Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1937320 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #120 Gepost op: 16 februari 2010, 09:48:08
Nou, al dat gebeuk op die hoofden...
Ik vind het niet passen bij het 'gepaste geweld' dat de politie behoort te gebruiken.
Er zijn veel technieken waarmee je mensen netter en makkelijker uitschakelt dan deze.
Eigenlijk getuigt dat gemep in veel gevallen meer van onkunde dan van een serieus onderbouwde aanpak.


ja zeer schokkende beelden...

Wat snap je niet als er 100 man ME voor je staat ? dat het niet verstandig om daar te staan ? volgens mij ben je dan willens en weten uit op confrontatie met de politie... prima dan kun je die krijgen ook... dan had je op de eerste vordering maar moeten luisteren. Altijd maar dat eeuwige gekruidenier in dit land.. NEE jij bepaalt nu niet dat je hier staat... en JA daar zijn gevolgen aan verbonden als je niet luistert
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #121 Gepost op: 16 februari 2010, 15:37:09
ja zeer schokkende beelden...

Wat snap je niet als er 100 man ME voor je staat ? dat het niet verstandig om daar te staan ? volgens mij ben je dan willens en weten uit op confrontatie met de politie... prima dan kun je die krijgen ook... dan had je op de eerste vordering maar moeten luisteren. Altijd maar dat eeuwige gekruidenier in dit land.. NEE jij bepaalt nu niet dat je hier staat... en JA daar zijn gevolgen aan verbonden als je niet luistert

Amen  O0


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #122 Gepost op: 16 februari 2010, 15:54:42

Politie auto Volkswagen Touran 99-GPK-5 ploegt de Klaverveld Arena om in Den Haag
User: arnolangendam

Citaat van: Arno Langendam
Het is ongelofelijk de gemeente Den Haag heeft onlangs in november 2009 de Klaverveld Arena in
de wijk Leidschenveen in Den Haag voorzien van nieuw gras. Dit zal niet weinig hebben gekost. Ons
belasting geld dus! Vervolgens gaat de Politie Haaglanden hier spelen op 14-02-2010 tussen 09:10
uur en 09: 55 uur met hun dienst auto Volkswagen Touran 99-GPK-5 in de sneeuw? Dit is dus
vandalisme door de Politie zelf. En let op het kenteken aan de voorzijde is vewijderd. Door dat ik
naar ze toe liep heb ik het aan de achterzijde kunnen zien en dus genoteerd!

Zoals op de film is te zien loop ik naar ze toe en zij kiezen het hazenpad en weg zijn ze,....?

Natuurlijk zal er een klacht worden in gedient bij de politie maar dit gaat niet zomaar.
Je krijgt een folder opgestuurd hoe je de klacht in moet dienen????

Van 'Neem een voorbeeld aan de Politie' gaat het hier naar 'Doe dat eigenlijk toch maar niet'.
Ik ben er wel blij mee dat dit niet een algemene afspiegeling is, maar de meeste agenten wel normaal hun surveillance uitvoeren...


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #123 Gepost op: 23 februari 2010, 21:55:36
Voor de liefhebber van Engelse filmpjes: http://www.youtube.com/user/ffeenixxx

Het hele account staat vol met allerlei series waarvan sommige toch best wel interessant zijn :).
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #124 Gepost op: 25 februari 2010, 22:42:56
Tja dit zal niet iedereen bevallen maar ik verveelde me en heb even wat politie/Me filmpjes achter elkaar gezet.
Er zit wel muziek onder, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak:

25/02/10 Compilatie video's Politie / Mobiele Eenheid (ME)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
Reactie #125 Gepost op: 26 februari 2010, 00:41:27
Delwel, mooie compilatie !  O0


Erikk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
Reactie #126 Gepost op: 26 februari 2010, 14:08:24
Tja dit zal niet iedereen bevallen maar ik verveelde me en heb even wat politie/Me filmpjes achter elkaar gezet.
Er zit wel muziek onder, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak:


Muziek is in dit geval niet storend hoor. O0


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #128 Gepost op: 27 februari 2010, 09:42:03
Hoop maar dat ie de hond niet geraakt heeft met die bijl.  ::)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #129 Gepost op: 27 februari 2010, 11:54:43
Delwel, mooie compilatie !  O0
Muziek is in dit geval niet storend hoor. O0

Aha oke dank jullie wel!
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl