Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1930615 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #7130 Gepost op: 17 mei 2018, 09:00:00
Als dit zo is, is deze teamchef ook geen knip voor de neus waard. Als agent weet je me wie je soms van doen hebt, inderdaad tuig maar daar heb je voor gekozen en moet je zorgen dat professioneel maar dat je dan dit soort uitspraken doet :(.....Wie het met dit soort tweets  eens is moet je eens achter je oor krabben..

Ach, die gastjes hebben die agent waarschijnlijk ook wel de kanker en meer toegewenst. Die snappen alleen zulke taal, alsjeblieft en dank je kennen ze niet en snappen ze ook niet.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #7131 Gepost op: 17 mei 2018, 11:40:57
Ik vind het weer een voorbeeld voor hoe makkelijk sommige baasjes afstand nemen van hun personeel en ze keihard laten vallen.

Ga eerst eens op zoek naar de reden voor het gedrag van deze agent. Natuurlijk mag je dit niet zeggen bla, bla, bla. Maar sta eens achter je werknemers.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Maxell01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #7132 Gepost op: 17 mei 2018, 13:32:38
Ach, die gastjes hebben die agent waarschijnlijk ook wel de kanker en meer toegewenst. Die snappen alleen zulke taal, alsjeblieft en dank je kennen ze niet en snappen ze ook niet.
Deze diender snapt het ook zeker niet.......en jij blijkbaar ook niet


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #7133 Gepost op: 18 mei 2018, 09:02:30
Ik vind het weer een voorbeeld voor hoe makkelijk sommige baasjes afstand nemen van hun personeel en ze keihard laten vallen.

Ga eerst eens op zoek naar de reden voor het gedrag van deze agent. Natuurlijk mag je dit niet zeggen bla, bla, bla. Maar sta eens achter je werknemers.

Teamchefs staan ook als een Pinokkio tussen de werkvloer en de hogere leiding die allebei aan de touwtjes trekken. Ik lees in de nieuwsberichten alleen dat de teamchef niet achter deze bejegening staat en dat doe ik ook niet. Ik vind het nog schokkender dat een vakbond als ANPV het volgende laat optekenen:
Politiebond ANPV vindt het optreden van de agent "bijzonder ver gaan". "Ik schrik van de uitlatingen van de betreffende collega", zegt vicevoorzitter Hans Schoones. "De uitspraken zijn ongewenst, ongepast. Je moet altijd je fatsoen behouden, ongeacht wat er gebeurd is en al ben je nog zo boos. Je bent professional, dat moet je ook uitstralen in woord en handelen."


Ik sta dus ook niet achter deze bejegening maar ik veroordeel het ook niet. Wat is er aan vooraf gegaan, niet alleen op dit moment maar ook wat is de geschiedenis met de jongeren, of heeft de collega net een aantal heftige dingen meegemaakt. Laten we dat goed uitzoeken en niet de collega op zijn donder geven voor dit soort dingen maar vooral helpen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #7134 Gepost op: 18 mei 2018, 09:07:19
Deze diender snapt het ook zeker niet.......en jij blijkbaar ook niet
Gelukkig snap jij het wel allemaal!


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #7135 Gepost op: 18 mei 2018, 18:25:52
Lastige omstanders met een grote bek.. Maar agenten worden zo te zien niet lijfelijk aangevallen of zo. Is een waarschuwingsschot hier geoorloofd? https://www.dumpert.nl/mediabase/7433545/c9ec4eec/politieagent_is_er_klaar_mee_2.html
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Maxell01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #7136 Gepost op: 19 mei 2018, 12:01:34
Gelukkig snap jij het wel allemaal!
Zijn we het daar over eens


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #7137 Gepost op: 21 mei 2018, 16:23:20
Politie reageert op Instagram-filmpje

Laatste update: 15-05-2018 | 23:14

Den Haag - Op Instagram circuleert sinds dinsdag 15 mei een filmpje waarin te zien en met name te horen is hoe een agent van politie Den Haag een groepje jongeren op een grove manier te woord staat.

De betreffende agent werkt in het centrum van Den Haag. Zijn teamchef Jeroen van Marle reageert: 'Ik heb de betreffende beelden gezien en distantieer me hier volledig van. Een dergelijke manier van bejegening is absoluut niet wat wij als politie, en zeker ook niet als Team Hoefkade, voor ogen hebben. Het past ook niet in de weg die wij de afgelopen jaren, samen met onze wijkbewoners, zijn ingeslagen om meer met elkaar in verbinding te staan.'

Er zal intern onderzoek worden gedaan naar het optreden van deze agent. Totdat duidelijk is wat er precies is voorgevallen werkt de politiemedewerker niet meer op straat. Afhankelijk van de uitkomsten van het interne onderzoek zullen eventueel verdere maatregelen getroffen worden. 'Wanneer de jongeren op het filmpje behoefte hebben aan een gesprek', benadrukt Van Marle, 'zijn zij vanzelfsprekend van harte welkom bij ons op het bureau.'
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #7138 Gepost op: 21 mei 2018, 17:03:20

NOS
Samen sterk in de hulpverlening!


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #7139 Gepost op: 22 mei 2018, 00:56:56
Ik lees in de nieuwsberichten alleen dat de teamchef niet achter deze bejegening staat en dat doe ik ook niet.

Zo lees ik hem niet. Hij distantieert zich er VOLLEDIG van. Ik maak er dan uit op dat hij dus ook afstand van de collega neemt direct, maar dat is nogmaals hoe ik hem lees.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.