Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1949957 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #230 Gepost op: 14 juni 2010, 23:37:47
Volgens mij is het echter wel zo dat je elk schot moet kunnen verantwoorden ...
Als de verdachte bij de derde al (dodelijk) word getroffen en je bij de 7de een onschuldige voorbijganger neerschiet heb je toch iets te vertellen  :-X

Tuurlijk maar helaas kan je vanaf 10/20 meter afstand niet zien of je kogel dodelijk is(lees: voldoende om je doel uit te schakelen)...... En tuurlijk moet je ieder schot verantwoorden maar dit is een typisch gevalletje van noodweer schieten..... het is hij of jij....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #231 Gepost op: 15 juni 2010, 20:56:22
noodweer schoten gaan om directe uitschakeling.... dat elk patroon in potentie dan wel dodelijk zou kunnen zijn doet niet ter zake. Het gaat op dat moment om de direct uitschakeling, en kennelijk was dat pas bij het laatste schot...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


tas 73-1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
Reactie #232 Gepost op: 18 juni 2010, 15:07:18
Arrestatieteam en Douane pakken twee mensen op in Alblasserdam

ALBLASSERDAM – De douane, het arrestatieteam en de Fiod van de belastingdienst hebben donderdag 17 juni een man en vrouw gearresteerd onderaan de Alblasserdamse brug. Twee Alblasserdammers maakten van het voorval een filmpje en stuurden de beelden naar de redactie. Op de beelden is te zien dat diverse auto’s rond twaalf uur de man en vrouw klemrijden, waarna de twee uit de auto worden getrokken en in de handboeien worden geslagen. Nog geen twee minuten later vertrekken de mannen met kogelwerende vesten, rijdend door een rood verkeerslicht, richting Ridderkerk. Klik op Lees meer om het filmpje te bekijken en om verder te lezen.

De politie noch de douanedienst kon vandaag antwoord geven op de vraag wat er zich exact heeft afgespeeld onderaan de brug. Omdat de Fiscale inlichtingen –en opsporingsdienst bij het voorval was betrokken, wordt gedacht aan een arrestatie die te maken heeft met fraude. Hopelijk kan er morgen meer informatie gegeven worden op deze site.
Bron: www.alblasserdamsnieuws.nl


Bron: www.youtube.com/user/petersstam


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #233 Gepost op: 19 juni 2010, 17:55:07
Had m gezien ja, mooi filmpje! Vrij uniek, dergelijke acties worden amper vastgelegd op beeld.


Hieronder overigens een van de reden waarom ik bijna nooit een pet draag ;)

&feature=related

&feature=related


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #234 Gepost op: 19 juni 2010, 18:19:16
Het doet ze ook niet echt veel... Is dat filmpje van die ME-er in Amsterdam beter  .

Overigens draag ik de pet alleen als ik op de voetjes ben. Op de fiets willen ze het eigenlijk ook wel maar is het gewoon niet praktisch en als ik toch de hele tijd in de auto zit al helemaal niet.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


guest6532

  • Gast


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #236 Gepost op: 19 juni 2010, 22:07:57
En ik maar denken dat de Kaasstad zo'n rustige stad is (niet veel filmpjes of filmers)  ::)

Roemenen rijden rond met neppistool
15 juni 2010

ALKMAAR - Vier mannen in de leeftijd van 24 tot 26 jaar uit Roemenië zijn dinsdag rond 10.50 uur aangehouden nadat zij met een neppistool rondreden in het centrum van Alkmaar. Getuigen belden de politie nadat zij hadden gezien dat één van de mannen het wapen via een geopend portierraam naar buiten richtte.

Een politiemotorrijder signaleerde het voertuig met de vier inzittenden op de Kanaalkade ter hoogte van de Gedempte Nieuwesloot. Daar zag hij kans om de bestuurder naar de kant te dirigeren, waarna de verdachten onder schot de auto werden uitgepraat.

Onderzoek wees uit dat de mannen een plastic replica van een pistool bij zich hadden. De vier zijn in verband met een nader onderzoek opgesloten in een politiecel. Het wapen is in beslag genomen.

http://www.webregio.nl/groot-alkmaar/regionaal-nieuws/artikel/1777502/roemenen-rijden-rond-met-neppistool.aspx

Vier mannen met nepwapen in auto aangehouden kanaalkade Alkmaar Dinsdag15 juni 2010

Plaatser YT-filmpje: 67stefan


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #237 Gepost op: 20 juni 2010, 22:01:10
En een paar uit Hoogeveen gisteren:



Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #238 Gepost op: 21 juni 2010, 16:13:33
Hoezo de titel 'politie treedt hard op' in het eerste filmpje. Mag best wat harder!  :-X


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #239 Gepost op: 21 juni 2010, 23:46:05
humor!