Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1951564 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #1730 Gepost op: 7 december 2011, 21:00:43


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1731 Gepost op: 7 december 2011, 23:10:55
Het lijkt mij het VETAG lampje. Nou heb ik geen idee of Amsterdam met VETAG reed, maar op de bus zat zo'n zelfde lampje, met het zelfde knipper gedrag.
Vetag staat voor Vehicle Tagging en is een van de oudste vormen van verkeerslichtbeïnvloeding.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkeerslichtbe%C3%AFnvloeding


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #1732 Gepost op: 8 december 2011, 03:15:09
Agressieve jongen in Utrecht en het horecateam in Overtreders
Overtreders - S01E10 - Kort lontje
Geüpload door overtreders op 6 dec 2011

Onnodig claxoneren 2012 : 340 Euro
(In verhouding langdurig) verstoren van de openbare orde, 4 agenten, 1 autorit, doodsbedreiging, agressie, discriminatie/racisme :
90 Euro

 :o :'( >:( :-X :(
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #1733 Gepost op: 8 december 2011, 09:48:03
Onnodig claxoneren 2012 : 340 Euro
(In verhouding langdurig) verstoren van de openbare orde, 4 agenten, 1 autorit, doodsbedreiging, agressie, discriminatie/racisme :
90 Euro

 :o :'( >:( :-X :(
nogmaals, onnodig claxonneren is uit het verband getrokken. in het discussietopic over de verhoging van de boetes is door een lid duidelijk uitgelegd hoe het zit.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1734 Gepost op: 8 december 2011, 13:11:29
Onnodig claxoneren 2012 : 340 Euro
(In verhouding langdurig) verstoren van de openbare orde, 4 agenten, 1 autorit, doodsbedreiging, agressie, discriminatie/racisme :
90 Euro

 :o :'( >:( :-X :(

Dat komt waarschijnlijk door de betreffende agenten zelf. Als je na dit alles enkel een bonnetje voor de APV uitschrijft, dan weet je dat het een goedkope avond is voor de verdachte. Ik durf te wedden dat als ze hem de bedreigingen etc. ten laste hadden gelegd, dat het boetebedrag richting de 500 euro zou gaan.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1735 Gepost op: 8 december 2011, 16:39:36
nogmaals, onnodig claxonneren is uit het verband getrokken. in het discussietopic over de verhoging van de boetes is door een lid duidelijk uitgelegd hoe het zit.
Bron?

Wel de waarheid vertellen hoor.  :)
De boete wordt 85 euro.

Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/11_november/24/binnenland/verkeersboetes-lopen-fors-op-in2012.xml


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1736 Gepost op: 8 december 2011, 18:51:38
Dat komt waarschijnlijk door de betreffende agenten zelf. Als je na dit alles enkel een bonnetje voor de APV uitschrijft, dan weet je dat het een goedkope avond is voor de verdachte. Ik durf te wedden dat als ze hem de bedreigingen etc. ten laste hadden gelegd, dat het boetebedrag richting de 500 euro zou gaan.

Alleen de belediging doet al 650 euro... En dan heb je nog de bedreiging..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #1737 Gepost op: 8 december 2011, 21:27:55
nogmaals, onnodig claxonneren is uit het verband getrokken. in het discussietopic over de verhoging van de boetes is door een lid duidelijk uitgelegd hoe het zit.
Sorry, my bad. Ik bedoelde hier : Onnodig geluisdoverlast veroorzaken 340 Euro, wat in mijn ogen een stuk minder 'erg' is dan verstoring van de openbare orde. En dat dan in verhouding tot wat deze grappenmaker krijgt, al dan niet doordat de betreffende agent bepaalde feiten niet beboet. Juist dit soort scheve verhoudingen, die dus breeduit op TV komen, zullen er (mede) voor zorgen dat de gemiddelde goedwillende burger de wereld niet meer zal snappen met de nieuwe tarieven.
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1738 Gepost op: 9 december 2011, 02:07:49
Agressieve jongen in Utrecht en het horecateam in Overtreders

Overtreders - S01E10 - Kort lontje
Geüpload door overtreders op 6 dec 2011

soory dat ik het zeg, maar met alle respect naar de collega die zo rustig blijft. 90 euro voor verstoring van de openbare orde. Hier in de regio wordt gewoon niet getolereerd dat er dat soort bedreigingen worden gedaan naar de collega's. Dronken of onder invloed van wat dan ook. Aangifte doen en laten vervolgen. Dan maar iets meer werk. Maar roepen dat je iemand vermoord, of zijn keel door gaat snijden om dat hij zijn werk doet: onacceptabel. Aangifte doen en laten aanpakken door het om. Nogmaals, met alle respect naar die collega, maar die 90 euro gaat ie het niet van leren.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1739 Gepost op: 9 december 2011, 08:59:03
Agent wordt meegesleurd op motorkap
door zoominnl op 8 dec 2011
Een illegale taxi in de Chinese stad Chengdu weigert te stoppen voor een politiecontrole. Terwijl hij doorrijdt schept ie een van de agenten. Deze belandt op de motorkap
Samen sterk in de hulpverlening!