Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1937783 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #100 Gepost op: 31 januari 2010, 09:23:27
Tsja, ik zie in dat engelse filmpje meer een soort wolkje uit het busje komen, terwijl het in nederland toch een "krachtige" straal is. misschien dat dat het verschil is.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Tim Van de Cavey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #101 Gepost op: 31 januari 2010, 10:23:03
Het hangt idd af of je stream of mist spuitkoppen hebt, bij een stream kan je verder afstand houden, de straal is geconcentreerder dus als je mist kan je een collega vol mee hebben, waar je bij een mist dichter moet komen en je veel sneller anderen zal irriteren doch door de fijnere nevel zal de last minder zijn.

Ik ben zelf verdeler van MACE, binnen Europa is de verhouding tussen de verschillende soorten die verkocht worden 50/50, in de VS worden bijna enkel stream types verkocht.
Emergency, Medical & Tactical - www.emtshop.be


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #102 Gepost op: 31 januari 2010, 16:30:28
Tsja, ik zie in dat engelse filmpje meer een soort wolkje uit het busje komen, terwijl het in nederland toch een "krachtige" straal is. misschien dat dat het verschil is.



Heb dergelijke wolkjes ook uit de NL pepperspray zien komen....helaas komt er niet altijd een constante straal uit. Al dan niet door diverse oorzaken


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #103 Gepost op: 31 januari 2010, 18:41:01
Bij mij werd het een wolk door de wind tegen de richting in.
En toen was ik blij met de pepperspray ervaring op school.
Glaasje water en weer achter de boef aan.
Wel gepakt overigens ;)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #104 Gepost op: 31 januari 2010, 18:54:47
Glaasje water en weer achter de boef aan.

Glaasje water? Heb jij zo'n glaasje constant op zak dan?  ::) . Zat niet in mijn standaard uitrusting...
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #105 Gepost op: 2 februari 2010, 22:31:50
Glaasje water? Heb jij zo'n glaasje constant op zak dan?  ::) . Zat niet in mijn standaard uitrusting...



Heb altijd een fles water in mijn tas zitten, oa voor dit soort zaken... ook vindt een eventuele verdachte het erg prettig als je op straat al met koelen/spoelen kan beginnen... geloof me... ze worden er een stuk rustiger van...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #106 Gepost op: 2 februari 2010, 23:10:24
Heb altijd een fles water in mijn tas zitten, oa voor dit soort zaken... ook vindt een eventuele verdachte het erg prettig als je op straat al met koelen/spoelen kan beginnen... geloof me... ze worden er een stuk rustiger van...
Klopt, altijd iets van water + etenwaren die je lang kan bewaren. Mocht je 5 uur bij een PD staan.
Nou was het gebruik van de pepperspray bij een woninginbreker op heterdaad die via het water een bedrijventerrein op was gevlucht. Toen ik de verdachte 30 seconden kwijt was, een heli boven me hing en collega's alle toegangswegen hadden afgezet ben ik snel in een bedrijf wat gaan drinken en heb daarna de verdachte aangehouden die zich had verscholen in een schuurtje.


mikemike413

  • Aspirant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #107 Gepost op: 5 februari 2010, 23:47:04


Voor foto's en meer info: http://www.michaeloosterwaal.nl/

Topictitel aangepast door mod


Zorbacop

  • Brigadier RR - coach/ANPR/biker/ME
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 132
  • Servo Per Amikeco
    • Zorba-shirts
Reactie #108 Gepost op: 12 februari 2010, 09:16:15
En zo doen die Duitsers het.....

Link:
Duitse politie in actie
Crime is a disease  I'm the cure When everythi


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #109 Gepost op: 12 februari 2010, 09:23:16
Tsja, wat zal ik zeggen, het is een onduidelijk, onscherp en schokkerig filmpje met een brok k#^%#te herrie erachter.
Verder zie je wat verschillende fragmenten van incidenten waarbij onduidelijk is wat er precies gebeurt.
Kan er dus niet echt een oordeel over vormen.
Samen sterk in de hulpverlening!