Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1927514 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #10 Gepost op: 20 juli 2006, 22:08:22
Ik vind het nogal arrogant dat mensen tegenwoordig soms menen dat ze een situatie in 1 oogopslag zó goed kunnen overzien, dat ze het recht hebben om mensen die in de rechtmatige uitoefening van hun taak bezig zijn, even van commentaar te voorzien. Als dat dan nog veilig gebeurt, vind ik het tot daar aan toe, maar deze actie van die tv-idioot is echt zeer onverantwoord. Ik kan er dan ook de humor absoluut niet van inzien, zeker niet omdat ik weet hoe kwetsbaar motorrijders zijn, en al helemaal op het moment dat ze in een achtervolging verwikkeld raken. Niemand kan toch beweren dat deze idioot het verkeer (waaronder de motordienders!) niet in gevaar brengt! En het is helemaal van de gekke dat de staandehouding door enkele motordienders van ("maar") 1 scooter (waarvan niemand weet waarvoor die persoon is staandegehouden!), als rechtvaardiging voor het gedrag van die idioot wordt gebruikt. Politiewerk is al gevaarlijk genoeg, zeker voor motordienders, en ik vind het ZEER kortzichtig en gewoon extreem dom om dit soort acties uit te halen, onder het mom van "geintje, moet kunnen". Heb je lekker veel aan als je als motordiender onder een auto terechtkomt!

Enne....ik heb zo'n zacht vermoeden dat de dienders in kwestie het niet door de vingers hebben gezien met een glimlach op hun gezicht, toen ze hoorden dat het "maar" voor een tv-programma was. Leuk tv-programma overigens, even een paar motordienders en andere weggebruikers onnodig in gevaar brengen! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

prima andwoord, kan ik me volledig in vinden.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #11 Gepost op: 21 januari 2007, 20:36:51
  ;D ;D ;D


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #12 Gepost op: 21 januari 2007, 20:38:39
Die staat nog maar 20 keer op het forum ;)
Maar blijft leuk.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Politiefan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
Reactie #13 Gepost op: 24 januari 2007, 16:32:17
Blijft leuk om te zien dit filmpje  :)


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #14 Gepost op: 24 januari 2007, 16:54:08
haha leuk filmpje ik head hem nog niet gezien.

wel dom zeg een ruit er uit schoppen


francois

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
    • Regionaal Beeld Nieuws Netwerk
Reactie #15 Gepost op: 28 januari 2007, 21:27:00
haha ;D da ruitje ligt er zo uit da mag toch wel niet zomaar bij zo'n politiewagen ???
mvg   Francois


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #16 Gepost op: 29 januari 2007, 21:46:04
haha ;D da ruitje ligt er zo uit da mag toch wel niet zomaar bij zo'n politiewagen ???

waarom niet? ook daar moet zoals in ieder voertuig een ontsnappingsmogelijkheid zijn lijkt me.. anders zit je toch met een onveilig voertuig op de weg voor de evt agenten achterin enzo
Politie Aspirant niveau 4


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #17 Gepost op: 19 april 2007, 21:54:51
Alcoholcontrole ergens in Vlaanderen...



Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #18 Gepost op: 20 april 2007, 00:41:52
die is érg leuk ;D


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #19 Gepost op: 28 september 2007, 00:15:36
Kijk zo mag ik horen!! Er zijn toch nog mensen die hart voor hun werk hebben!!!   ;D ;D ;D

http://www.telegraaf.nl/buitenland/71797141/Flitsende_agenten_hit_op_YouTube.html?p=18,1

do 27 sep 2007, 11:12 | 198 reacties
Flitsende agenten hit op YouTube
AMSTERDAM - "Ik krijg er een kick van als ik een hardrijder kan pakken." Twee politieagenten die tijdens een flitscontrole overduidelijk genieten van hun werk, zijn een hit aan het worden op YouTube.

De twee Geraardsbergse agenten stonden te flitsen in het bijzijn van een camera van het Belgische programma "Man Bijt Hond" en spraken honderduit over hun bezigheden, meldt nieuwsblad.be.

"Ik krijg er een kick van als ik een hardrijder kan pakken", gniffelde de politieagente in de flitsauto. Haar mannelijke collega achter het stuur knikte instemmend. De agenten reageren ook teleurgesteld wanneer hun flitscontrole wordt omgeroepen op de radio

Filmpje: