Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1947485 keer)

0 gebruikers (en 26 gasten bekijken dit topic.

vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #1570 Gepost op: 2 november 2011, 16:18:04
De factor tijd is belangrijk daar zijn we het over eens. Maar blijkbaar is de factor tijd niet zo belangrijk dat het aankomt op 10 minuten eerder of later. Daar begon het om. Want anders was men met OGS gaan rijden lijkt mij. Want een voordeel van OGS schijnt te zijn tijdswinst?

Tijdswinst bij OGS valt vies tegen. Wel lijdt het tot een flinke toename van stress bij de patiënt en een flink verhoogd risico op ongevallen.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1571 Gepost op: 2 november 2011, 17:14:08
Agent wordt neergeschoten in de VS (let op het aantal wapens en wat voor soort wapens bij de aanhouding van de dader)

COPS TV Show, Shots Fired

Resisting arrest in de VS

COPS TV show, Resisting Arrest

Beide filmpjes geupload door "cops2hot4tv". Het YouTube kanaal van de serie 'COPS'. Worden vaker filmpjes geupload, interessant om te zien en om te vergelijken met de Nederlandse politie.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #1572 Gepost op: 3 november 2011, 19:32:21


sylvester1986

  • Gast


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #1575 Gepost op: 3 november 2011, 22:05:54
Zou je zo'n iemand kunnen aanhouden vanwege het wegrijden?


STIMP

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
    • Persoon Schadeherstel en Carrosserie BV
Reactie #1576 Gepost op: 3 november 2011, 22:27:47
Misschien moeten we eens iets minder geduldig worden en zo iemand gewoon trakteren op een nachtje liggen op een houten bankje in een 2 bij 4 kamertje. Net zo lang tot ze bedelen dat ze naar huis mogen. Tuig. Respectloos tuig.


jegor

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #1577 Gepost op: 3 november 2011, 23:03:09
Welke rechten hebben de agenten in zo een situatie nou, kunnen ze hem naar het bureau meenemen om hem even te laten afkoelen?
Lijkt me niet echt dat dit respect inboezemt, alhoewel de kalmheid ook niet slecht is past dit niet bij dit soort criminelen denk ik...


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1578 Gepost op: 3 november 2011, 23:41:33
Ach, degenen die het hardst schreeuwen, stellen vaak het minste voor.... Als je echt wat te verbergen hebt, zorg je wel dat je 1) de aandacht niet op je vestigt en 2) als je aandacht hebt, je gewoon meewerkt.

Juist als je rustig blijft in zo'n situatie, heb je dit soort eencelligen juist het meest.


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #1579 Gepost op: 4 november 2011, 00:15:38
Ach, degenen die het hardst schreeuwen, stellen vaak het minste voor.... Als je echt wat te verbergen hebt, zorg je wel dat je 1) de aandacht niet op je vestigt en 2) als je aandacht hebt, je gewoon meewerkt.

Juist als je rustig blijft in zo'n situatie, heb je dit soort eencelligen juist het meest.

Scheelt ook weer een uurtje papierwerk neem ik aan :D