Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1947462 keer)

0 gebruikers (en 24 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #3470 Gepost op: 24 december 2012, 18:53:40
Dat staat er toch niet? Je houdt er weer rare gedachtes op na... >:D


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #3471 Gepost op: 24 december 2012, 19:04:19
Dat staat er toch niet? Je houdt er weer rare gedachtes op na... >:D
Niet stoppen bij een zebrapad, waardoor iemand anders moet corrigeren, leidt toch tot een bijna ongeval en wordt toch echt opgelost met een hele lage sanctie (zie schoonmoeder clausule).
Hobby Bobby eenheid Den Haag


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #3472 Gepost op: 24 december 2012, 19:11:02
Kaasje, je bent je er van bewust dat het boetebedrag van het niet laten voorgaan van een voetganger welke (voornemens) is een VOP over te steken, 340 euro betreft.  ::)
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #3473 Gepost op: 24 december 2012, 20:01:39
Kaasje, je bent je er van bewust dat het boetebedrag van het niet laten voorgaan van een voetganger welke (voornemens) is een VOP over te steken, 340 euro betreft.  ::)
Jawel, dus voor jou gelijk aan 2 marsrepen  O0
Hobby Bobby eenheid Den Haag


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #3474 Gepost op: 24 december 2012, 20:10:51
Dat noem jij laag..
 ???
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #3475 Gepost op: 24 december 2012, 21:53:46
Bij ons aan de overkant waren er ook heren op heterdaad gepakt (met dank aan mijn oplettende moeder) en deze konden 6 maanden brommen en daarnaast werden ze de stad uitgezet

Die laatste "straf" is voor mij nieuw....
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?

Grtz,
Marcel


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3476 Gepost op: 24 december 2012, 23:51:35
Aanhoudingen na vechtpartij Amstelveen
Dtjez17

Citaat
AMSTELVEEN - Drie winkeldieven raakten zondagmiddag rond 3 uur slaags met personeel van supermarktketen Albert Heijn.

De winkeldieven probeerden te ontkomen, maar werden gevolgd door personeel van supermarkt Albert Heijn.
Toen de werknemers de winkeldieven tot stoppen maande, mondde dit uit tot een worsteling.

De politie was snel ter plaatse en kon voorkomen dat het incident verergerde, en hebben de winkeldieven ingerekend

Tekst: nickelas kok
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #3477 Gepost op: 24 december 2012, 23:52:14
Niet stoppen bij een zebrapad, waardoor iemand anders moet corrigeren, leidt toch tot een bijna ongeval en wordt toch echt opgelost met een hele lage sanctie (zie schoonmoeder clausule).
Je kan veel zeggen, maar het parkeren op een invalideparkeerplek is asociaal, hinderlijk en weetikveelwatnogmeer.... Maar doden vallen er niet door en echt gevaarlijk is het nou ook weer niet.... En toch kost het 340 euro. Nu jij weer ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3478 Gepost op: 25 december 2012, 02:14:40
Zo lust ik er nog wel een paar. Doen ze van district 6 goed werk. Is er weer iemand die ... over het het feit het heeft geen zin want ze staan zo weer op straat. Wat wil je nu.
Eens!
Ik denk dat wij ''als blauwe'' ons helemaal niet druk moeten maken over het feit dat ze misschien snel weer op straat staan! Laten wij nou maar zorgen dat we ze van straat trekken....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #3479 Gepost op: 25 december 2012, 11:14:31
Nou ik weet t niet hoor, maar een verkeersovertreding waar een sanctie bedrag van 200 euro voor staat (bijv geen voorrang geven) heeft mijn inziens een groter gevaar voor de maatschappij dan een winkeldief. Als iemand geen voorrang geeft kan dit toch snel leiden tot een ernstig ongeval terwijl er voor mij zelden iemand gewond raakt aan een winkeldiefstal. Echter hebben wij het met zijn allen gewoon geaccepteerd dat een ieder maar mag rondscheuren in een potentieel moordwapen, terwijl misbruik van een dusdanig wapen slechts wordt bestraft met een klein geld bedrag. Misschien is dit wel even een nadenkertke ;-)

We spreken hier over overtredingen en misdrijven. Misdrijven zijn zwaarder dan een overtreding en zijn door de wetgever niet voor niets misdrijven genoemd, omdat men kennelijk bij zwaardere vergrijpen meer opsporingsbevoegheden (VH-feiten) nodig heeft dan bij een overtreding. Kort resumend kan je dus zeggen dat misdrijven over het algemeen zwaardere vergrijpen zijn dan overtredingen en niet alle misdrijven VH-feiten zijn maar alle VH-feiten zijn wel misdrijven. Ik spreek in ieder geval namens mijzelf maar het is dus apart dat er voor bepaalde overtredingen hogere sanctiebedragen zijn dan voor een voltooid misdrijf.

Om over de dwangmiddelen van Wet Mulder nog maar te zwijgen, want voor Wet Mulder kunnen we immers gijzelen en blijft het boetebedrag gewoon staan indien men aan het einde van de gijzelingstermijn niet heeft betaald, waar men bij een Onherroepelijk Vonnis in het Strafrecht gewoon van de boete af is.

Tot slot wens ik een ieder fijne, gezellige maar vooral veilige kerstdagen!