Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1948949 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #3550 Gepost op: 9 januari 2013, 16:55:55
Die 80 uur gaat hij waarschijnlijk niet doen, 1000 niet betalen en gewoon rijden met een rijontzegging.... (Heb ik een vermoeden van)

Exact ook mijn vermoeden. Aan de andere kant: een paar maanden brommen maakt dit soort lui soort van sterker, stijgen in aanzien van hun omgeving, misschien wel een averechts effect. Wat dan wel te doen? Geen idee. Ja, ideeën genoeg maar omdat ik ook nog mod ben typ ik dat niet hier neer.  ;D
*beetje-dweilen-met-de-kraan-open-gevoel*


Martijn95

  • Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
Reactie #3551 Gepost op: 9 januari 2013, 16:56:08
(... verwijderd door moderator, zie toelichting verderop ...)

Interessant dit soort filmpjes, door dienders zelf gefilmd. Mogen er gerust wel meer van komen!


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #3552 Gepost op: 9 januari 2013, 17:07:52
Volgens mij wordt er vanuit twee DHV's gefilmd (tekst rechtsonder). En ik meende bij het andere DHV busje op het dashboard een dashcam te zien.


Martijn95

  • Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
Reactie #3553 Gepost op: 9 januari 2013, 17:15:45
Volgens mij wordt er vanuit twee DHV's gefilmd (tekst rechtsonder). En ik meende bij het andere DHV busje op het dashboard een dashcam te zien.

Ooh, zou het ook nog andere doeleinden hebben dan alleen amusement? Aangezien de bus het ook had.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3554 Gepost op: 9 januari 2013, 17:46:43
Weer een prachtig filmpje!


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3555 Gepost op: 9 januari 2013, 17:57:22
Volgens mij wordt er vanuit twee DHV's gefilmd (tekst rechtsonder). En ik meende bij het andere DHV busje op het dashboard een dashcam te zien.
Is inderdaad gefilmd uit 2 wagens, de 1e is de camera van eenheid RT0604, de 2 van eenheid RT0601, die ook de aanhouding doet.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #3556 Gepost op: 9 januari 2013, 19:18:28
@DieLange
Ja, sorry....ik had die er ook bij moeten noemen, maar ik was onder de indruk van de laagte van de straf.
Die 80 uur gaat hij waarschijnlijk niet doen, 1000 niet betalen en gewoon rijden met een rijontzegging.... (Heb ik een vermoeden van)

Tsja als je zo beredeneerd is natuurlijk niets goed. En aangeven dat de rechter bij het grofvuil neergezet mag worden slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik zou zeggen trek je gele jas uit, studeer en doe het vooral beter. Er is geen achtergrond informatie over de verdachte of enige andere informatie waar de rechter zijn afwegingen van af heeft laten hangen. Ik denk persoonlijk dat de verdachte meer heeft aan 80 uur werkstraf, 1000 euro betalen en een rijontzegging dan een aantal dagen brommen. En rijd hij alsnog, betaalt hij niet of doet hij de taakstraf niet is hij echt vanzelf wel weer aan de beurt.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #3557 Gepost op: 9 januari 2013, 19:25:28
@Maxx.....uit welke woorden van mij maak jij op dat de rechter bij het vuilnis mag????
Wat ik aangegeven heb, is dat ik de straf ten opzichte van de gepleegde feiten erg laag vind.
En daar blijf ik bij.....
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3558 Gepost op: 9 januari 2013, 20:05:45
(... verwijderd door moderator, zie toelichting verderop ...)
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #3559 Gepost op: 9 januari 2013, 20:09:28
@Maxx.....uit welke woorden van mij maak jij op dat de rechter bij het vuilnis mag????
Wat ik aangegeven heb, is dat ik de straf ten opzichte van de gepleegde feiten erg laag vind.
En daar blijf ik bij.....

Woeps, je hebt gelijk. Dat van het vuilnis (grofvuil) was het bericht van Enrico1972. Heb je met zijn posting verward.