Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1949842 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5620 Gepost op: 30 december 2014, 21:06:51
Wat mij dan weer verbaasd is dat men op Terschelling kennelijk voor recreatieve doeleinden vergunningen verstrekt....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #5621 Gepost op: 30 december 2014, 23:15:25
Waar komt het idee vandaan dat ik mij nu aangevallen voel? Misschien komt dat omdat een forum geen ideale manier van communiceren is maar dat is niet het geval, ik begrijp simpelweg niet waarom het nodig is om de ervaring als collega bij het blauwe erbij te betrekken terwijl je me niet kent en niet weet wat er in mijn rugzakje zit 98uiye
Begrijp me niet verkeerd, ik vind zelf alleen maar dat de toon van de agenten niet erg lekker klinkt en ik kan het mij goed voorstellen dat een burger dit geen fijne benadering vindt.
Durf te lezen waarom het gaat.
Uit je antwoorden is vrij makkelijk op te maken dat je e.e.a. niet hebt begrepen mbt controle rbw knt en vergunning. Je geeft aan dat als ze de man kennen waatom ze dan moeten controleren. Daarna zeg je dat ze ook wat moeten doen met de papieren. Daar kun je ook niet over oordelen want dat staat niet op film.
Hoop dat je het nu snapt en anders komt dat nog wel.
En die collega in het filmpje ken je ook niet, dus die hoef je niet meteen op basis van 1 filmpje uit te maken voor verveelde zure vent die zich laat kennen. M.i. heeft die opmerking geen meerwaarde.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #5622 Gepost op: 31 december 2014, 09:40:12
Citaat van: quattromontanes link=msg=1318446 date=1419967968
ik begrijp simpelweg niet waarom het nodig is om de ervaring als collega bij het blauwe erbij te betrekken terwijl je me niet kent en niet weet wat er in mijn rugzakje zit

Omdat jij het kennelijk wel nodig vindt te oordelen over collega's die jij ook niet kent en waarvan jij ook niet weet wat die allemaal in hun rugzakje hebben zitten. Zij zien er echter ouder uit als 23 en hebben dan per defenitie meer in hun rugzak zitten als jij. Dus....is het een kwestie van eerst een paar (nieuwe) dienstbroeken verslijten en dan maar eens zien of je er nog steeds de zelfde ideeën op na houdt.


quattromontanes

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #5623 Gepost op: 1 januari 2015, 16:23:40
Citaat van: 7131 link=msg=1318603 date=1420015212
Omdat jij het kennelijk wel nodig vindt te oordelen over collega's die jij ook niet kent en waarvan jij ook niet weet wat die allemaal in hun rugzakje hebben zitten. Zij zien er echter ouder uit als 23 en hebben dan per defenitie meer in hun rugzak zitten als jij. Dus....is het een kwestie van eerst een paar (nieuwe) dienstbroeken verslijten en dan maar eens zien of je er nog steeds de zelfde ideeën op na houdt.
Ik kan alleen maar glimlachen om deze opmerking. Want ja, een jong broekie van 23 zal wel niets meegemaakt hebben. Hou je vooral vast aan jouw eigen versleten dienstbroeken want dán ben je echt een ervaren rot en kan je jezelf iwab noemen. Veel succes nog, in dit soort discussies is het beter voor me om mij er buiten te houden.

En Copvr, top dat je concludeert dat ik er niets van snap omdat ik een opmerking maak over het persé alles willen doorlichten. Ik ben niet voor niets nog altijd een collega, dus de opmerking dat ik er niets van snap slaat kant noch wal. Ik trek me terug uit deze lachwekkende cabaretvoorstelling.
Mensen kunnen bot en scherp tegelijk zijn..


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #5624 Gepost op: 1 januari 2015, 16:30:32
Het is tijd om weer ontopic te gaan. Verdere persoonlijke opmerkingen kunnen via de PM gedaan worden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Beveilig71

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Reactie #5626 Gepost op: 2 januari 2015, 19:40:15
Citaat van: Beveilig71 link=msg=1319590 date=1420222072
http://www.youtube.com/watch?v=M_tFd_yqixk

Wat is dat voorwerp op 3:32, waarvoor agente later handschoenen aantrekt, weer uitdoet en dan in één van haar gebruikte handschoenen werpt?


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #5627 Gepost op: 2 januari 2015, 20:03:19
Citaat van: Fletwed link=msg=1319601 date=1420224015
Wat is dat voorwerp op 3:32
Lijkt erop dat ze gewoon de hulzen oprapen. ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


sylvester1986

  • Gast


marsmello

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 135
  • Werkzaam in de burgerluchtvaart.
Reactie #5629 Gepost op: 5 januari 2015, 15:38:25
Citaat van: Sylvester link=msg=1320161 date=1420464099
Kan als schokkend worden ervaren.
LiveLeak.com - Selma Police Just Release Video of Fatal Police Shooting of Ax-Wielding Man
Effector

Raakt hij die verdachte nou vol in zijn hoofd? Even ter toevoeging dit korps had geen beschikking over tazers. (Waren te duur)