Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1927539 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #40 Gepost op: 21 november 2009, 01:19:37


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #41 Gepost op: 21 november 2009, 01:26:59
Uhhh   ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #44 Gepost op: 23 november 2009, 21:11:13
Kdoe lekker mee: http://www.youtube.com/user/jorres112 staan ook een paar politiefilmpjes op
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,540
Reactie #45 Gepost op: 23 november 2009, 21:52:59
Wat is nou precies het doel van dit topic? Alle filmpjes die op youtube staan waarop een agent te zien is hier dumpen?


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #46 Gepost op: 24 november 2009, 20:07:13
Waarom is het minder erg om gefotografeerd te worden dan om gefilmd te worden?
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #47 Gepost op: 24 november 2009, 22:24:49
Het is niet zozeer dat het 'erg' is maar een foto is vaak 2x klikken en klaar. Filmers hangen/lopen om je heen en komen daardoor makkelijker in de positie om je werk te hinderen.
Natuurlijk niet de professionele maar vooral onze 'klanten' die zonodig dingen op Youtube moeten zetten.
Nu heb ik het niet over gasten zoals jij Aram, absoluut niet.
Veel filmpjes van jullie vind ik leuk om te zien, zeker om collega's of mezelf terug te kijken

Overigens heb ik in Amstelveen daar weinig last van.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #48 Gepost op: 24 november 2009, 23:03:45
Het is niet zozeer dat het 'erg' is maar een foto is vaak 2x klikken en klaar. Filmers hangen/lopen om je heen en komen daardoor makkelijker in de positie om je werk te hinderen.
Natuurlijk niet de professionele maar vooral onze 'klanten' die zonodig dingen op Youtube moeten zetten.
Nu heb ik het niet over gasten zoals jij Aram, absoluut niet.
Veel filmpjes van jullie vind ik leuk om te zien, zeker om collega's of mezelf terug te kijken

Overigens heb ik in Amstelveen daar weinig last van.

Ooh ik snap het Jim;) Ik weet nu wel om wat voor soort filmpjes het gaat en snap nu het nut van dit topic. Maar leuk om van een diender te horen dat hij mijn filmpjes waardeerd! ;D ;)
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #49 Gepost op: 24 november 2009, 23:09:56
Ooh ik snap het Jim;) Ik weet nu wel om wat voor soort filmpjes het gaat en snap nu het nut van dit topic. Maar leuk om van een diender te horen dat hij mijn filmpjes waardeerd! ;D ;)
Dan ben je verder dan ik.

Voor mij zijn de filmpjes een soort uitleg aan sommige mensen. Als ik thuis kom of op verjaardagen kan ik veel vertellen over wat ik doe maar 1 foto spreekt meer dan 1000 woorden. En mn kleine neefjes vinden het allemaal 'vet cool' als ik een pitauto op Youtube laat zien waarvan ik weet dat ik achter het stuur zat ;)