Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1944458 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #2710 Gepost op: 18 juli 2012, 14:42:41
Next mission: on diet in prison. ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #2711 Gepost op: 18 juli 2012, 17:50:36
Vind zowiezo de hele gang van zaken wat vreemd.... Motorrijders hebben niets te zoeken in een BTGV-situatie. Daarnaast is er sprake van een BTGV procedure, maar zie ik niemand een tactisch vest dragen  e050

Ik heb alles mee gehoord over de porto en geloof me. Dit kon niet anders...


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #2713 Gepost op: 18 juli 2012, 17:53:34
Good thing we have the police here to protect us from obnoxious swimsuits.
Good thing we have the police here to protect us from obnoxious swimsuits.
Gepubliceerd op 17 jul 2012 door Vhachant2
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2714 Gepost op: 18 juli 2012, 17:54:40
Vind zowiezo de hele gang van zaken wat vreemd.... Motorrijders hebben niets te zoeken in een BTGV-situatie. Daarnaast is er sprake van een BTGV procedure, maar zie ik niemand een tactisch vest dragen  e050
Ik heb toch al een aantal filmpjes gezien uit rotterdam, en ook een andere uit utrecht waar motorrijders assisteren bij zo'n situatie:
http://www.youtube.com/watch?v=48oX9nD2rKU

Dat van die vesten is inderdaad niet zo handig, maar om nu te roepen "even een minuutje stil zitten, wij doen even onze vesten aan" lijkt me ook niet handig.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2715 Gepost op: 18 juli 2012, 23:59:59
Dat van die vesten is inderdaad niet zo handig, maar om nu te roepen "even een minuutje stil zitten, wij doen even onze vesten aan" lijkt me ook niet handig.

Er zijn natuurlijk zat situatie's te bedenken waarin je opeens voor een keus komt te staan... Als er wordt gevraagd om uit te kijken naar een voertuig, een motorrijder spot het voertuig en de auto stopt onverwacht moet je een keus maken.
In de gevallen dat de politie het stopteken geeft gebeurd dit door mensen met een zwaar vest aan, in het geval dat mensen die het voertuig spotten geen vest aan hebben worden zij ''ingehaald'' door mensen die een zwaar vest hebben.

Allemaal heel theoretisch en perfect, maar het zwarte vest wordt zóóó (te) weinig gedragen dat we daar maar eens over na moeten denken met z'n allen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2716 Gepost op: 19 juli 2012, 00:22:58
Er zijn natuurlijk zat situatie's te bedenken waarin je opeens voor een keus komt te staan... Als er wordt gevraagd om uit te kijken naar een voertuig, een motorrijder spot het voertuig en de auto stopt onverwacht moet je een keus maken.
In de gevallen dat de politie het stopteken geeft gebeurd dit door mensen met een zwaar vest aan, in het geval dat mensen die het voertuig spotten geen vest aan hebben worden zij ''ingehaald'' door mensen die een zwaar vest hebben.

Allemaal heel theoretisch en perfect, maar het zwarte vest wordt zóóó (te) weinig gedragen dat we daar maar eens over na moeten denken met z'n allen.

en om het nog een keer te zeggen: De IBT van A-A zegt dat dat zwarte vest dezelfde bescherming bied als het witte vest wat we nu onder ons overhemd dragen. Het heeft dus geen meerwaarde. Dus komt het regelmatig voor dat die dingen geeneens meer in de vtgn liggen. Als ze er wel in liggen zit 9 v/d 10 het edele delen flapje er niet meer aan.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #2717 Gepost op: 19 juli 2012, 00:31:37
Als ze er wel in liggen zit 9 v/d 10 het edele delen flapje er niet meer aan.
Het slagader-in-je-lies-beschermer-flapje zal je bedoelen :P

Het is inderdaad zo dat de vesten zonder plaat dezelfde bescherming bieden. Maar het zwarte vest heeft nog altijd een groter oppervlak dan het witte naveltruitje, dus ik denk dat je daar de meerwaarde moet zoeken.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2718 Gepost op: 19 juli 2012, 00:53:16
en om het nog een keer te zeggen: De IBT van A-A zegt dat dat zwarte vest dezelfde bescherming bied als het witte vest wat we nu onder ons overhemd dragen. Het heeft dus geen meerwaarde. Dus komt het regelmatig voor dat die dingen geeneens meer in de vtgn liggen. Als ze er wel in liggen zit 9 v/d 10 het edele delen flapje er niet meer aan.

Wij hebben de pantserplaten er (gelukkig) weer in terug gekregen  098uo
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2719 Gepost op: 20 juli 2012, 12:43:25
Het is weer officieel zomer onder het gespuis: De (Gilera) Runners, Zipjes etc worden weer uit schuurtjes en zelfs uit Duitsland gestolen, om de openbare weg tot een speeltuin te maken.

Achtervolging Shab 180cc VS Politie 1100cc
Gepubliceerd op 19 jul 2012 door marouane130
"Uiteidelijk zijn ze ontsnapt 180er gevaarlijker dan die motormuisjes troep ;) subscride voor meer thalla!"