Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1930707 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Zorbacop

  • Brigadier RR - coach/ANPR/biker/ME
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 132
  • Servo Per Amikeco
    • Zorba-shirts
Reactie #130 Gepost op: 27 februari 2010, 17:26:55
Crime is a disease  I'm the cure When everythi


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #131 Gepost op: 27 februari 2010, 20:47:50
Precies, en nog even een pets met de lange lat na om zeker te weten dat ie die bijl laat vallen.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #132 Gepost op: 2 maart 2010, 23:57:36
Geintje met de politie

Flitser geflikt
User: nicjo25


Jarco_B

  • jeudbrandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 133
Reactie #133 Gepost op: 3 maart 2010, 19:19:15
grappig filmpje je zal er maar als agent staan ;D
Verpleegkundige I.O. Aspirant jeugdbrandweer zwijndrechtsewaard Evenement verkeersregelaar EHVer/AED-bediener


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #134 Gepost op: 5 maart 2010, 00:39:39
Polizei ook goed?

2x Polizeikolonne Dresden 13 02 2010

Filmpje: DeepFeelingMD
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


brwfan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 203
Reactie #135 Gepost op: 6 maart 2010, 21:08:23
Polizei ook goed?

2x Polizeikolonne Dresden 13 02 2010

Filmpje: DeepFeelingMD
.
Mooi spul
Iemand die toevallig weet wat er was ??
Ik leer steeds meer op dit forum


voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Reactie #136 Gepost op: 6 maart 2010, 21:13:26
Zie o.a. :

Citaat
Onrustige herdenking bombardement Dresden
 
De ME probeert de rust te bewaren bij betogingen in Dresden

De politie in Dresden heeft traangas en een waterkanon ingezet om extreemlinkse en -rechtse demonstranten uit elkaar te houden. Daarbij zijn geen gewonden gevallen. Ook is er niemand gearresteerd. In de stad waren 1000 neonazi's uit heel Duitsland en omringende landen bijeen om het geallieerde bombardement op de stad in 1945 te herdenken.

Een grote politiemacht in de Oost-Duitse stad moest voorkomen dat demonstranten uit de twee betogingen met elkaar slaags raken. Vanaf het station wilden zo'n 5000 rechtse demonstranten en neonazi's een optocht door de stad houden.

Tegelijkertijd waren 2000 linkse actievoerders aanwezig voor een tegendemonstratie. Zij blokkeerden op verschillende punten in de stad de route van de rechtsextremisten. Ook gingen ruiten aan diggelen van een bus waarin neonazi's zaten.

De politie besloot om de mars door de stad te verbieden, omdat het de veiligheid niet kon garanderen. Ondertussen vormden zo'n 1500 mensen elders in de stad een menselijke keten tegen vreemdelingenhaat.

De gemeente Dresden wilde de rechtse bijeenkomst verbieden, maar een rechtbank in de deelstaat Saksen bepaalde dat een verbod in strijd was met de vrijheid van vergadering.

Vuurstormen
Vandaag 65 jaar geleden voerden geallieerde vliegtuigen een allesvernietigend bombardement op Dresden uit. Bij dat bombardement en de daarop volgende vuurstormen kwamen 25.000 mensen om het leven.

Neonazi's vinden het bombardement een oorlogsmisdaad die in hun ogen bewijst dat in de Tweede Wereldoorlog niet alleen de nazi's verantwoordelijk waren voor gruwelijkheden.

Het bombardement was overigens ook in Londen omstreden omdat aan het militaire nut werd getwijfeld.

http://nos.nl/artikel/136428-onrustige-herdenking-bombardement-dresden.html


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #138 Gepost op: 6 april 2010, 00:25:46
Amsterdam North Police Brutality & Fraudulent Accusations

gebruiker: Yomihoo
Op youtube staat een heel verhaal bij het filmpje over fraude en mishandeling door politie. Ik snap hem echter niet. Ik zie iemand die zich dreigend opstelt, tegen de grond wordt gewerkt en wordt aangehouden. Niks bijzonders....


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #139 Gepost op: 6 april 2010, 08:51:51
ik zie ook de police brutality niet... gewoon een nette aanhouding die al meerdere malen diverse gevaarlijke akties met zijn auto maakte....

goed gewerkt
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....