Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1944166 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #1520 Gepost op: 30 oktober 2011, 04:57:47
Let op laatste stukje van het filmpje kan schokkend ervaren worden!

kwaliteit volkswagen passat ruiten
User: Kelhasanli2000
Toevallig kwam ik bij het volgende persbericht terecht: http://www.trafikhaber.com/trafikte-guvenlik/aksarayda-aracinin-icinde-intihar-etti.htm

Blijkt dat dit filmpje is opgenomen in Aksaray. Een plaatsje ergens in de binnenlanden van Turkije. Agenten reageren op een noodoproep die binnenkomt bij het alarmnummer. Een voorbijganger had een man in de auto zien zitten die een pistool tegen zijn hoofd had gezet.

De melder zou volgens het nieuwsbericht hebben gezegd dat de man in de auto zelfmoord wou plegen. Kort daarna zou een tweede melding binnen zijn gekomen bij het alarmnummer van de politie. De man in die auto belde de politie om te vertellen dat hij zelfmoord ging plegen. De man in de auto zou volgens het artikel hebben verteld dat hij was opgelicht en dat hij al zijn geld kwijt was. Hij vroeg de politie om de "dader" aan te houden.

De man in de auto zag de politie terplekke aankomen en zou de deuren van de auto op slot hebben gedaan. De man heeft de aanwezige agenten wederom verteld dat hij was opgelicht en dat hij al zijn geld kwijt was. Hij vroeg weer om de aanhouding van een "dader" die hij bij naam noemde. De man dreigde zelfmoord te plegen met het pistool dat hij had. De politie zou volgens het artikel hebben toegezegd de genoemde man aan te gaan houden en een onderzoek te starten. Tijdens de onderhandelingen met de politie zou het wapen door onbekende oorzaak zijn afgegaan. Waardoor de man ernstig gewond raakte.

Volgens een ander nieuwsbericht zou de man 4 dagen later in het ziekenhuis zijn overleden aan zijn verwondingen. Het artikel zegt verder dat de familie van het slachtoffer toestemming gaf voor 6 orgaan donaties waarmee levens gered werden.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #1521 Gepost op: 30 oktober 2011, 11:22:47
http://www.liveleak.com/view?i=1d8_1319927024

Best bijzonder om voor deze optie te kiezen. Ik zou toch eerder voor een verdovingsgeweer gaan. Het beest is naar mij idee niet echt wild.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1522 Gepost op: 30 oktober 2011, 11:34:25
Best bijzonder om voor deze optie te kiezen. Ik zou toch eerder voor een verdovingsgeweer gaan. Het beest is naar mij idee niet echt wild.
... en of dit nou (voor zover we kunnen zien) een drukke woonwijk is met kleine kinderen die spelen? Los van de inefficiënte, ineffectieve en inhumane oplossing om een handvuurwapen te gebruiken.

"Ja maar hij kwam op ons af!" Maar is dat gevaar niet geweken als je gewoon in je auto gaat zitten? Lijkt me sterk als hij kosten wat het kost jou te pakken wil hebben.

Al met al, een interessante debriefing.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1523 Gepost op: 30 oktober 2011, 11:58:26
En dat is meteen de reden dat we hier in Nederland niet zelf beesten mogen afschieten maar dat hier in 99% van de gevallen een jachtopziener, boswachter of andersinds ingeschakelde voor komt. Compleet idioot in mijn opinie  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1524 Gepost op: 30 oktober 2011, 12:01:04
Misselijke Amerikanen, er zijn toch wel andere manieren om het beestje te (laten) pakken, nu lijdt het alleen maar.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1525 Gepost op: 30 oktober 2011, 12:07:35
Als ik het goed zie is dit een koe?

Sorry hoorm maar een koe doet helemaal niets. Hij blijft alleen stil staan als je hem terug wilt duwen.  0098

Om dat beest gewoon dood te schieten.  :'(
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1526 Gepost op: 30 oktober 2011, 16:47:43
Inzittenden Mercedes aangehouden met getrokken pistool.

Scotoe neemt over in rdam zuidd
user: mo1903


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1527 Gepost op: 30 oktober 2011, 16:56:03
Inzittenden Mercedes aangehouden met getrokken pistool.

Scotoe neemt over in rdam zuidd
user: mo1903
En dan vragen mensen zich soms af waarom die duiters zo interesant zijn voor controle. Had zelf ook een tijdje
geleden een duitser die dankzij mijn controle een paar dagjes gratis kost en inwoning kreeg 998765.

BOT: blijf het toch altijd wel mooi vinden dat de steden, rotterdam/Den Haag/A'dam en Utrecht binnen no time
een heel leger aan collega's naast zich hebben staan als het moet. Daar kan ik helaas alleen maar van dromen de
laatste tijd  :'( :'(
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1528 Gepost op: 30 oktober 2011, 18:03:18
http://www.liveleak.com/view?i=1d8_1319927024

Best bijzonder om voor deze optie te kiezen. Ik zou toch eerder voor een verdovingsgeweer gaan. Het beest is naar mij idee niet echt wild.
In Amerika vinden ze het leven van een dier geloof ik sowieso niet zoveel waard. Laatst nog, tientallen exotische dieren afgeschoten die rondliepen. Daar kon je je ook afvragen of het niet anders had gekund, met een verdovingsgeweer bijvoorbeeld.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Panter

  • Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Reactie #1529 Gepost op: 30 oktober 2011, 18:16:06
http://www.telegraaf.nl/s/10822092

AMSTERDAM -
Een automobilist die zich in de file voor de ketelbrug ergerde aan medeweggebruikers, heeft de tijd gedood met het filmen van vluchtstrookrijders.
Volgens Marcus Kingma die de beelden maakte, deelde de politie geen bonnen uit maar dirigeerde de automobilisten terug de file in.

__

1.48 komt een motorrijder in beeld die tegen het verkeer in op de vluchtstrook het verkeer terug de rijstroken opstuurt. Van mij mogen ze in ieder geval allemaal een stevige bekeuring ontvangen, maar dat is schijnbaar niet gebeurd. Is daar nog een bijzondere reden voor (teveel automobilisten op de vluchtstrook)?