Nieuw kanaal op Youtube: http://www.youtube.com/PolitieRRoost
Youtube kanaal van de Directe Hulpverlening (DHV) van Politie Rotterdam-Rijnmond district Oost.
Een kijkje in de keuken van de eenheid die 24 uur per dag 7 dagen in de week reageert op 112 meldingen.
Eerste twee filmpjes staan er op:
Politie Rotterdam Oost: Aanhouding fietsendieven op heterdaad Aanhouding fietsendieven op heterdaad
Zojuist 4 arrestanten gemaakt #Struisenburgdwarsstraat #Kralingen naar aanleiding van diefstal fiets(en) #heterdaad
9:34 PM - 14 Dec 12
Tijdens de aanhouding van de #fietsendieven gisteren in #Kralingen ook melding #woninginbraak #Struisburgstraat
iets gezien bel 0900-8844
8:15 AM - 15 Dec 12
Betrokkenheid van de #fietsendieven bij de (poging) woninginbraak #Struisenburgstraat wordt onderzocht.
Nu bewijzen verzamelen.
8:18 AM - 15 Dec 12
BRON:
@prrskwibusWat betreft de ME bus die je rond 01:30 ziet. Die was vermoedelijk op dat moment in gebruik van Skwibus ( = bargoens voor Wegwezen ) en anders wordt de ME bus ook regelmatig gebruikt door de RIE ( Regionale Interventie Eenheid ) alleen daar kan ik bij deze melding niks over terug vinden.
In de donkere maanden wordt de RIE veel ingezet voor de #DDO ( Donkere Dagen Offensief ) in de Rijnmond ter
voorkoming van o.a. overvallen.