Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1945549 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3050 Gepost op: 2 oktober 2012, 18:24:18
spoedmelding politie assistentie collega binnenstad Amsterdam / Bij de Politie seizoen 5
spoedmelding politie assistentie collega binnenstad Amsterdam / Bij de Politie seizoen 5
Gepubliceerd op 2 okt 2012 door PolitieNostalgie

Er wordt nog even duidelijk gemaakt aan de agenten wat voor gevolg het heeft als er een 'assistentie collega' begrepen wordt..  ::)
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3051 Gepost op: 2 oktober 2012, 18:52:58

Er wordt nog even duidelijk gemaakt aan de agenten wat voor gevolg het heeft als er een 'assistentie collega' begrepen wordt..  ::)

Wat betekent eigenlijk 'posje' in de term 'posje erbij'?
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #3052 Gepost op: 2 oktober 2012, 18:58:47
Wat betekent eigenlijk 'posje' in de term 'posje erbij'?
Daarmee word bedoelt een extra koppeltje/auto die kan helpen bij een lastige aanhouding. Echter in A'dam betekend het vaak dat bijna het hele district er op af komt.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #3053 Gepost op: 2 oktober 2012, 18:59:16
Postje... Post erbij. Iaw: graag een extra eenheid erbij.


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #3054 Gepost op: 2 oktober 2012, 20:51:18
En in vele andere regio's is het synoniem: autootje/auto bij!


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3055 Gepost op: 2 oktober 2012, 20:53:59
Altijd leuk, je collega's bekritiseren - uuh van positieve feedback voorzien - op camera!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3056 Gepost op: 2 oktober 2012, 20:58:07
Altijd leuk, je collega's bekritiseren - uuh van positieve feedback voorzien - op camera!
Silque, niet raar bedoeld maar...was dat niet (deels) het mooie van "Bij de politie" ? Gewoon puur en eerlijk het politiewerk in beeld, zonder te acteren.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3057 Gepost op: 2 oktober 2012, 21:29:18
Zeker! Maar ik zou het niet waarderen als iemand dit tegen mij zou zeggen op camera, en dat heeft niets te maken met acteren. Net als dat mijn leidinggevende mij ook niet af hoeft te zeiken waar de rest van het bureau bij is, vind ik gewoon niet netjes en heeft ook niets met het politiewerk te maken.

Maar dat is mijn mening!  ;)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3058 Gepost op: 2 oktober 2012, 21:46:52
Zeker! Maar ik zou het niet waarderen als iemand dit tegen mij zou zeggen op camera, en dat heeft niets te maken met acteren. Net als dat mijn leidinggevende mij ook niet af hoeft te zeiken waar de rest van het bureau bij is, vind ik gewoon niet netjes en heeft ook niets met het politiewerk te maken.

Maar dat is mijn mening!  ;)

Jaa, daar heb je gelijk in.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3059 Gepost op: 2 oktober 2012, 22:00:37
Hotel doorman shot after robbery; witnesses tackle gunman
A suspected jewelry-store robber, wearing a white rubber mask and carrying a tray of platinum-colored rings, shot and wounded a hotel doorman Friday morning but was taken down by other bystanders and arrested by Seattle police. The wounded man, 35, who works at the Mayflower Park Hotel, suffered a non-life-threatening wound to his arm. The robbery suspect ran east from the mall and was chased by the Mayflower Park doorman, according to witnesses.
Kan als schokkend worden ervaren
http://www.liveleak.com/view?i=efd_1349040325
By: bellava