Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1945023 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2381 Gepost op: 25 mei 2012, 21:46:35
Marechaussees in spé
================
Landmachtdagen 2010 - Kon.Marechaussee - demo arrestatie in auto
videosfromniek


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #2382 Gepost op: 25 mei 2012, 22:38:53
Marechaussees in spé
================
Landmachtdagen 2010 - Kon.Marechaussee - demo arrestatie in auto
videosfromniek

Hééé, ik zie mezelf niet, maar die demo heb ik zelfde dag/dag erna ook gedaan. Erg leuk, vooral doordat je ook echt een koppel omkrijgt, en zelf een verdachte moet aanhouden. Enthousiasme voor Marechausse/Politie hierdoor erg gegroeid. Overigens kregen mijn partner (geen idee wie) en ik wel het advies de verdachte heel te houden, waren iets te gefocust op de aanhouding dan op de persoon zelf.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #2383 Gepost op: 26 mei 2012, 00:22:45
Aanhouding centraal station Amsterdam

Aanhouding Amsterdam Centraal door BOA's en later met Spopo.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #2384 Gepost op: 26 mei 2012, 00:30:36
Aanhouding Amsterdam Centraal door BOA's en later met Spopo.
Die heb je vast op geenstijl gezien ;) Helaas is het filmpje al een paar maanden oud, en niet gefilmd "met dit weer" zoals geenstijl beweerd.
Aanhouding centraal station Amsterdam
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2385 Gepost op: 26 mei 2012, 12:44:19
In mijn ogen een vreemde actie van de politie.
Op 4:36 komt een Nederlandse man in beeld die er iets van wil zeggen, op 4:38 wordt de rechtse man fysiek, op 4:42 wordt de man meegenomen door de politie. waarom pakt de politie deze man op en niet de Sharia mensen?

SHARIA4BELGIUM SCHOFFEERT NEDERLANDERS
BRASIFUNKH


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #2386 Gepost op: 26 mei 2012, 12:51:07
In mijn ogen een vreemde actie van de politie.
Op 4:36 komt een Nederlandse man in beeld die er iets van wil zeggen, op 4:38 wordt de rechtse man fysiek, op 4:42 wordt de man meegenomen door de politie. waarom pakt de politie deze man op en niet de Sharia mensen?
Ondanks dat ik het compleet oneens ben met deze lieden is het wel hun democratisch recht om hun mening te geven. Dit wilden ze kennelijk op de Dam doen. Als iemand dan handtastelijk dreigt te worden dan vind ik het niet meer dan logisch om zo iemand te verwijderen. De, zoals jij ze noemt "sharia mensen" doen niets verkeerd, de Nederlandse man wel.

Dat we het niet eens zijn met hun standpunten staat daar los van. Overigens, gezien de opkomst van luisteraars was de speech vast een enorm succes.  998765
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2387 Gepost op: 26 mei 2012, 13:12:31
Maar degene die fysiek werd, was niet de Nederlandse man, die reageerde toch echt op iemand anders.
Deze lieden zijn in mijn ogen wel verkeerd bezig, zij staan daar op de Dam te provoceren en te beledigen en dat lokt reacties uit. Zij hadden verwijderd moeten worden, want als zij daar niet stonden te provoceren en te beledigen, dan had die man geen kik gegeven. In mijn ogen is dit de omgekeerde wereld.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #2388 Gepost op: 26 mei 2012, 13:33:58
Zij hadden verwijderd moeten worden, want als zij daar niet stonden te provoceren en te beledigen, dan had die man geen kik gegeven.
Of als de man niet op die manier op ze af was komen lopen waren ze ook niet genoodzaakt zichzelf te verdedigen. Als de Dam er niet was hadden ze er ook niet kunnen staan, dus de aanlegger van de Dam is fout. Je kan het van een heleboel kanten bekijken...

In mijn ogen is dit de omgekeerde wereld.
Waarom? Zij hebben het recht daar te staan en te praten. Als dan iemand dreigend op ze af komt, dan staat die persoon in zijn recht om hem, weliswaar op een wat halfslachtige manier, op afstand te houden.

Overigens blijkt politie Amsterdam het meest geïnteresseerd in het geheel, gezien hun opkomst :)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2389 Gepost op: 26 mei 2012, 14:06:52
Eens kijken of ik ook mag blijven praten als ik een lid van hun een viervoeter noem als ik op de Dam sta.
Die man komt misschien dreigend op hen af, maar wijst alleen maar. De politie pakt in mijn ogen de verkeerde man op, want of die man nou dreigend of niet op hen afloopt, hij wijst alleen maar.
Ik had graag ook de meningen van die man gehoord.