Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1946085 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #1490 Gepost op: 18 oktober 2011, 12:51:24
Jij bent er dus ook een die graag te pad en te onpas  met klachten gooit?
Laten we bij het begin beginnen: de beste man wil niet meewerken aan zijn aanhouding, dat de politie ietwat klungelig en in mijn optiek het anders aan zou kunnen pakken, is mijn mening.

Mij hoor je echter niet zeggen " gewoon naar de grond", ik was er nl net als jij niet bij!
(beste stuurlui staan aan wal, was het toch?)

Niks met beste stuurlui aan wal te maken, man is op geen enkele manier agressief en omdat in het gezicht te stompen slaat gewoon nergens op.
Lijkt me toch dat je met 3 man iemand wel tegen de grond kan werken zonder dit overdreven geweld.

maar goed.. dat is niet nederland, wie weet mag het daar wel..


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1491 Gepost op: 18 oktober 2011, 14:30:55
Niks met beste stuurlui aan wal te maken, man is op geen enkele manier agressief

Blijkbaar weet jij precies wat er is voorgevallen, voordat men ging filmen. Wil je dat met ons delen?  ;)


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #1492 Gepost op: 18 oktober 2011, 15:57:56
misschien moet jij dan beter kijken moderator/dinges voordat je zo opmerking maakt, filmpje laat genoeg zien..

eerst 4 knieetjes.. niks mis mee, alleen dat helpt niks.
2 agenten hebben dan elk een arm beet en dan gaat de derde in het gezicht stompen.. right.

......dat draagt bij om hem in de boeien te krijgen.

behalve dat die man niet doet wat hem gezegd wordt zie ik hem niks agressief doen richting de agenten.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1493 Gepost op: 18 oktober 2011, 16:03:13
http://www.youtube.com/watch?v=s3dV6018tL8#ws
door FotobureauKerkmeijer op 18 okt 2011

ZUTPHEN - Bij een grote verkeerscontrole in Zutphen heeft de belastingdienst dinsdagochtend een aantal voertuigen in beslag genomen. Daarnaast schreef de politie tientallen boetes uit voor verschillende verkeersovertredingen.

De controle vond plaats op een parkeerplaats aan de Laan naar Eme. Motorrijders van de politie en Koninklijke Marechaussee haalden de auto's van de weg.

Bestuurders die moesten stoppen, werden in het bijzonder geattendeerd op de risico's van het gebruik van elektronische apparatuur tijdens het rijden. Veilig Verkeer Nederland is maandag een speciale campagne begonnen en in het kader daarvan worden hierover flyers uitgedeeld.

Aan de verkeerscontrole in Zutphen werken diverse partijen mee, waaronder de ANWB, de Belastingdienst en de Koninklijke Marechaussee.
Samen sterk in de hulpverlening!


KME

  • Gast


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1495 Gepost op: 19 oktober 2011, 14:59:25
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1496 Gepost op: 19 oktober 2011, 17:37:04
http://www.youtube.com/watch?v=dUzEyx8Rbec#ws
door dePZC op 19 okt 2011

Op het Weyevlietplein in Vlissingen hebben de politie en belastingdienst dinsdagmiddag een grootschalige controle gehouden. Er werden 7500 auto's gescand en ruim 250 voertuigen gecontroleerd. Hierbij werden 43 bekeuringen uitgeschreven. Twee personen werden aangehouden wegens drugsbezit en de Belastingdienst constateerde 290.000 euro aan openstaande rekeningen. Ook legde zij beslag op 50 voertuigen, omdat belastingaanslagen niet waren betaald.
Samen sterk in de hulpverlening!


laksappie

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 175
  • brandweervollenhove.nl
Reactie #1497 Gepost op: 23 oktober 2011, 11:29:49
Alcoholsniffer

Geüpload door PolitieRotterdamR

En die witte auto krijgt wel een bekeuring neem ik aan met kapotte verlichting op de weg?


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1498 Gepost op: 23 oktober 2011, 11:32:33

En die witte auto krijgt wel een bekeuring neem ik aan met kapotte verlichting op de weg?
Als hij reserve lampen heeft, vast niet.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #1499 Gepost op: 23 oktober 2011, 11:38:36
Het is een alcoholcontrole, geen verkeerscontrole..?  98uiye (er op wijzen kan altijd.. [lees:waarschuwen])
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar