Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1947488 keer)

0 gebruikers (en 29 gasten bekijken dit topic.

tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #2570 Gepost op: 20 juni 2012, 20:59:25
Citaat
Kennelijk zijn deze twee agenten BOA's van een verkeershandhavingsteam. Zij zijn niet zo uitgebreid getraind en toegerust als 'normale' agenten, dus ik kan me hun twijfelachtige houding ergens wel voorstellen. Desondanks mag je van mensen in een politieuniform wel daadkracht verwachten en denk ik dat dit filmpje (weer) niet bijdraagt aan een sterk imago voor de politie
Moet je geen POLITIE op de achterkant van de jas zetten als ze het niet zijn!
Echt ontzettend goed opgetreden door de motoragent, zeer professioneel en heel erg duidelijk
Verschil tussen Hulpsheriff's en de echte Sheriff van Dodge City ! 0098
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #2571 Gepost op: 20 juni 2012, 21:01:26
Moet je geen POLITIE op de achterkant van de jas zetten als ze het niet zijn!

Daar kun je inderdaad een aardige discussie over voeren ;). Ik gok zomaar dat er elders op het forum ooit al over is gesproken!
Senior GGP / Oost-Brabant


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2572 Gepost op: 20 juni 2012, 21:18:48
Kennelijk zijn deze twee agenten BOA's van een verkeershandhavingsteam. Zij zijn niet zo uitgebreid getraind en toegerust als 'normale' agenten, dus ik kan me hun twijfelachtige houding ergens wel voorstellen. Desondanks mag je van mensen in een politieuniform wel daadkracht verwachten en denk ik dat dit filmpje (weer) niet bijdraagt aan een sterk imago voor de politie.  

Dit zijn idd 2 politie BOA's. Zij(igg in A-A) hebben gewoon hun IBT dagen. Dit moet ook wel aangezien zijn met de zelfde bewapening lopen als een surveillant(gummiknuppel, pepperspray en handboeien). Tevens hebben wij 2x p/jr een combi dag met IBT waar we gezamenlijk(executieven en BOA's) samen trainen.
De BOA's die ik onder mij heb zouden hier anders tegen hebben opgetreden daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.

Laten we voor opstellen dat er ook "echte" politieagenten zijn die zo erbij staan als er wat gebeurd. :(

Moet je geen POLITIE op de achterkant van de jas zetten als ze het niet zijn!
 

Zij zijn gewoon politie BOA's(domein 5) en dus lopen ze in een volledig politie-uniform.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #2573 Gepost op: 20 juni 2012, 21:25:11
Dit zijn idd 2 politie BOA's. Zij(igg in A-A) hebben gewoon hun IBT dagen. Dit moet ook wel aangezien zijn met de zelfde bewapening lopen als een surveillant(gummiknuppel, pepperspray en handboeien). Tevens hebben wij 2x p/jr een combi dag met IBT waar we gezamenlijk(executieven en BOA's) samen trainen.
De BOA's die ik onder mij heb zouden hier anders tegen hebben opgetreden daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.

Mooi om te horen motormuis! Goed voor elkaar dus in AA O0
Senior GGP / Oost-Brabant


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #2574 Gepost op: 20 juni 2012, 22:01:21
Moet zeggen dat toen ik het filmpje zag en het commentaar ik direct die lange als motoragent zag lopen in het filmpje..   ;D


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2575 Gepost op: 20 juni 2012, 22:08:15
Moet zeggen dat toen ik het filmpje zag en het commentaar ik direct die lange als motoragent zag lopen in het filmpje..   ;D

Pietje daar hoef je niet bang voor te zijn, A-A werkt niet mee aan dat soort programma's.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2576 Gepost op: 20 juni 2012, 22:10:39
en voor zover ik weet heeft die lange ook nooit in Maaskantje gewerkt 0098
Samen sterk in de hulpverlening!


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #2577 Gepost op: 20 juni 2012, 22:12:06
Pietje daar hoef je niet bang voor te zijn, A-A werkt niet mee aan dat soort programma's.
WM is een programma waar ik zelf ook geen fan van ben hoor, geef mij BodW maar.

Doelde er vooral dat ik het beeld wat ik van je heb gekregen matched met wat ik de motorrijder zie doen in het filmpje, in positieve zin..!

@Live, ik wist dat de lange het niet was, maar zoals ik hierboven zeg, het "beeld" matched ;)


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #2578 Gepost op: 20 juni 2012, 22:16:54
Doelde er vooral dat ik het beeld wat ik van je heb gekregen matched met wat ik de motorrijder zie doen in het filmpje, in positieve zin..!

Jij zegt het ik denk het!  ^-^ (cc: dielangemotermuis)


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2579 Gepost op: 20 juni 2012, 22:19:45
Als hij mij zo op zij zou duwen als BOA dan zou mijn 1e reaktie toch echt zijn een douw terug die auto in en gelijk duidelijk
maken dat hij zich moet gedragen en dat als hij nog 1 keer een bedreiging uit dat hij wordt aangehouden.
Vind dat die 2 zich wel heel makkelijk op zij laten douwen en vervolgens blijven toekijken zonder ook maar 1 hand uit te steken.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen