Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1945233 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Reactie #220 Gepost op: 13 juni 2010, 21:38:34
Waarom word er zo vaak geschoten? 2 kogels lijken me voldoende om iemand om het leven te brengen. :-\

En laat dat nou net NIET de bedoeling zijn van de agenten....
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #221 Gepost op: 13 juni 2010, 21:39:35
En laat dat nou net NIET de bedoeling zijn van de agenten....
Waarom schieten ze dan zo vaak? Dat is toch volstrekt overbodig?
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #222 Gepost op: 13 juni 2010, 21:40:03
Waarom word er zo vaak geschoten? 2 kogels lijken me voldoende om iemand om het leven te brengen. :-\
Je weet dat het slachtoffer/dader begon met schieten? Dus wie zegt dat het allemaal politiekogels zijn.

En laat dat nou net NIET de bedoeling zijn van de agenten....
Om uit te schakelen dan :P


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #223 Gepost op: 13 juni 2010, 21:40:46
Je weet dat het slachtoffer/dader begon met schieten? Dus wie zegt dat het allemaal politiekogels zijn.
Om uit te schakelen dan :P
Mijn excuses, dat had ik niet uit het verhaal opgemaakt.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #224 Gepost op: 13 juni 2010, 23:12:59
Mijn excuses, dat had ik niet uit het verhaal opgemaakt.

Je gaat niet na ieder schot kijken of het misschien raak was als er iemand met een pistool op je staat te schieten.... Dan schiet je (al dan niet uit stress) je hele wapen leeg....

Het duurt namelijk even voor iemand daadwerkelijk uitgeschakeld wordt door een kogel. Er is een verhaal van een man (niet in NL) welke door een kogel in zijn hart wordt geraakt en nog 30 seconden door loopt....  En zo zijn er meer verhalen....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


jegor

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #225 Gepost op: 13 juni 2010, 23:52:01
Heftig filmpje !
Heb net even gezocht op Frank Buis, hij maakt wel heftige filmpjes zeg, laat wel een stukje realiteit zien!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #226 Gepost op: 14 juni 2010, 18:16:04
Je gaat niet na ieder schot kijken of het misschien raak was als er iemand met een pistool op je staat te schieten.... Dan schiet je (al dan niet uit stress) je hele wapen leeg....

Volgens mij is het echter wel zo dat je elk schot moet kunnen verantwoorden ...
Als de verdachte bij de derde al (dodelijk) word getroffen en je bij de 7de een onschuldige voorbijganger neerschiet heb je toch iets te vertellen  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #227 Gepost op: 14 juni 2010, 18:27:11
Waarom word er zo vaak geschoten? 2 kogels lijken me voldoende om iemand om het leven te brengen. :-\

Kort het verhaal, stond iemand te zwaaien met een pistool. Zeker in Amsterdam komen dan er meteen een heleboel politiemensen te plaatsen. Op het moment dat er 10 tallen agenten te plaatsen zijn begint hij gericht te schieten op politie mensen. Wat denk je als er 10 tallen politie mensen te plaatsen zijn en er iemand gericht begint te schieten wat al die agenten gaan doen?

gr
Mike


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #228 Gepost op: 14 juni 2010, 18:30:02
Voor de duidelijkheid, de rijksrecherche heeft onderzoek gedaan naar het vuurwapen gebruik van diverse politiemensen in deze zaak. Daar uit is gebleken dat het vuurwapen gebruik rechtmatig was.

gr
Mike