat ie iets verkeerds zei, man doodschopt omdat ie voor iemand anders op kwam, enz enz..

Wat bij betreft mogen ze die gasten hun beveiliging certificaat afpakken en nooit meer in die sector laten werken, en een flinke celstaf op de koop toe!


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #5 Gepost op: 10 juli 2006, 06:34:26
de persoon in kwestie is op een 2,5 mtr. hoog podium geklommen, is op zijn gemak naar de DJ gelopen en heeft hem vervolgens een dreun voor het hoofd gegeven.

is toen beet gepakt door de amerikaanse bandleden die met de DJ samen werkte, deze hebben hem op de grong gewerkt totdat de beveiliging het over heeft genomen, de dj heeft drie schoppen tegen de schouder gegeven (dit mag natuurlijk niet), vergeet echter 1 ding niet op het podium stonden alleen amerikanen en in amerika gaat het iets anders toe, ze lopen daar rustig het podium op om vervolgens met een vuurwapen iemand dood te schieten.

de persoon is buiten gezet en is op eigengelegenheid naar het politie bureau gegaan, hij stond wel stijf van de rotzooi in zijn lijf.

overigens zijn er nog zo'n 67 anderen afgevoerd met ernstige en minder ernstige ''rotzooi'' gebruik, maar dit is helaas normaal bij dit soort feesten.
Nemo me impune lacessit


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #6 Gepost op: 10 juli 2006, 08:18:57


Het maximale dat je als beveiliger kan doen is de persoon aanhouden en overdragen aan de politie

Wat is het starfbare feit dan?


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #7 Gepost op: 10 juli 2006, 16:28:03
Wat is het starfbare feit dan?

- (poging tot) mishandeling?
- poging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel?
- openbare geweldpleging?
- het zich bevinden op verboden plaatsen (okee hij is niet 2x gesommeerd te vertrekken)?
- poging tot doodslag als de klap van de dj erg hard aan kwam?
Politie Aspirant niveau 4


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #8 Gepost op: 10 juli 2006, 16:31:04
openbare geweld pleging valt af. Het is immers een besloten feest.


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #9 Gepost op: 10 juli 2006, 16:31:54
- (poging tot) mishandeling?
- poging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel?
- openbare geweldpleging?
- het zich bevinden op verboden plaatsen (okee hij is niet 2x gesommeerd te vertrekken)?
- poging tot doodslag als de klap van de dj erg hard aan kwam?
De vraag ging over de jongen die op het podium is geklomen.