Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1946118 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #3410 Gepost op: 17 december 2012, 23:00:41
Fijn, dat jullie het met elkaar eens zijn.

(...)

Gedraag je naar je ambt.

Hopelijk denk je daar net zo over.

Right back at ya. Ik snap heus je punt, echt waar. Maar om nou zo uit te vallen tegenover Silque en mij snap ik niet helemaal. Ik bespeur een gevoel van wantrouwen tegen alles wat niet verkeersdiender is bij AA... Er is heus meer kwaliteit dan dat in huis bij de NP.

En tuurlijk, laat vooral je eerste reactie op een mes zijn dat je je vuurwapen trekt! Maar we hebben ons nou eenmaal wel te houden aan de beginselen van proportionaliteit en subsidiariteit en dus moet je (met inachtneming van je veiligheid) niet alle andere opties uitsluiten. En dat was naar mijn idee de hele strekking van wat Silque schrijft en ik beaam.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #3411 Gepost op: 18 december 2012, 06:57:16
Right back at ya. Ik snap heus je punt, echt waar. Maar om nou zo uit te vallen tegenover Silque en mij snap ik niet helemaal. Ik bespeur een gevoel van wantrouwen tegen alles wat niet verkeersdiender is bij AA... Er is heus meer kwaliteit dan dat in huis bij de NP.

En tuurlijk, laat vooral je eerste reactie op een mes zijn dat je je vuurwapen trekt! Maar we hebben ons nou eenmaal wel te houden aan de beginselen van proportionaliteit en subsidiariteit en dus moet je (met inachtneming van je veiligheid) niet alle andere opties uitsluiten. En dat was naar mijn idee de hele strekking van wat Silque schrijft en ik beaam.

Prima.

"Maar waar het mij om gaat, en kennelijk heb ik dat nog niet duidelijk genoeg naar voren gebracht dus dan nog maar een keer: stop met het ongefundeerd uiten van kreten als "trigger happy" en "executie". Gedraag je naar je ambt."

En daar hoor ik jullie niet over. Jammer.


AVLS142

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78


AVLS142

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Reactie #3413 Gepost op: 19 december 2012, 18:53:41


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3414 Gepost op: 19 december 2012, 18:59:45
Geweldig hoe de kale agent tegen de meneer praat. O0


CPrime

  • Agent / Medewerker GGP - Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #3415 Gepost op: 20 december 2012, 15:09:41
Geweldig hoe de kale agent tegen de meneer praat. O0

Ik vind het nogal onzeker en geforceerd overkomen. Maar ja, je moet toch wat als er een camera bij is.
Dierenambulance Amsterdam - Chauffeur, Dierenhulpverlener (bijrijder), centralist, lid bootteam, Coördinator Calamiteiten- en Rampenteam. EHBO  -BLS &


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #3416 Gepost op: 20 december 2012, 15:30:26
marokkaan vs politie

Ik ken de feiten en omstandigheden niet van dit filmpje, maar voor zover ik kan en mag oordelen vind ik dat de kale agent netjes handelt. De 7 w's Meneer is gelijk stil.


CPrime

  • Agent / Medewerker GGP - Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #3417 Gepost op: 20 december 2012, 15:34:37
Ik ken de feiten en omstandigheden niet van dit filmpje, maar voor zover ik kan en mag oordelen vind ik dat de kale agent netjes handelt. De 7 w's Meneer is gelijk stil.

Tja stil, de VD had vanaf het begin af aan al weinig te melden. Dan is het stil krijgen ook niet zo'n probleem.  ;)
Dierenambulance Amsterdam - Chauffeur, Dierenhulpverlener (bijrijder), centralist, lid bootteam, Coördinator Calamiteiten- en Rampenteam. EHBO  -BLS &


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #3418 Gepost op: 20 december 2012, 15:36:21
Tja stil, de VD had vanaf het begin af aan al weinig te melden. Dan is het stil krijgen ook niet zo'n probleem.  ;)

Hij had in ieder geval niks nuttigs te melden, das wat anders!  ;)


CPrime

  • Agent / Medewerker GGP - Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #3419 Gepost op: 20 december 2012, 15:40:30
Hij had in ieder geval niks nuttigs te melden, das wat anders!  ;)

Zoeken we de gouden middenweg: Hij zei niet veel, wat hij wel zei was niet nuttig.  0098
Dierenambulance Amsterdam - Chauffeur, Dierenhulpverlener (bijrijder), centralist, lid bootteam, Coördinator Calamiteiten- en Rampenteam. EHBO  -BLS &