Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1930698 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Gepost op: 19 juli 2006, 17:28:01
Hij is echt (heel leuk) :D maar niet verantwoord natuurlijk, ben benieuwd welke straf ze hebben gekregen.

http://video.google.nl/videoplay?docid=9089663213272456467&q=politie




Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #1 Gepost op: 19 juli 2006, 17:37:57
Hij is echt (heel leuk) :D maar niet verantwoord natuurlijk, ben benieuwd welke staf ze hebben gekregen.

http://video.google.nl/videoplay?docid=9089663213272456467&q=politie

vind er niks leuks aan. Gewoon respectloos en daarbij erg gevaarlijk.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Bart S

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 19 juli 2006, 18:05:41
Die heeft hier inderdaad al 's op 't forum gestaan ja.

Jammer dat de ondertiteling ontbreekt, had graag gezien wat die vent z'n probleem nu eigenlijk was.

Ik heb het een tijdje terug eens uit laten zoeken. Precies weet ik het niet meer, maar het was iets in de strekking van "Hey, kunnen jullie wel met je grote motoren tegen zo'n klein scootertje, zoek iemand van je eigen kaliber!!".


Bart S

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2006, 13:53:45
Nou nou het is toch maar een grapje, ik vind het wel leuk. Bovendien is het een tv programma dus denk niet dat ze hier echt een straf voor zullen hebben gekregen. Bovendien hadden ze wel gelijk. Als ze nou echt met drie motoren een scooter aan moeten houden....

Interessante reactie. Het verkeer is geen speeltuin waar je grapjes kunt uithalen. ALs je ziet wat de motorrijders doen om bij hem te komen, en wat hij doet om ze voor te blijven is dat volgens mij echt niet zonder gevaar voor alle betrokkenen. Juist daarom vind ik een straf wel op zijn plaats. En waarom een scooter niet aanhouden met drie motoren?


zafara

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 20 juli 2006, 15:09:15
Interessante reactie. Het verkeer is geen speeltuin waar je grapjes kunt uithalen. ALs je ziet wat de motorrijders doen om bij hem te komen, en wat hij doet om ze voor te blijven is dat volgens mij echt niet zonder gevaar voor alle betrokkenen. Juist daarom vind ik een straf wel op zijn plaats. En waarom een scooter niet aanhouden met drie motoren?

misschien loopt dat ''scootertje'' wel even hard als de motor....... ;)


security88

  • Hoofdbeveiliger, manager en centralist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • EHBO-er, BHV-er, Hoofdbeveiliger en ex-NRK
Reactie #5 Gepost op: 20 juli 2006, 15:59:13
misschien toch maar een spoedcursus frans bij de loi volgen ::) ;D
Leef in het hier en nu, alles kan zomaar anders zijn!


Karim

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 20 juli 2006, 16:01:34
misschien loopt dat ''scootertje'' wel even hard als de motor....... ;)

 ::)

Een scooterje dat enorm is opgevoerd en daardoor 80-90 km/h haalt oke, dat zie ik op tv (bodw) ook nog wel 's, maar een scooter die even hard gaat als 'n motor, dat lijkt me toch wel heeeel sterk.....  ;)


zafara

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 20 juli 2006, 16:23:51
::)

Een scooterje dat enorm is opgevoerd en daardoor 80-90 km/h haalt oke, dat zie ik op tv (bodw) ook nog wel 's, maar een scooter die even hard gaat als 'n motor, dat lijkt me toch wel heeeel sterk.....  ;)

ik zei ook misschien.....maar waar wil je het scootertje anders mee aan houden als het een gevaar is voor zichzelf en anderen dan zou ik moeite noch kosten sparen om die gozer aan te houden, tenzij het nog gevaarlijker wordt.....en je hebt ook tegenwoordig jongeren die een motor uit hun donatiemotor halen en in een op maat gemaakt scooter/brommerframe zetten( zag ik laats op tv)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #8 Gepost op: 20 juli 2006, 20:18:19
Ik vind het nogal arrogant dat mensen tegenwoordig soms menen dat ze een situatie in 1 oogopslag zó goed kunnen overzien, dat ze het recht hebben om mensen die in de rechtmatige uitoefening van hun taak bezig zijn, even van commentaar te voorzien. Als dat dan nog veilig gebeurt, vind ik het tot daar aan toe, maar deze actie van die tv-idioot is echt zeer onverantwoord. Ik kan er dan ook de humor absoluut niet van inzien, zeker niet omdat ik weet hoe kwetsbaar motorrijders zijn, en al helemaal op het moment dat ze in een achtervolging verwikkeld raken. Niemand kan toch beweren dat deze idioot het verkeer (waaronder de motordienders!) niet in gevaar brengt! En het is helemaal van de gekke dat de staandehouding door enkele motordienders van ("maar") 1 scooter (waarvan niemand weet waarvoor die persoon is staandegehouden!), als rechtvaardiging voor het gedrag van die idioot wordt gebruikt. Politiewerk is al gevaarlijk genoeg, zeker voor motordienders, en ik vind het ZEER kortzichtig en gewoon extreem dom om dit soort acties uit te halen, onder het mom van "geintje, moet kunnen". Heb je lekker veel aan als je als motordiender onder een auto terechtkomt!

Enne....ik heb zo'n zacht vermoeden dat de dienders in kwestie het niet door de vingers hebben gezien met een glimlach op hun gezicht, toen ze hoorden dat het "maar" voor een tv-programma was. Leuk tv-programma overigens, even een paar motordienders en andere weggebruikers onnodig in gevaar brengen! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
greetz,  Enrique


Bart S

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 20 juli 2006, 21:04:06
Precies zoals ik het bedoelde Enrique ;)

En nog even iets rechtzetten: het zijn dus 2 motordienders!!