Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1930708 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #6250 Gepost op: 23 juni 2015, 11:27:37
Citaat van: Bas94 link=msg=1357572 date=1435051549
Ik denk dat we al lang weten wie het zijn hoor..

Dat denk ik ook wel, maar als ze nog niet iedereen wisten weten ze het nu xD
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #6251 Gepost op: 23 juni 2015, 17:36:40
Kan hem nog nergens anders vinden, de eerste 1.45 min doorspoelen tot het relevante deel begint.

http://viraalvandaag.com/2015/06/23/amsterdamse-politie-pakte-negroide-man-aan-en-laat-hem-stikken/

Betreft overigens een aanhouding van enkele dagen terug, en niet van vandaag.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #6252 Gepost op: 23 juni 2015, 17:58:17
Moet die gast maar luisteren en meewerken. Wie niet horen wil moet maar voelen.
En dan al die zeikerds die pas veel later aankomen en het allemaal beter weten.

Ik had ze in ieder geval geholpen om die gozer op zijn buik te krijgen zodat hij geboeid kon worden als ze dat goed hadden gevonden.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #6253 Gepost op: 23 juni 2015, 18:01:27
Citaat van: Red link=msg=1357613 date=1435073800
Kan hem nog nergens anders vinden, de eerste 1.45 min doorspoelen tot het relevante deel begint.

http://viraalvandaag.com/2015/06/23/amsterdamse-politie-pakte-negroide-man-aan-en-laat-hem-stikken/

Betreft overigens een aanhouding van enkele dagen terug, en niet van vandaag.

Die jonge collega had die bijdehand snel in de boeien. Maar om hem nou te laten liggen is niet heel handig. Snap dat je je coll. wilt helpen hoor,.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #6254 Gepost op: 23 juni 2015, 18:14:13
Puur uit interesse waarom zou je hem niet laten liggen?
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


guest15549

  • Gast


guest15549

  • Gast
Reactie #6256 Gepost op: 23 juni 2015, 18:23:06
Citaat van: Red link=msg=1357621 date=1435076053
Puur uit interesse waarom zou je hem niet laten liggen?

Mij lijkt als niet-hulpverlener het nogal gevaarlijk om die gozer te laten liggen aangezien hij opstond en vrij dicht bij de twee agenten kwam die bezig waren met een aanhouding. Ze konden dan vrij makkelijk de schoen van de verdachte van dichtbij bekijken als die wilde..


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #6257 Gepost op: 23 juni 2015, 18:34:05
Citaat van: RS496 link=msg=1357623 date=1435076586
Mij lijkt als niet-hulpverlener het nogal gevaarlijk om die gozer te laten liggen aangezien hij opstond en vrij dicht bij de twee agenten kwam die bezig waren met een aanhouding. Ze konden dan vrij makkelijk de schoen van de verdachte van dichtbij bekijken als die wilde..
Het is kiezen uit twee slechten. Veiligheid van je collega gaat gewoon voor. Als iemand uit het (alom vertegenwoordigde) publiek nou even een handje had geboden...


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #6258 Gepost op: 23 juni 2015, 18:34:58


Mij lijkt als niet-hulpverlener het nogal gevaarlijk om die gozer te laten liggen aangezien hij opstond en vrij dicht bij de twee agenten kwam die bezig waren met een aanhouding. Ze konden dan vrij makkelijk de schoen van de verdachte van dichtbij bekijken als die wilde..

Ja je moet wat... assistentie duurt erg lang. De schreeuwende omstanders zouden oogeweldadig kunnen worden... Is ee inschatting van de collega denk ik.


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #6259 Gepost op: 23 juni 2015, 20:22:55
Wat ik zelden snap, is het commentaar van omstanders. Hier ook weer....U stikt hem! U breekt zijn arm!  Als een verdachte enigzins meewerkt is dat allemaal niet nodig. Ze hebben blijkbaar liever dat een verdachte, waarvan ze niet weten waarvan hij verdacht word, kan dus wel een vuurwapen bij zich hebben, dan eventueel om zich heen gaat schieten in het ergste geval en politie of omstanders raakt? Dan zien we weer een filmpje:Politie niet actief genoeg om verdachte te pakken!

Jullie doen goed werk, laat je hier niet door afschrikken mannen!   O0