Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1944554 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3320 Gepost op: 1 december 2012, 01:11:22
Kijk nog even naar de beelden van Powned TheBeast en kijken of je dan nog vindt of dat volk niet gewelddadig was.
Dat hoofdzakelijk (s)linkse bagger volk is er hoofdzakelijk op uit om te iriteren, frusteren en vertragen van de wetuitvoerders.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #3321 Gepost op: 1 december 2012, 02:04:26
Keurig optreden idd. Beide partijen doen hun ding, de demonstrant frustreerd, de agenten halen toch weg. Het enige dat mij dan irriteert binnen het 'spelletje' (en daarin ga ik dan een stukje mee met Enrico) is het commentaar in de zin van 'hou je aan de instructie' en 'Au, au, huilie, huilie'. Wees dan een kerel/wijf en accepteer dat als jij je klemzet, dat dan de kans ook bestaat dat het iets pijnlijker wordt dan dat je gewoon meeloopt. Gebruik dan je woorden om te verkondigen dat je het een schande vind dat die mensen daar weg moeten, dan gebruik je jouw recht tot demonstratie optimaal, niet met dit soort zielige gedoe. But thats just my opinion  98uiye
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3322 Gepost op: 1 december 2012, 08:14:51
Het is wel een soort van 'spel' zeg maar. Zo hard mogelijk 'HEEHEEHEE" en 'AUAUAU' n 'DOE RUSTUG' roepen, teneinde de indruk te wekken dat de politie bewust pijn aan het doen is.

Jammer dat er dingen worden geroepen als 'dit doe je thuis bij je kinderen ook zeker'. Persoonlijk worden is nergens voor nodig.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3323 Gepost op: 1 december 2012, 14:22:36
Prima ontruiming in mijn ogen, gewoon door het blauw en op een rustige manier. Gaat allemaal keurig volgens het boekje en zelfs de IBT instructies idd, ik zie mening armoverstrekking, haak, bokkepootje en vingerklem worden aangelegd  O0.

Ik ga wel met Boogje mee, wat mij frustreert is dat de demonstranten allemaal roepen: 'Jullie zouden geen geweld gebruiken', 'hou je aan de instructie' en ook persoonlijk worden. Tsja, als hun zich verzetten tegen de ontruiming door zich in te haken en tegen te werken laat je de politie geen keuze dan door gebruik van (in mijn ogen zeer licht) geweld tot hun doel te komen. Net als de mensen die keihard auw roepen, maar vervolgens weigeren om dat hek los te laten. Eigen schuld dikke bult! Die agent roept het zelfs nog, hoe meer jij tegenwerkt des te meer pijn we je doen... je doet dit zelf!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3324 Gepost op: 2 december 2012, 16:17:47
Police car chase bike!Inside police car view!
Sao Paulo,Brasil

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SiDXjpgecjw#at=129
Geüpload door GCMNP op 21 aug 2010


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3325 Gepost op: 2 december 2012, 17:27:45
Kijk daar hou ik nou van  O0
Stop je niet vrijwillig voor mij, dan help ik je wel om te stoppen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


sylvester1986

  • Gast


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3327 Gepost op: 2 december 2012, 22:58:22
Het valt mij trouwens op dat agenten in de USA best streng zijn en dat in dat land overal hoge straffen op staan. Maar in verschillende filmpjes kom ik tegen dat ze met van alles en nog wat beledigd worden, maar dat ze daar dan weer niet tegen optreden.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Winterschläfer

  • Centralist Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
Reactie #3328 Gepost op: 3 december 2012, 10:08:29
Het valt mij trouwens op dat agenten in de USA best streng zijn en dat in dat land overal hoge straffen op staan. Maar in verschillende filmpjes kom ik tegen dat ze met van alles en nog wat beledigd worden, maar dat ze daar dan weer niet tegen optreden.
Je had toch niet verwacht dat ze de hele groep mee naar binnen zouden nemen na het roepen van die prachtige leus?


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3329 Gepost op: 3 december 2012, 11:09:09
Je had toch niet verwacht dat ze de hele groep mee naar binnen zouden nemen na het roepen van die prachtige leus?

Neuh, maar ik zie het ook in filmpjes van 1 op 1 situaties. Dat viel mij gelijk op.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)