Beveiligers met diploma???

Auteur Topic: Beveiligers met diploma???  (gelezen 5632 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #10 Gepost op: 10 juli 2006, 17:38:31
De vraag ging over de jongen die op het podium is geklomen.

mijn antwoord ook
Politie Aspirant niveau 4


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #11 Gepost op: 10 juli 2006, 21:08:15
openbare geweld pleging valt af. Het is immers een besloten feest.

Het heet dan ook openlijke geweldpleging. Openlijk, indien het geweld plaatsvindt ten overstaan van derden die er niets mee te maken hebben en er ongewild getuige van (kunnen) zijn. Heeft met een besloten karakter van het feest niets van doen.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 11 juli 2006, 17:45:17
Wat is het starfbare feit dan?
Jij ziet niets strafbaars in iemand die het podium oploopt en iemand slaat?? ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #13 Gepost op: 11 juli 2006, 17:49:31
Jij ziet niets strafbaars in iemand die het podium oploopt en iemand slaat?? ::)


staat nog nergens dat het niet mag?


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #14 Gepost op: 11 juli 2006, 18:02:41
staat nog nergens dat het niet mag?
Ik wens je veel succes in je verdere carriere.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #15 Gepost op: 11 juli 2006, 18:12:08
staat nog nergens dat het niet mag?

Dus ik mag jou ook een klap geven???  ;D ;D ;D

Hier komt ie dan:

http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/a037.gif[/img]

 ;D ;D ;D


MICK

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2006, 23:08:32
van wat ik er van zie zijn het geen beveiligers maar bendleden of crowmensen.
Maar ja lekker makelijk meteen die ASO's met een V veroordelen. De gene dit dat doen zouden
eens een party mee moeten draaien. Kijken of je er dan nog zo over denkt.  >:( ik word er schijtziek van beveiliging negatief in het beeld en ja hoor iedereen nederlander heeft wel weer een mening. Als die gozer klappen gehad zal hebben van beveiligingspersoneel zal jij wel niet mee gewerkt hebben aan bijvoorbeeld zijn uitzetting. En mag een beveiliger slaan dan. Nee maar wie weet er een anderen oplossing. De politie roepen en zeggen er ligt er een op het podium die er niet af wil...... Grote kans dat ze zeggen breng hem maar hier nemen wij een mee.  >:( >:( >:(


Karim

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 11 juli 2006, 23:47:43
En mag een beveiliger slaan dan. Nee maar wie weet er een anderen oplossing.

Met zo'n instelling ga je het vast ver schoppen in het beveiligingswereldje....  :-X

't zou wat zijn als de politie hier ook zo zou denken. "Ja de verdachte werkte niet direct mee dus zijn we maar met z'n allen op 'm in gaan slaan...."


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #18 Gepost op: 12 juli 2006, 07:12:03
van wat ik er van zie zijn het geen beveiligers maar bendleden of crowmensen.
Maar ja lekker makelijk meteen die ASO's met een V veroordelen. De gene dit dat doen zouden
eens een party mee moeten draaien. Kijken of je er dan nog zo over denkt.  >:( ik word er schijtziek van beveiliging negatief in het beeld en ja hoor iedereen nederlander heeft wel weer een mening. Als die gozer klappen gehad zal hebben van beveiligingspersoneel zal jij wel niet mee gewerkt hebben aan bijvoorbeeld zijn uitzetting. En mag een beveiliger slaan dan. Nee maar wie weet er een anderen oplossing. De politie roepen en zeggen er ligt er een op het podium die er niet af wil...... Grote kans dat ze zeggen breng hem maar hier nemen wij een mee.  >:( >:( >:(
Als je die vent bij kop en kont pakt zal er niemand iets van zeggen... maar schoppen als iemand op het podium ligt is niet, ik herhaal NIET de bedoeling... net als het uitdelen van klappen... met de overmacht die ik in het filmpje gezien heb moet het mogelijk zijn om die vent ff op te rapen en hem bij de politie af te leveren, daar hoeft helemaal geen grof geweld voor gebruikt te worden. Dat mag je ook niet als beveiliger, het geweldsmonopolie in de beroepsuitoefening ligt wat dat betreft namelijk bij de politie.... die mogen op basis van een wettelijk voorschrift afwijken van het in de grondwet gestelde :


 
Citaat
Artikel 11
Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.



Of het wel of niet terecht is dat beveiligers slecht in de media komen heb ik eigenlijk niet zo'n boodschap aan. Ik zie echt wel dat er collega-beveiligers goed werk doen, sommige tenten in amsterdam heb je gewoon nooit meldingen van omdat de beveiliging de zaak perfect onder controle heeft dmv toegangsbeleid en waarnemen/optreden in de ruimtes..... maar daar hoor je inderdaad in de media nooit iets van. Daar zul je mee moeten leren leven, de pers houdt zich liever met dingen die fout gaan bezig, dat is voor de politie, ambulance en brandweer precies hetzelfde, waar het fout gaat zie je de pers opduiken. Sorry, ik kan er niet meer van maken, het is nou eenmaal zo, life sucks and then you die ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geļnteresseerde
Reactie #19 Gepost op: 12 juli 2006, 21:03:39
staat nog nergens dat het niet mag?

koek koek ??? ??? ??? ???