Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1944669 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2610 Gepost op: 28 juni 2012, 14:31:53
Ik doel meer, relevant voor omstanders die er niets mee van doen hebben. Maar begrijp dat je het graag wil weten, geldt ook voor mij O0

Op die fiets!


Collin1974

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
Reactie #2611 Gepost op: 28 juni 2012, 20:05:13
Goede aktie. Ze zeggen meer blauw op straat.. Nou laat ze lekker in burgerkleding lopen, daar vangen ze veel meer mee  ;)


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2612 Gepost op: 30 juni 2012, 00:43:37
Krijg nou de......... :o Wat een klap bij 1.30  :-\

naked guy vs police
gets tazed and shrugs it off with a ninja flip
http://www.liveleak.com/view?i=f43_1340966601


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2613 Gepost op: 30 juni 2012, 01:18:28
Aanhoudingen bij controleacties langs oostgrens

Aanhoudingen bij controleacties langs oostgrens

Gepubliceerd op 28 jun 2012 door LegerclubbreukelenTV
De Koninklijke Marechaussee, Belastingdienst, Douane en VROM-inspectie hebben gisteren bij Beek (Gld), Venlo en Heerlen een gezamenlijke controleactie langs de oostgrens gehouden. De snelweg A12 richting Nederland was tussen 10:00-15:00 uur afgesloten.

Bij de controleacties is er voor circa 40.000 beboet, waarvan 32.000 direct is geïnd. Ook is er een onderzoek naar witwassen gestart. Daarbij zijn 12.000 euro en 1 auto in beslag genomen en 2 personen aangehouden. Verder is een partij van 1.000 sigaretten geconfisqueerd. In verband met een belastingschuld zijn er ook 2 autos in beslag genomen.

De controles door de marechaussee zijn uitgevoerd in het kader van Mobiel Toezicht Veiligheid. De douane controleerde op accijns, de Belastingdienst op openstaande belastingschulden en VROM-inspectie op afvalstoffenvervoer.


rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube
Reactie #2614 Gepost op: 30 juni 2012, 01:59:47
Verschillende Arrestatie demo's (wapen,mes,AT) tijdens het 112Spektakel in Helmond 2012

Verschillende Arrestatie demo's (wapen,mes,AT) tijdens het 112Spektakel in Helmond 2012


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2615 Gepost op: 2 juli 2012, 19:24:16
Wil niet m**renn**ken, maar is er niet een beleid bij de politie mbt (zonne)brillen ? Kan namelijk nogal fout gaan.

hekel aan politie
Gepubliceerd op 2 jul 2012 door serge brouwer


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2616 Gepost op: 2 juli 2012, 19:38:15
Wil niet m**renn**ken, maar is er niet een beleid bij de politie mbt (zonne)brillen ? Kan namelijk nogal fout gaan.

hekel aan politie
Gepubliceerd op 2 jul 2012 door serge brouwer
Enige eis die er volgens mij is, is dat jij zonder bril nog een visus hebt van 0,50 (correct me if i'm wrong, weet het namelijk niet 100% zeker). En wat bedoel je met fout gaat? dat hij op de grond valt en stuk gaat, ja dat is mogelijk. Echter als brildrager moet je daar toch op voorbereid zijn en als het een gewone zonnebril is zonder sterkte dan is dat helemaal geen probleem lijkt mij. Bij de eerst volgende winkel kan je weer een nieuwe kopen.

Daarnaast kan het toch ook net zo goed dat de heren en dames met lenzen (wat er ook een boel zijn, aangezien rond de helft van de bevolking mindere ogen heeft) dat ze deze kwijt raken. Hoevaak ik niet mee heb gemaakt dat collega's of vrienden hun lens zochten omdat die uit hun oog was gevallen, of verkeerd kwam te zitten op het oog.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2617 Gepost op: 2 juli 2012, 19:43:13
Enige eis die er volgens mij is, is dat jij zonder bril nog een visus hebt van 0,50 (correct me if i'm wrong, weet het namelijk niet 100% zeker). En wat bedoel je met fout gaat? dat hij op de grond valt en stuk gaat, ja dat is mogelijk. Echter als brildrager moet je daar toch op voorbereid zijn en als het een gewone zonnebril is zonder sterkte dan is dat helemaal geen probleem lijkt mij. Bij de eerst volgende winkel kan je weer een nieuwe kopen.

Daarnaast kan het toch ook net zo goed dat de heren en dames met lenzen (wat er ook een boel zijn, aangezien rond de helft van de bevolking mindere ogen heeft) dat ze deze kwijt raken. Hoevaak ik niet mee heb gemaakt dat collega's of vrienden hun lens zochten omdat die uit hun oog was gevallen, of verkeerd kwam te zitten op het oog.
Sorry Customs haha ik ben een beetje vaag aan het vragen, ik bedoel als je een (kop)stoot incasseert met bril op, zit toch een gevaar in. Ze moet verdachte zelfs met 1 hand loslaten om haar zonnebril weer juist te zetten. 0098

W&S: Je moet zonder hulpmiddel met beide ogen apart 0,25 kunnen zien. Met hulpmiddel moet je visus met één oog minimaal 1,0 zijn en met het andere oog minimaal 0,5.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2618 Gepost op: 2 juli 2012, 19:48:48
Sorry Customs haha ik ben een beetje vaag aan het vragen, ik bedoel als je een (kop)stoot incasseert met bril op, zit toch een gevaar in. Ze moet verdachte zelfs met 1 hand loslaten om haar zonnebril weer juist te zetten. 0098

W&S: Je moet zonder hulpmiddel met beide ogen apart 0,25 kunnen zien. Met hulpmiddel moet je visus met één oog minimaal 1,0 zijn en met het andere oog minimaal 0,5.
Als het goed is zitten er in de meeste brillen kunststof glazen die gaan dus niet zomaar kapot, enige wat je krijgt is een zere neus en wat afdrukjes. Denk dat die (kop)stoot meer pijn doet dan de bril. En ze kan loslaten omdat haar collega ook hem vast heeft en dus controle heeft. En met haar andere hand houd ze hem wel stevig vast dus zie er niet zo'n groot gevaar in.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2619 Gepost op: 2 juli 2012, 19:56:15
Als het goed is zitten er in de meeste brillen kunststof glazen die gaan dus niet zomaar kapot, enige wat je krijgt is een zere neus en wat afdrukjes. Denk dat die (kop)stoot meer pijn doet dan de bril. En ze kan loslaten omdat haar collega ook hem vast heeft en dus controle heeft. En met haar andere hand houd ze hem wel stevig vast dus zie er niet zo'n groot gevaar in.
Jaaa daar zit wat in  :)