Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1939979 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #5370 Gepost op: 29 oktober 2014, 18:47:47
Citaat van: Ramon link=msg=1305167 date=1414604614
http://www.dumpert.nl/mediabase/6623255/019e74af/_ik_werk_wel_mee_man_.html

Hij werkt mee jongens ;-)

Hij werkt heel heel goed mee........... Je losrukken en keihard roepen dat je meewerkt xD 98uiye 98uiye 98uiye
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


marsmello

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 135
  • Werkzaam in de burgerluchtvaart.
Reactie #5371 Gepost op: 29 oktober 2014, 19:40:28
Citaat van: Ramon link=msg=1305167 date=1414604614
http://www.dumpert.nl/mediabase/6623255/019e74af/_ik_werk_wel_mee_man_.html

Hij werkt mee jongens ;-)

Scheelt dat politieagenten in Nederland zoveel geduld hebben. In ieder ander land had hij ze grote bek vol met pepperspray gehad.
Ook wel humor dat ie zegt dat ie stikt terwijl hij door blijft praten  ::)


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #5372 Gepost op: 30 oktober 2014, 09:28:20
Citaat van: marsmello link=msg=1305180 date=1414608028
Scheelt dat politieagenten in Nederland zoveel geduld hebben. In ieder ander land had hij ze grote bek vol met pepperspray gehad.
Ook wel humor dat ie zegt dat ie stikt terwijl hij door blijft praten  ::)
Je kan je wel afvragen wat minder overlast/letsel voor de ve met zich meebrengt, deze worstelscene of een bakje pepper in je bakkes.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #5373 Gepost op: 31 oktober 2014, 18:05:16
En bij deze het verzoek om hier weer ontopic te gaan. De discussie omtrent het filmpje op Pownews omtrent de inhalende lesvoertuigen van de politie is afgesplitst naar dit topic


AVLS142

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Reactie #5374 Gepost op: 4 november 2014, 20:07:52
http://www.youtube.com/watch?v=xO3JVm4BFR8#ws

Heb werkelijk geen idee wat de aanleiding is, dus al mijn beschouwing zijn puur gebaseerd op wat ik zie. mi prima gehandeld.
fysiek proportioneel vind ik, al denkt de menigte daar anders over. omstanders lijken ook hier weer verdachte op te laaien.
nieuwe uniformen komen hier mi erg mooi in beeld; zien er strak en doeltreffend uit.
assistentie bakend mooi af, ook vlot ter plaatste, zo lijkt het althans.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #5375 Gepost op: 4 november 2014, 20:33:28
Zoals zo vaak wordt de boel alleen maar opgestookt door die debiele omstanders met hun rare taaltje.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #5376 Gepost op: 4 november 2014, 21:32:19
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal. Zie in elk geval meerdere agenten met zware traumavesten lopen dus er heeft ongetwijfeld meer gespeeld. Misschien niet om deze vent maar toch.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #5377 Gepost op: 4 november 2014, 21:49:25
Deze video kan gekoppeld worden aan het onderstaande persbericht.

Jongen aangehouden na berovingLaatste update: 01-11-2014 | 09:57

Rotterdam

Drie jongens werden vrijdagavond rond 21.10 uur op de Zaagmolenbrug beroofd van hun geld en twee GSM’s. Al voordag dit bekend was zaten agenten achter de vermoedelijke daders aan.


Op de Zaagmolenstraat zagen twee agenten drie jongens rijden op twee damesfietsen. Ze reden zonder verlichting en op de fietsen zaten geen sloten. Reden voor een controle. De drie gingen er echter direct vandoor.

Een agent die achter één van de drie jongens aan zat zag hem nabij de Zwaanshals een vuurwapen weggooien.

Op dat moment kwam de melding dat tien minuten daarvoor op de Zwaanshalsbrug drie jongens beroofd waren van hun geld en gsm's onder bedreiging van een vuurwapen door 3 daders op een fiets.

De 16-jarige Rotterdammer die het vuurwapen weggooide is later die avond aangehouden. De twee gestolen telefoons die de daders kennelijk dumpten werden op straat teruggevonden door middel van een geïnstalleerde ‘vind’-applicatie

De jongen naast verboden wapenbezit ook verdacht van de beroving.

Naar de identiteit van zijn twee kompanen wordt een onderzoek ingesteld.

BRON: http://www.politie.nl/nieuws/2014/november/1/07-beroving.html
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Met Vriendelijke Groet.....


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #5379 Gepost op: 5 november 2014, 00:32:49
Citaat van: AVLS142 link=msg=1306417 date=1415128072
http://www.youtube.com/watch?v=xO3JVm4BFR8#ws

Heb werkelijk geen idee wat de aanleiding is, dus al mijn beschouwing zijn puur gebaseerd op wat ik zie. mi prima gehandeld.
fysiek proportioneel vind ik, al denkt de menigte daar anders over. omstanders lijken ook hier weer verdachte op te laaien.
nieuwe uniformen komen hier mi erg mooi in beeld; zien er strak en doeltreffend uit.
assistentie bakend mooi af, ook vlot ter plaatste, zo lijkt het althans.

Ze bakenen het prachtig af zo vlug! Ik heb het idee dat de agenten op hun noodknop hebben geduwd (of 1 van de 2 athans) en dat er daardoor zo vlug zoveel erbij is gekomen. En wat ik zie qua geweld proportioneel.

Wat heeft die (ik denk onopvallende) agent op 2:34 op zijn schouders staan? Ik neem aan dat het een agent in burger is omdat hij binnen de afzetting zich bevind. Maar ik kan niet goed lezen wat hij op zijn zwarte jasje heeft staan. Wie weet/ziet het wel?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel