Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1944960 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #2340 Gepost op: 14 mei 2012, 10:07:15
Pfff die gast met dat grijze haar gaat wel erg hard uit zijn dak  :-\
Hobby Bobby eenheid Den Haag


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #2341 Gepost op: 14 mei 2012, 11:32:43
Pfff die gast met dat grijze haar gaat wel erg hard uit zijn dak  :-\

Hij gebruikt zijn wapenstok op een manier die hij niet geleerd heeft tijdens de IBT....  ^-^
Hij is soms zo fanatiek dat zijn collega's hem moeten afremmen.

Grtz,
Marcel


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #2342 Gepost op: 14 mei 2012, 11:34:09
En de beelden van de krakers: (voorzolang ze online blijven staan)

Crimineel Politie Geweld.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #2343 Gepost op: 14 mei 2012, 12:05:50
Grappig, volgens mij laten de krakers het escaleren, door te voorkomen dat de hovj daadwerkelijk leegstand kan controleren door hem fysiek tegen te houden. Vervolgens hoor ik "stop met geweld" in een dialect dat toch duidelijk wijst op niet-Nederlands. Even snel een zinnetje uit het hoofd laten leren?

Verder wijzen de krakers op de wet, maar in beginsel houden zij zich zelf niet aan die wet...

Zucht...


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #2344 Gepost op: 14 mei 2012, 12:41:01
Triest volk dat krakers. (Genoeg gezegd zo...)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2345 Gepost op: 14 mei 2012, 12:52:52
Die Grijze man is inderdaad te fanatiek en heb dan ook geen respect voor zijn manier van doen.


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Reactie #2346 Gepost op: 14 mei 2012, 13:32:31
Grappig, volgens mij laten de krakers het escaleren, door te voorkomen dat de hovj daadwerkelijk leegstand kan controleren door hem fysiek tegen te houden. Vervolgens hoor ik "stop met geweld" in een dialect dat toch duidelijk wijst op niet-Nederlands. Even snel een zinnetje uit het hoofd laten leren?

Verder wijzen de krakers op de wet, maar in beginsel houden zij zich zelf niet aan die wet...

Zucht...
Beide filmpjes bekeken en ben het met je eens dat de krakers beginnen met het tegenhouden van de hovj. Eerste fysieke geweldpleging komt naar mijn mening van de krakers af. het gevolg.. Iets met een vlam in de pan?
Uiteraard verwacht ik weer vele meningen bij dit soort filmpjes... teveel geweld, te weinig geweld, terechte actie, onterechte actie etc etc... 98uiye
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2347 Gepost op: 14 mei 2012, 14:29:02
Overvaller in India is omsingeld door politie en dreigt zichzelf neer te schieten. Een agent maakt er een einde aan door de verdachte te tackelen.

http://www.liveleak.com/view?i=fb9_1336926392
User: sakb


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #2348 Gepost op: 14 mei 2012, 23:11:13
Grappig, volgens mij laten de krakers het escaleren, door te voorkomen dat de hovj daadwerkelijk leegstand kan controleren door hem fysiek tegen te houden. Vervolgens hoor ik "stop met geweld" in een dialect dat toch duidelijk wijst op niet-Nederlands. Even snel een zinnetje uit het hoofd laten leren?

Verder wijzen de krakers op de wet, maar in beginsel houden zij zich zelf niet aan die wet...Zucht...
Het meest trieste is dat de krakers tegenwoordig nagenoeg gelegaliseerd te werk kunnen gaan in dit idiote land. Vroeger bestond er nog zoiets als 'mijn en dijn', maar in de hedendaagse rechtkromspraak is het steeds meer 'was mijn, heeft een ander zich toegeeigend en die komt er mee weg'... :'(
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363