hoogwerker groningen?

Auteur Topic: hoogwerker groningen?  (gelezen 3964 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jacky x

  • verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 250
Gepost op: 19 juli 2006, 18:51:09
http://www.112groningen.nl/site/artikel.php?artikel=0w96jYEN2S

Brandweer assisteert met spoed ambulancedienst in stad
Datum: 18-07-2006 | Foto's: (c) Martin Nuver/112Gr.
Groningen - Om 15:45 moest de brandweer van Vinkhuizen naar de Paracelsusstraat in Zuid om de ambulancedienst te assisteren. volgens omstanders was de man gaan douchen en ineens had hij geen gevoel meer in zijn lichaam. Hij werd uit een raam naar beneden  getakeld door de hoogwerker(weer een nieuwe!). Ambulance en brandweer werken steeds nauwer samen. Het gebeurt steeds vaker dat de brandweer moet assisteren doordat veel huizen nauwe trappen hebben in huis waar geen brancard door kan.

op de bijgaande foto's zie ik, zoals het bericht ook uitwijst een andere hoogwerker dan groningen heeft. lijkt me een duits model... weet iemand hier iets meer van af?


Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1 Gepost op: 19 juli 2006, 18:52:30
Dat lijkt mij een demo van Metz.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Gast

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 19 juli 2006, 18:54:53
Er zit in ieder geval geen gele kentekenplaat op de voorkant.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #3 Gepost op: 19 juli 2006, 18:58:10
Klopt, is een Duits handelaarskenteken ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #4 Gepost op: 19 juli 2006, 19:00:12
Groningen heeft zelf ook zo'n type hoogwerker volgens mij. Dus zal hun eigen wel naar de leverancier zijn die ze een leen hoogwerker heeft verstrekt.


brw opsterland freak

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #5 Gepost op: 19 juli 2006, 19:11:14
groningen bezit zelf ook een en ik heb geruchten gehoort dat die stuk is en bij de levaransier staat.


Nick

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 19 juli 2006, 19:11:55
Zo oud is de HW van Groningen niet, wat is het toch met hoogwerkers op het moment.


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #7 Gepost op: 19 juli 2006, 20:17:47
Volgens mij is er een produktiefout bij de Metz B32 Hoogwerkers ontdekt bij de de brand op de Harselaar had Nijkerk een ladderwagen
op 15 Juli zag ik Barneveld met een MAN met duits kenteken bij redding van een kat in de boom in Scherpenzeel
Nu weer Groningen met een econic  met duits kenteken en allemaal B32 hoogwerkers van METZ toeval ???? :o
Bouwt Wumag niet het hoogwerkerdeel ???? zie ook topic http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=13775.0


112 Gooi en Vechtstreek.n

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 19 juli 2006, 23:16:42
zeg zijn er nog beter foto's van die hoogewerker hij zit er super uit zonder BIZA striping er op.


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #9 Gepost op: 5 april 2008, 11:48:31
Volgens mij is er een produktiefout bij de Metz B32 Hoogwerkers ontdekt bij de de brand op de Harselaar had Nijkerk een ladderwagen
op 15 Juli zag ik Barneveld met een MAN met duits kenteken bij redding van een kat in de boom in Scherpenzeel
Nu weer Groningen met een econic  met duits kenteken en allemaal B32 hoogwerkers van METZ toeval ???? :o
Bouwt Wumag niet het hoogwerkerdeel ???? zie ook topic http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=13775.0

Ik was de site wat aan het doorspitten, en kwam dit topic tegen. In Barneveld hadden we tijdelijk een duitse hoogwerker, omdat onze brandweer de nieuwe hoogwerker tijdens een prio1 rit in de sloot heeft geparkeerd